GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: kriszrap - 2014. április 04. - 23:10:22

Cím: Q és E-n vagy görgö fegyver váltás megakadályozás
Írta: kriszrap - 2014. április 04. - 23:10:22
Sziasztok!!
A cím mindent elárul:)
De azért le írom:)
Azt szeretném ha játékosnál van egy fegyver akkor görgövel és a Q,E ne lehessen váltani:)
Segítséget elõre is köszönöm:)
Cím: Q és E-n vagy görgö fegyver váltás megakadályozás
Írta: ZyZu. - 2014. április 04. - 23:57:31
Szerintem nem lehetséges.. Pedig létezik az E és Q kombináció. Tessék ez segít: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Keys
Cím: Q és E-n vagy görgö fegyver váltás megakadályozás
Írta: KovaNovik - 2014. április 05. - 08:07:05
ZyZu: szímodban is megoldották valahogy.
Nem biztos, hogy jó, de leírom:
Valami változófélében tárold, milyen fegyvert vett éppen elõ.
Pl. Mod tetejére:
 

enum eJatekosAdat
{
JelenFegyver,
}
new JatekosAdat[MAX_PLAYERS][eJatekosAdat];

 
Majd OnPlayerUpdatenél, vagy egy timeren:
 

public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    if(GetPlayerWeapon(playerid) != JatekosAdat[playerid][JelenFegyver])
    {
        SetPlayerArmedWeapon(playerid, JatekosAdat[playerid][JelenFegyver]);
    SendClientMessage(playerid, -1, \"Használd a /fegyver-t elrakásra/elõvételre.\");
    }
    return 1;
}

 
Ezzel eddig így nem tud semmit használni. Kéne egy parancs.
 

CMD:fegyver(playerid, params[])
{
new BeirtDolog[16], BeirtFegyver;
if(!sscanf(params, \"s[16]i\", BeirtDolog, BeirtFegyver))
{
    if(!strcmp(\"elõvesz\", BeirtDolog) || !strcmp(\"e\", BeirtDolog))
    {
       JatekosAdat[playerid][JelenFegyver] = BeirtFegyver;
    }
}
return 1;
}

 
Ez így elég fapados, ki lehetne íratni, hogy elõvettél egy fegyvert, lehetne hozzáadni /fegyver elrakot is, stb. Plusz, OPU-nél csak akkor frissítse, ha a kezében lévõ fegyver nem egyenlõ a változóval, plusz akkor írja is ki, hogy a /fegyvert használja elrakásra/elõvételre, stb..
De ez már így mûködhet.
Edit: kibõvítettem egy kis kiírással.
Cím: Q és E-n vagy görgö fegyver váltás megakadályozás
Írta: kriszrap - 2014. április 05. - 10:07:21
Ohh nagyon köszönöm:)
Ezt a SetplayerArmedWeapon nem talláltam:)
Már csak annyi ha \"nem szabályosan\"vált akkor ki tudunk íratni valamilyen szövet?
szerk:
sikerült gy hogy zárok:)
Cím: Q és E-n vagy görgö fegyver váltás megakadályozás
Írta: kriszrap - 2014. április 04. - 23:10:22
Sziasztok!!
A cím mindent elárul:)
De azért le írom:)
Azt szeretném ha játékosnál van egy fegyver akkor görgövel és a Q,E ne lehessen váltani:)
Segítséget elõre is köszönöm:)
Cím: Q és E-n vagy görgö fegyver váltás megakadályozás
Írta: ZyZu. - 2014. április 04. - 23:57:31
Szerintem nem lehetséges.. Pedig létezik az E és Q kombináció. Tessék ez segít: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Keys
Cím: Q és E-n vagy görgö fegyver váltás megakadályozás
Írta: KovaNovik - 2014. április 05. - 08:07:05
ZyZu: szímodban is megoldották valahogy.
Nem biztos, hogy jó, de leírom:
Valami változófélében tárold, milyen fegyvert vett éppen elõ.
Pl. Mod tetejére:
 

enum eJatekosAdat
{
JelenFegyver,
}
new JatekosAdat[MAX_PLAYERS][eJatekosAdat];

 
Majd OnPlayerUpdatenél, vagy egy timeren:
 

public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    if(GetPlayerWeapon(playerid) != JatekosAdat[playerid][JelenFegyver])
    {
        SetPlayerArmedWeapon(playerid, JatekosAdat[playerid][JelenFegyver]);
    SendClientMessage(playerid, -1, \"Használd a /fegyver-t elrakásra/elõvételre.\");
    }
    return 1;
}

 
Ezzel eddig így nem tud semmit használni. Kéne egy parancs.
 

CMD:fegyver(playerid, params[])
{
new BeirtDolog[16], BeirtFegyver;
if(!sscanf(params, \"s[16]i\", BeirtDolog, BeirtFegyver))
{
    if(!strcmp(\"elõvesz\", BeirtDolog) || !strcmp(\"e\", BeirtDolog))
    {
       JatekosAdat[playerid][JelenFegyver] = BeirtFegyver;
    }
}
return 1;
}

 
Ez így elég fapados, ki lehetne íratni, hogy elõvettél egy fegyvert, lehetne hozzáadni /fegyver elrakot is, stb. Plusz, OPU-nél csak akkor frissítse, ha a kezében lévõ fegyver nem egyenlõ a változóval, plusz akkor írja is ki, hogy a /fegyvert használja elrakásra/elõvételre, stb..
De ez már így mûködhet.
Edit: kibõvítettem egy kis kiírással.
Cím: Q és E-n vagy görgö fegyver váltás megakadályozás
Írta: kriszrap - 2014. április 05. - 10:07:21
Ohh nagyon köszönöm:)
Ezt a SetplayerArmedWeapon nem talláltam:)
Már csak annyi ha \"nem szabályosan\"vált akkor ki tudunk íratni valamilyen szövet?
szerk:
sikerült gy hogy zárok:)