San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: inf - 2013. december 31. - 22:38:37
Cím: PVar vagy enum
Írta: inf - 2013. december 31. - 22:38:37
Az lenne a kérdésem hogy melyiket érdemesebb használni? Melyikkel lehet gyorsabban dolgozni és melyiket lehet jobban kihasználni? A PVar-osat,
SetPVarInt(playerid, \"Money\", GetPlayerMoney(playerid)); GetPVarInt(playerid, \"Money\"); ... a többit nem írom le
vagy az enumosat
enum pInfo { Score, Money }; new pI[MAX_PLAYERS][pInfo];
Cím: PVar vagy enum
Írta: Live - 2013. december 31. - 22:50:39
Szerintem a PVar
Cím: PVar vagy enum
Írta: divkn - 2013. december 31. - 22:57:10
Attól függ mik a terveid. Ha karakterláncot szeretnél feldolgozni például névnél, IP-nél akkor enumerátor, ha sima tárolásnak akkor Pvar. PVar-t csak azért lett belerakva, mert legtöbb kezdõ szkripter nem módosítja a 500-as MAX_PLAYERS definíciót és ettõl fordításkor heap/stack üzenet jelenik meg és ha átadja valakinek a módot, akkor nem kell foglalkoznia a MAX_PLAYERS, PLAYER_NAME definíció vagy más változók módosításával, csak módosítja a server.cfg-ben a maxplayers számát és mindenkinek megvan a kellõ tárolási lehetõség.
Cím: PVar vagy enum
Írta: kiakovi - 2014. január 01. - 02:14:45
Hát mind a kettõvel nagyjából ugyanazt meg lehet csinálni, viszont ez enumban több lehetõség rejtõzik(szerintem). Továbbá csak annyit kell leírnod, amennyi szöveget kitalálsz a tárolásra. pInfo[playerid][Penz] = 2000; SetPVar(playerid, \"Pénz\", 2000); pInfo[playerid][Penz] = pInfo[playerid][Penz]+2000; SetPVar(playerid, \"Pénz\", GetPVar(playerid, \"Pénz\")+2000); A MAX_PLAYERS meg újra definiálható.