new vehicleid = 1; //a jármû id-jétnew Float:p[3];GetVehiclePos(vehicleid, p[0], p[1], p[2]);if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10.0, p[0], p[1], p[2])) {//10 méteres körzetében van}else{//nincs a 10 méteres körzetében}
stock LegkozelebbiJarmu(playerid, Float:korzet){new Float:jpoz[3], Float:tav = korzet, jarmu;for(new a = 0; a < MAX_VEHICLES; a++){ if(GetPlayerVirtualWorld(playerid) != GetVehicleVirtualWorld(a)) continue; //if(GetPlayerInterior(playerid) != GetVehicleInterior(a)) continue; GetVehiclePos(a, jpoz[0], jpoz[1], jpoz[2]); if(GetPlayerDistanceFromPoint(playerid, jpoz[0], jpoz[1], jpoz[2]) > tav) continue; if(GetPlayerDistanceFromPoint(playerid, jpoz[0], jpoz[1], jpoz[2]) < tav) { tav = GetPlayerDistanceFromPoint(playerid, jpoz[0], jpoz[1], jpoz[2]); jarmu = a;}}if(tav < korzet) return jarmu;else return -1;}
if(LegkozelebbiJarmu(playerid, 5.0) == -1) SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs az 5,0 méteres közeledben jármû!\");else{ new SikUzi[128]; format(SikUzi, sizeof(SikUzi), \"A hozzád legközelebbi jármû (5.0 méteres körzetben) idje: %d\", LegkozelebbiJarmu(playerid, 5.0)); SendClientMessage(playerid, -1, SikUzi);