/*
___________________ __________________.____ ___________ _____ _____ _______
/ _____/\\_ _____/ \\ \\__ ___/| | \\_ _____/ / \\ / _ \\ \\ \\
/ \\ ___ | __)_ / | \\| | | | | __)_ / \\ / \\ / /_\\ \\ / | \\
\\ \\_\\ \\| \\/ | \\ | | |___ | \\/ Y \\/ | \\/ | \\
\\______ /_______ /\\____|__ /____| |_______ \\/_______ /\\____|__ /\\____|__ /\\____|__ /
\\/ \\/ \\/ \\/ \\/ \\/ \\/ \\/
___ ___ .___
/ | \\_____ ________ _______ ____ ____ __| _/______________ ___________
/ ~ \\__ \\ \\___ / \\_ __ \\_/ __ \\ / \\ / __ |/ ___/\\___ // __ \\_ __ \\
\\ Y // __ \\_/ / | | \\/\\ ___/| | \\/ /_/ |\\___ \\ / /\\ ___/| | \\/
\\___|_ /(____ /_____ \\ |__| \\___ >___| /\\____ /____ >/_____ \\\\___ >__|
\\/ \\/ \\/ \\/ \\/ \\/ \\/ \\/ \\/
*/
#include <a_samp>
#include <dini>
#include <zcmd>
#include <fixchars>
#include <sscanf2>
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
#define SZIN_NARANCS 0xffbb00AA
#define SZIN_SZURKE 0x919191AA
#define DIAL 15
#define ATIR 16
//Hátrendszerre vonatkozó adatok
#define MAX_HAZAK 500 //Maximális házak. Ne módosítsd nagyobbra!
forward HazLetrehoz(hazid, Float:bejx, Float:bejy,Float:bejz, Float:bentx,Float:benty,Float:bentz, InteriorID, vetelar); //Ne warningoljon a pawno
new hazpickup [MAX_HAZAK];//Pickupok
new globhazid = 0;//Házak kezdése
//enum hazra
enum haz
{
TulajNick[30],
Hazar,
Statusz,
Elado,
HInteriorID,
Float:hbejx,
Float:hbejy,
Float:hbejz,
Float:hbentx,
Float:hbenty,
Float:hbentz
};
new bool:hazban[MAX_PLAYERS];
new HazInformacio[MAX_HAZAK][haz];
new Text: GText0[MAX_PLAYERS];
new Text: GText1[MAX_PLAYERS];
new Text: GText2[MAX_PLAYERS];
new Text: GText3[MAX_PLAYERS];
new Text: GText4[MAX_PLAYERS];
new Text: GText5[MAX_PLAYERS];
new Text: GText6[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"================= Gentleman Házrendszere ==================\");
print(\"A házrendszer publikálása/terjesztése az engedélyem nélkül tilos!\");
print(\"A házrendszer a sampforum.hu közösségének készült.\");
print(\"Bármi kérdésed van a rendszerrel kapcsolatban a házrendszer témájában felteheted!\");
print(\"Gentleman\'s house system for sampforum.hu\");
new szoveg[50];
for(new i = 1; i <MAX_HAZAK; i++)
{
format(szoveg, 50, \"Haz/%d.gent\",i);
if(fexist(szoveg))
{
globhazid++;
HazLetrehoz(globhazid, 0.0, 0.0,0.0, 0.0,0.0,0.0, 0, 0);
}
else
{
printf(\"%d darab ház létrehozva!\", globhazid);
break;
}
}
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SendClientMessage(playerid, SZIN_NARANCS, \"A szerveren Gentleman házrendszere üzemel.\");
GText0[playerid] = TextDrawCreate(8.000000, 110.000000, \"Tulaj: Peldanev\");
TextDrawBackgroundColor(GText0[playerid], 255);
TextDrawFont(GText0[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(GText0[playerid], 0.300000, 1.000000);
TextDrawColor(GText0[playerid], 16777215);
TextDrawSetOutline(GText0[playerid], 0);
TextDrawSetProportional(GText0[playerid], 1);
TextDrawSetShadow(GText0[playerid], 1);
GText1[playerid] = TextDrawCreate(8.000000, 120.000000, \"Hazszam: 500\");
TextDrawBackgroundColor(GText1[playerid], 255);
TextDrawFont(GText1[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(GText1[playerid], 0.300000, 1.000000);
TextDrawColor(GText1[playerid], 16777215);
TextDrawSetOutline(GText1[playerid], 0);
TextDrawSetProportional(GText1[playerid], 1);
TextDrawSetShadow(GText1[playerid], 1);
GText2[playerid] = TextDrawCreate(8.000000, 130.000000, \"Elado: Igen\");
TextDrawBackgroundColor(GText2[playerid], 255);
TextDrawFont(GText2[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(GText2[playerid], 0.300000, 1.000000);
TextDrawColor(GText2[playerid], 16777215);
TextDrawSetOutline(GText2[playerid], 0);
TextDrawSetProportional(GText2[playerid], 1);
TextDrawSetShadow(GText2[playerid], 1);
GText3[playerid] = TextDrawCreate(8.000000, 139.000000, \"Statusz: Nyitva\");
TextDrawBackgroundColor(GText3[playerid], 255);
TextDrawFont(GText3[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(GText3[playerid], 0.300000, 1.000000);
TextDrawColor(GText3[playerid], 16711935);
TextDrawSetOutline(GText3[playerid], 0);
TextDrawSetProportional(GText3[playerid], 1);
TextDrawSetShadow(GText3[playerid], 1);
GText4[playerid] = TextDrawCreate(8.000000, 148.000000, \"\");
TextDrawBackgroundColor(GText4[playerid], 255);
TextDrawFont(GText4[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(GText4[playerid], 0.300000, 1.000000);
TextDrawColor(GText4[playerid], -1);
TextDrawSetOutline(GText4[playerid], 0);
TextDrawSetProportional(GText4[playerid], 1);
TextDrawSetShadow(GText4[playerid], 1);
GText5[playerid] = TextDrawCreate(8.000000, 158.000000, \"Kezelés: Y\");
TextDrawBackgroundColor(GText5[playerid], 255);
TextDrawFont(GText5[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(GText5[playerid], 0.300000, 1.000000);
TextDrawColor(GText5[playerid], -1);
TextDrawSetOutline(GText5[playerid], 0);
TextDrawSetProportional(GText5[playerid], 1);
TextDrawSetShadow(GText5[playerid], 1);
GText6[playerid] = TextDrawCreate(6.000000, 109.000000, \" \");
TextDrawBackgroundColor(GText6[playerid], 255);
TextDrawFont(GText6[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(GText6[playerid], 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(GText6[playerid], -1);
TextDrawSetOutline(GText6[playerid], 0);
TextDrawSetProportional(GText6[playerid], 1);
TextDrawSetShadow(GText6[playerid], 1);
TextDrawUseBox(GText6[playerid], 1);
TextDrawBoxColor(GText6[playerid], 80);
TextDrawTextSize(GText6[playerid], 133.000000, 198.000000);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
TextDrawDestroy(GText6[playerid]);
TextDrawDestroy(GText5[playerid]);
TextDrawDestroy(GText4[playerid]);
TextDrawDestroy(GText3[playerid]);
TextDrawDestroy(GText2[playerid]);
TextDrawDestroy(GText1[playerid]);
TextDrawDestroy(GText0[playerid]);
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(PRESSED(KEY_YES))
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, GText0[playerid]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, GText1[playerid]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, GText2[playerid]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, GText3[playerid]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, GText4[playerid]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, GText5[playerid]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, GText6[playerid]);
new azonosito = LekerHaz(playerid);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, HazInformacio[azonosito][hbejx], HazInformacio[azonosito][hbejy], HazInformacio[azonosito][hbejz]))
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIAL, DIALOG_STYLE_LIST, \"Ház információ\", \"Belépés\\nBezárás/kinyitás\\nEladás\\nMegvásárlás\\nHáz Átírása\", \"Kiválszt\", \"Mégse\");
// return 1;
}
}
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIAL)
{
//ShowPlayerDialog(playerid, DIAL, DIALOG_STYLE_LIST, \"Ház információ\", \"Belépés\\nBezárás/kinyitás\\nEladás\\nMegvásárlás\", \"Kiválszt\", \"Mégse\");
if(response)
{
switch(listitem)
{
case 0:
{
new azonosito = LekerHaz(playerid);
new jnev[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, jnev, MAX_PLAYER_NAME);
if(!strcmp(jnev,HazInformacio[azonosito][TulajNick], false, 60))//ha tulajdonos
{
SetPlayerPos(playerid, HazInformacio[azonosito][hbentx], HazInformacio[azonosito][hbenty], HazInformacio[azonosito][hbentz]);
SetPlayerInterior(playerid, HazInformacio[azonosito][HInteriorID]);
SetPlayerVirtualWorld(playerid, azonosito);
SendClientMessage(playerid, SZIN_NARANCS, \"Beléptél a házadba! Kilépéshez: /kimegy\");
hazban[playerid] = true;
return 1;
}
if(strcmp(jnev,HazInformacio[azonosito][TulajNick], false, 60))//ha tulajdonos
{
if(HazInformacio[azonosito][statusz] == 1)
{
SetPlayerPos(playerid, HazInformacio[azonosito][hbentx], HazInformacio[azonosito][hbenty], HazInformacio[azonosito][hbentz]);
SetPlayerInterior(playerid, HazInformacio[azonosito][HInteriorID]);
SetPlayerVirtualWorld(playerid, azonosito);
SendClientMessage(playerid, SZIN_NARANCS, \"Beléptél a házba! Kilépéshez: /kimegy\");
hazban[playerid] = true;
}
else
{
SendClientMessage(playerid, SZIN_NARANCS, \"Sajnálom de a ház zárva van!\");
}
}
}
case 1:
{
new azonosito = LekerHaz(playerid);
new jnev[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, jnev, MAX_PLAYER_NAME);
if(!strcmp(jnev,HazInformacio[azonosito][TulajNick], false, 60))//ha tulajdonos
{
if(HazInformacio[azonosito][statusz] == 1)
{
HazInformacio[azonosito][statusz] = 0;
SendClientMessage(playerid, SZIN_NARANCS, \"Ház Bezárva!\");
HazElment(azonosito);
return 1;
}
if(HazInformacio[azonosito][statusz] == 0)
{
HazInformacio[azonosito][statusz] = 1;
SendClientMessage(playerid, SZIN_NARANCS, \"Ház kinyitva!\");
HazElment(azonosito);
return 1;
}
}
else
{
SendClientMessage(playerid, SZIN_NARANCS, \"Ezt csak a tulajdonos módosíthatja!\");
}
}
case 2:
{
new azonosito = LekerHaz(playerid);
new jnev[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, jnev, MAX_PLAYER_NAME);
if(!strcmp(jnev,HazInformacio[azonosito][TulajNick], false, 60))//ha tulajdonos
{
new szoveg8[128];
format(szoveg8, 128, \"Ház eladva! Kaptál érte %d$\",HazInformacio[azonosito][Hazar]);
SendClientMessage(playerid, SZIN_NARANCS, szoveg8);
format(HazInformacio[azonosito][TulajNick], 30, \"Állam\");
HazInformacio[azonosito][Elado] = 1;
HazInformacio[azonosito][statusz] = 1;
HazElment(azonosito);
GivePlayerMoney(playerid, HazInformacio[azonosito][Hazar]);
}
else
{
SendClientMessage(playerid, SZIN_NARANCS, \"Ezt csak a tulajdonos módosíthatja!\");
}
}
case 3:
{
new azonosito = LekerHaz(playerid);
if(HazInformacio[azonosito][Elado] == 0)
{
SendClientMessage(playerid, SZIN_NARANCS, \"Sajnálom de a ház nem eladó!\");
return 1;
}
if(GetPlayerMoney(playerid) < HazInformacio[azonosito][Hazar])
{
SendClientMessage(playerid, SZIN_NARANCS, \"Sajnálom de nincs elegendo pénzed a tranzakció finanszírozásához!\");
return 1;
}
SendClientMessage(playerid, SZIN_SZURKE, \"Ház megvásárolva!\");
GivePlayerMoney(playerid, HazInformacio[azonosito][Hazar]*(-1));
HazInformacio[azonosito][Elado] = 0;
new vnev[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, vnev, MAX_PLAYER_NAME);
format(HazInformacio[azonosito][TulajNick], 30, \"%s\", vnev);
HazElment(azonosito);
DestroyPickup(hazpickup[azonosito]);
hazpickup[azonosito] = CreatePickup(1272, 23, HazInformacio[azonosito][hbejx], HazInformacio[azonosito][hbejy], HazInformacio[azonosito][hbejz], -1);
}
case 4: // Ház átírása
{
new azonosito = LekerHaz(playerid);
new jnev[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, jnev, MAX_PLAYER_NAME);
if(!strcmp(jnev,HazInformacio[azonosito][TulajNick], false, 60))//ha tulajdonos
{
ShowPlayerDialog(playerid,ATIR,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Ház átírása\",\"Kérlek írd be a játékos ID-jét annak akinek a nevére szeretnéd a házat átírni\",\"Átír\",\"Mégse\");
}
else
{
SendClientMessage(playerid, SZIN_NARANCS, \"Ezt csak a tulajdonos módosíthatja!\");
}
}
}
}
}
if(dialogid == ATIR)
{
if(response)
{
new bepotyogott = strval(inputtext);
if(bepotyogott == INVALID_PLAYER_ID)
{
SendClientMessage(playerid, SZIN_NARANCS, \"Offline játékosazonosító\");
return 1;
}
new jatekosneve[MAX_PLAYER_NAME], fogadoneve[MAX_PLAYER_NAME], hazszam, format1[128], format2[128];
GetPlayerName(playerid, jatekosneve, MAX_PLAYER_NAME);
GetPlayerName(bepotyogott, fogadoneve, MAX_PLAYER_NAME);
hazszam = LekerHaz(playerid);
if(!strcmp(jatekosneve,HazInformacio[hazszam][TulajNick], false, 60))
{
format(format1, 128, \"[Házátírás] %d számû ház átírva %s nevére!\", hazszam, fogadoneve);
format(format2, 128, \"[Házátírás] %d számú házat a nevedre írta %s játékos!\", hazszam, jatekosneve);
SendClientMessage(playerid, SZIN_SZURKE, format1);
SendClientMessage(bepotyogott, SZIN_SZURKE, format2);
HazInformacio[hazszam][Elado] = 0;
format(HazInformacio[hazszam][TulajNick], 30, \"%s\", fogadoneve);
HazElment(hazszam);
}
else
{
SendClientMessage(playerid, SZIN_NARANCS, \"Ezt csak a tulajdonos módosíthatja!\");
}
}
}
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
if(pickupid == hazpickup[LekerHaz(playerid)])
{
new azonosito = LekerHaz(playerid);
new tulajtext[80];
new hazszam[80];
new statusz2[30];
new statuszt[80];
new vetelar2[80];
new eladotext[80];
new elado2[30];
if(HazInformacio[azonosito][statusz] == 1)//nyitva
{
statusz2 = \"nyitva\";
}
else
{
statusz2 = \"zárva\";
}
if(HazInformacio[azonosito][Elado] == 1)//eladó
{
elado2 = \"igen\";
}
else
{
elado2 = \"nem\";
}
format(hazszam, 80, \"Házszám: %d\", azonosito);
format(tulajtext, 80, \"Tulaj: %s\", HazInformacio[azonosito][TulajNick]);
format(statuszt, 80, \"Státusz: %s\", statusz2);
format(vetelar2,80, \"Érték: %d$\",HazInformacio[azonosito][Hazar]);
format(eladotext, 80, \"Eladó: %s\",elado2);
TextDrawSetString(GText0[playerid], tulajtext);
TextDrawSetString(GText1[playerid], hazszam);
TextDrawSetString(GText2[playerid], eladotext);
TextDrawSetString(GText3[playerid], statuszt);
TextDrawSetString(GText4[playerid], vetelar2);
TextDrawShowForPlayer(playerid, GText0[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, GText1[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, GText2[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, GText3[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, GText4[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, GText5[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, GText6[playerid]);
}
return 1;
}
COMMAND:hazelment(playerid)
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid))
{
return 1;
}
SendClientMessage(playerid, SZIN_NARANCS, \"Házak elmentve\");
new fajl[30];
new szam;
for(new i = 1; i <MAX_HAZAK; i++)
{
format(fajl, 30, \"Haz/%d.gent\", i);
if(fexist(fajl))
{
HazElment(i);
szam++;
}
else
{
printf(\"%d darab ház elmentve!\", szam);
break;
}
}
return 1;
}
COMMAND:kimegy(playerid)
{
if(hazban[playerid] == true)
{
new holvan = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
SetPlayerPos(playerid,HazInformacio[holvan][hbejx],HazInformacio[holvan][hbejy],HazInformacio[holvan][hbejz]);
SetPlayerVirtualWorld(playerid,0);
SetPlayerInterior(playerid,0);
}
return 1;
}
COMMAND:hazletrehoz(playerid,params[])
{
new vetelar;
new style;
new Float:jx, Float:jy,Float:jz;
if(!IsPlayerAdmin(playerid))
{
return 1;
}
if(sscanf(params, \"dd\",style, vetelar))
{
SendClientMessage(playerid, SZIN_NARANCS, \"Így /hazletrehoz [HÁZ STYLE] [VÉTELÁR]\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_NARANCS, \"STYLEOK: 1 - Nagy ház || 2 - Közepes ház || 3 - Kicsi ház (Nincs bútor)\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_NARANCS, \"4 - Nagyon nagy || 5 - Normál ház || 6 - kicsi ház (nincs bútor)|| 7 - kicsi ház fürdo nélkül (bútor nincs!)\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_NARANCS, \"8 - Királymód || 9 - Pici ház\");
return 1;
}
if(style > 9)
{
SendClientMessage(playerid, SZIN_SZURKE, \"Nem nem! Nem rontani el gentleman házrendszerét!\");
return 1;
}
switch(style)
{
case 0:
{
SendClientMessage(playerid, SZIN_SZURKE, \"A stílusnak 1 és 7 között kell lennie!\");
}
case 1:
{
globhazid++;
GetPlayerPos(playerid, jx, jy,jz);
HazLetrehoz(globhazid, jx, jy,jz, 235.508994,1189.169897 ,1080.339966 , 3, vetelar);
SendClientMessage(playerid, SZIN_SZURKE, \"Ház létrehozva\");
}
case 2:
{
globhazid++;
GetPlayerPos(playerid, jx, jy,jz);
HazLetrehoz(globhazid, jx, jy,jz, 225.756989,1240.000000 ,1082.149902, 2, vetelar);
SendClientMessage(playerid, SZIN_SZURKE, \"Ház létrehozva\");
}
case 3: //berendezetlen
{
globhazid++;
GetPlayerPos(playerid, jx, jy,jz);
HazLetrehoz(globhazid, jx, jy,jz,223.043991,1289.259888,1082.199951 , 1, vetelar);
SendClientMessage(playerid, SZIN_SZURKE, \"Ház létrehozva\");
}
case 4:
{
globhazid++;
GetPlayerPos(playerid, jx, jy,jz);
HazLetrehoz(globhazid, jx, jy,jz,225.630997,1022.479980,1084.069946 , 7, vetelar);
SendClientMessage(playerid, SZIN_SZURKE, \"Ház létrehozva\");
}
case 5:
{
globhazid++;
GetPlayerPos(playerid, jx, jy,jz);
HazLetrehoz(globhazid, jx, jy,jz,295.138977,1474.469971,1080.519897, 15, vetelar);
SendClientMessage(playerid, SZIN_SZURKE, \"Ház létrehozva\");
}
case 6://berendezetlen
{
globhazid++;
GetPlayerPos(playerid, jx, jy,jz);
HazLetrehoz(globhazid, jx, jy,jz,328.493988,1480.589966,1084.449951 , 15, vetelar);
SendClientMessage(playerid, SZIN_SZURKE, \"Ház létrehozva\");
}
case 7: //berendezetlen
{
globhazid++;
GetPlayerPos(playerid, jx, jy,jz);
HazLetrehoz(globhazid, jx, jy,jz,385.803986,1471.769897,1080.209961, 15, vetelar);
SendClientMessage(playerid, SZIN_SZURKE, \"Ház létrehozva\");
}
case 8:
{
globhazid++;
GetPlayerPos(playerid, jx, jy,jz);
HazLetrehoz(globhazid, jx, jy,jz, 2324.419921,-1145.568359,1050.710083, 12, vetelar);
SendClientMessage(playerid, SZIN_SZURKE, \"Ház létrehozva\");
}
case 9:
{
globhazid++;
GetPlayerPos(playerid, jx, jy,jz);
HazLetrehoz(globhazid, jx, jy,jz, 271.884979,306.631988,999.148437, 2, vetelar);
SendClientMessage(playerid, SZIN_SZURKE, \"Ház létrehozva\");
}
}
return 1;
}
public HazLetrehoz(hazid, Float:bejx, Float:bejy,Float:bejz, Float:bentx,Float:benty,Float:bentz, InteriorID, vetelar)
{
new szoveg[50];
format(szoveg, 50, \"Haz/%d.gent\", hazid);
if(!fexist(szoveg))
{
HazInformacio[hazid][Hazar] = vetelar;
HazInformacio[hazid][hbejx] = bejx;
HazInformacio[hazid][hbejy] = bejy;
HazInformacio[hazid][hbejz] = bejz;
HazInformacio[hazid][hbentx] = bentx;
HazInformacio[hazid][hbenty] = benty;
HazInformacio[hazid][hbentz] = bentz;
HazInformacio[hazid][HInteriorID] = InteriorID;
HazInformacio[hazid][Elado] = 1; //eladó
HazInformacio[hazid][statusz] = 1; //nyitva
//Házár, Státusz, Eladó
hazpickup[hazid] = CreatePickup(1273, 23, bejx, bejy, bejz, -1);
format(HazInformacio[hazid][TulajNick], 30, \"Állam\");
dini_Create(szoveg);
dini_Set(szoveg, \"TulajNick\", HazInformacio[hazid][TulajNick]);
dini_IntSet(szoveg, \"Hazar\", HazInformacio[hazid][Hazar]);
dini_FloatSet(szoveg, \"hbejx\", HazInformacio[hazid][hbejx]);
dini_FloatSet(szoveg, \"hbejy\", HazInformacio[hazid][hbejy]);
dini_FloatSet(szoveg, \"hbejz\", HazInformacio[hazid][hbejz]);
dini_FloatSet(szoveg, \"hbentx\", HazInformacio[hazid][hbentx]);
dini_FloatSet(szoveg, \"hbenty\", HazInformacio[hazid][hbenty]);
dini_FloatSet(szoveg, \"hbentz\", HazInformacio[hazid][hbentz]);
dini_IntSet(szoveg, \"HInteriorID\", HazInformacio[hazid][HInteriorID]);
dini_IntSet(szoveg, \"Elado\", HazInformacio[hazid][HInteriorID]);
dini_IntSet(szoveg, \"Statusz\", HazInformacio[hazid][statusz]);
printf(\"==============HÁZ LÉTREHOZVA!Ház ID: %d=================\",hazid);
printf(\"Tulaj nick: %s\",HazInformacio[hazid][TulajNick]);
printf(\"Házár: %d Eladó: %d Státusz: %d InteriorID %d\",HazInformacio[hazid][Hazar],HazInformacio[hazid][Elado],HazInformacio[hazid][statusz],HazInformacio[hazid][HInteriorID]);
printf(\"BejáratX: %f BejáratY: %f BejáratZ: %f ||BentX: %f BentY: %f BentZ: %f\",HazInformacio[hazid][hbejx],HazInformacio[hazid][hbejy],HazInformacio[hazid][hbejz],HazInformacio[hazid][hbentx],HazInformacio[hazid][hbenty],HazInformacio[hazid][hbentz]);
}
else
{
format(HazInformacio[hazid][TulajNick],30 ,\"%s\",dini_Get(szoveg, \"TulajNick\"));
HazInformacio[hazid][Hazar] = dini_Int(szoveg, \"Hazar\");
HazInformacio[hazid][Elado] = dini_Int(szoveg, \"Elado\");
HazInformacio[hazid][statusz] = dini_Int(szoveg, \"Statusz\");
HazInformacio[hazid][HInteriorID] = dini_Int(szoveg, \"InteriorID\");
HazInformacio[hazid][hbejx] = dini_Float(szoveg, \"Bejx\");
HazInformacio[hazid][hbejy] = dini_Float(szoveg, \"Bejy\");
HazInformacio[hazid][hbejz] = dini_Float(szoveg, \"Bejz\");
HazInformacio[hazid][hbentx] = dini_Float(szoveg, \"Bentx\");
HazInformacio[hazid][hbenty] = dini_Float(szoveg, \"Benty\");
HazInformacio[hazid][hbentz] = dini_Float(szoveg, \"Bentz\");
hazpickup[hazid] = CreatePickup(1272, 23, HazInformacio[hazid][hbejx], HazInformacio[hazid][hbejy], HazInformacio[hazid][hbejz], -1);
printf(\"==============HÁZ BETÖLTVE!Ház ID: %d=================\",hazid);
printf(\"Tulaj nick: %s\",HazInformacio[hazid][TulajNick]);
printf(\"Házár: %d Eladó: %d Státusz: %d InteriorID %d\",HazInformacio[hazid][Hazar],HazInformacio[hazid][Elado],HazInformacio[hazid][statusz],HazInformacio[hazid][HInteriorID]);
printf(\"BejáratX: %d BejáratY: %d BejáratZ: %d ||BentX: %d BentY: %d BentZ: %d\",HazInformacio[hazid][hbejx],HazInformacio[hazid][hbejy],HazInformacio[hazid][hbejz],HazInformacio[hazid][hbentx],HazInformacio[hazid][hbenty],HazInformacio[hazid][hbentz]);
}
}
stock LekerHaz(playerid)
{
for(new i=0; i<MAX_HAZAK; i++)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1.0,HazInformacio[hbejx] ,HazInformacio[hbejy],HazInformacio[hbejz]))
{
return i;
}
}
return -10;
}
stock HazElment(hazid)
{
new szoveg[50];
format(szoveg, 50, \"Haz/%d.gent\", hazid);
dini_Set(szoveg, \"TulajNick\", HazInformacio[hazid][TulajNick]);
dini_IntSet(szoveg, \"Hazar\", HazInformacio[hazid][Hazar]);
dini_FloatSet(szoveg, \"hbejx\", HazInformacio[hazid][hbejx]);
dini_FloatSet(szoveg, \"hbejy\", HazInformacio[hazid][hbejy]);
dini_FloatSet(szoveg, \"hbejz\", HazInformacio[hazid][hbejz]);
dini_FloatSet(szoveg, \"hbentx\", HazInformacio[hazid][hbentx]);
dini_FloatSet(szoveg, \"hbenty\", HazInformacio[hazid][hbenty]);
dini_FloatSet(szoveg, \"hbentz\", HazInformacio[hazid][hbentz]);
dini_IntSet(szoveg, \"HInteriorID\", HazInformacio[hazid][HInteriorID]);
dini_IntSet(szoveg, \"Elado\", HazInformacio[hazid][HInteriorID]);
dini_IntSet(szoveg, \"Statusz\", HazInformacio[hazid][statusz]);
}
Köszi elõre is és majd a módomba is bekéne rakni ha tudnál segítenél abban is?