Szerző Téma: Q és E-n vagy görgö fegyver váltás megakadályozás  (Megtekintve 763 alkalommal)

Q és E-n vagy görgö fegyver váltás megakadályozás
« Dátum: 2014. április 04. - 23:10:22 »
0 Show voters
Sziasztok!!
A cím mindent elárul:)
De azért le írom:)
Azt szeretném ha játékosnál van egy fegyver akkor görgövel és a Q,E ne lehessen váltani:)
Segítséget elõre is köszönöm:)
« Utoljára szerkesztve: 2014. október 23. - 14:48:05 írta Dfoglalo »

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Q és E-n vagy görgö fegyver váltás megakadályozás
« Válasz #1 Dátum: 2014. április 04. - 23:57:31 »
0 Show voters
Szerintem nem lehetséges.. Pedig létezik az E és Q kombináció. Tessék ez segít: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Keys

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Q és E-n vagy görgö fegyver váltás megakadályozás
« Válasz #2 Dátum: 2014. április 05. - 08:07:05 »
+1 Show voters
ZyZu: szímodban is megoldották valahogy.
Nem biztos, hogy jó, de leírom:
Valami változófélében tárold, milyen fegyvert vett éppen elõ.
Pl. Mod tetejére:
 

enum eJatekosAdat
{
JelenFegyver,
}
new JatekosAdat[MAX_PLAYERS][eJatekosAdat];

 
Majd OnPlayerUpdatenél, vagy egy timeren:
 

public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    if(GetPlayerWeapon(playerid) != JatekosAdat[playerid][JelenFegyver])
    {
        SetPlayerArmedWeapon(playerid, JatekosAdat[playerid][JelenFegyver]);
    SendClientMessage(playerid, -1, \"Használd a /fegyver-t elrakásra/elõvételre.\");
    }
    return 1;
}

 
Ezzel eddig így nem tud semmit használni. Kéne egy parancs.
 

CMD:fegyver(playerid, params[])
{
new BeirtDolog[16], BeirtFegyver;
if(!sscanf(params, \"s[16]i\", BeirtDolog, BeirtFegyver))
{
    if(!strcmp(\"elõvesz\", BeirtDolog) || !strcmp(\"e\", BeirtDolog))
    {
       JatekosAdat[playerid][JelenFegyver] = BeirtFegyver;
    }
}
return 1;
}

 
Ez így elég fapados, ki lehetne íratni, hogy elõvettél egy fegyvert, lehetne hozzáadni /fegyver elrakot is, stb. Plusz, OPU-nél csak akkor frissítse, ha a kezében lévõ fegyver nem egyenlõ a változóval, plusz akkor írja is ki, hogy a /fegyvert használja elrakásra/elõvételre, stb..
De ez már így mûködhet.
Edit: kibõvítettem egy kis kiírással.
« Utoljára szerkesztve: 2014. április 05. - 21:43:10 írta KovaNovik »

Q és E-n vagy görgö fegyver váltás megakadályozás
« Válasz #3 Dátum: 2014. április 05. - 10:07:21 »
0 Show voters
Ohh nagyon köszönöm:)
Ezt a SetplayerArmedWeapon nem talláltam:)
Már csak annyi ha \"nem szabályosan\"vált akkor ki tudunk íratni valamilyen szövet?
szerk:
sikerült gy hogy zárok:)
« Utoljára szerkesztve: 2014. április 11. - 15:15:54 írta kriszrap »

Q és E-n vagy görgö fegyver váltás megakadályozás
« Válasz #4 Dátum: 2014. április 04. - 23:10:22 »
0 Show voters
Sziasztok!!
A cím mindent elárul:)
De azért le írom:)
Azt szeretném ha játékosnál van egy fegyver akkor görgövel és a Q,E ne lehessen váltani:)
Segítséget elõre is köszönöm:)
« Utoljára szerkesztve: 2014. október 23. - 14:48:05 írta Dfoglalo »

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Q és E-n vagy görgö fegyver váltás megakadályozás
« Válasz #5 Dátum: 2014. április 04. - 23:57:31 »
0 Show voters
Szerintem nem lehetséges.. Pedig létezik az E és Q kombináció. Tessék ez segít: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Keys

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Q és E-n vagy görgö fegyver váltás megakadályozás
« Válasz #6 Dátum: 2014. április 05. - 08:07:05 »
0 Show voters
ZyZu: szímodban is megoldották valahogy.
Nem biztos, hogy jó, de leírom:
Valami változófélében tárold, milyen fegyvert vett éppen elõ.
Pl. Mod tetejére:
 

enum eJatekosAdat
{
JelenFegyver,
}
new JatekosAdat[MAX_PLAYERS][eJatekosAdat];

 
Majd OnPlayerUpdatenél, vagy egy timeren:
 

public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    if(GetPlayerWeapon(playerid) != JatekosAdat[playerid][JelenFegyver])
    {
        SetPlayerArmedWeapon(playerid, JatekosAdat[playerid][JelenFegyver]);
    SendClientMessage(playerid, -1, \"Használd a /fegyver-t elrakásra/elõvételre.\");
    }
    return 1;
}

 
Ezzel eddig így nem tud semmit használni. Kéne egy parancs.
 

CMD:fegyver(playerid, params[])
{
new BeirtDolog[16], BeirtFegyver;
if(!sscanf(params, \"s[16]i\", BeirtDolog, BeirtFegyver))
{
    if(!strcmp(\"elõvesz\", BeirtDolog) || !strcmp(\"e\", BeirtDolog))
    {
       JatekosAdat[playerid][JelenFegyver] = BeirtFegyver;
    }
}
return 1;
}

 
Ez így elég fapados, ki lehetne íratni, hogy elõvettél egy fegyvert, lehetne hozzáadni /fegyver elrakot is, stb. Plusz, OPU-nél csak akkor frissítse, ha a kezében lévõ fegyver nem egyenlõ a változóval, plusz akkor írja is ki, hogy a /fegyvert használja elrakásra/elõvételre, stb..
De ez már így mûködhet.
Edit: kibõvítettem egy kis kiírással.
« Utoljára szerkesztve: 2014. április 05. - 21:43:10 írta KovaNovik »

Q és E-n vagy görgö fegyver váltás megakadályozás
« Válasz #7 Dátum: 2014. április 05. - 10:07:21 »
0 Show voters
Ohh nagyon köszönöm:)
Ezt a SetplayerArmedWeapon nem talláltam:)
Már csak annyi ha \"nem szabályosan\"vált akkor ki tudunk íratni valamilyen szövet?
szerk:
sikerült gy hogy zárok:)
« Utoljára szerkesztve: 2014. április 11. - 15:15:54 írta kriszrap »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal