Hali.
Van egy kis hibám. Lekérdezem a változó értékét PVaral az oké, vissza is adja az értéket, de amikor beállítanám a másik változót az elõzõ változó értékére az már 0. Vajon miért?
A kód:
public OnPlayerSelectDynamicObject(playerid, objectid, modelid, Float:x, Float:y, Float:z)
{
new objmodelid;
GetPVarInt(playerid, \"modelid\");
printf(\"A lekerdezes megtortent, az object %d\", modelid);
SetPVarInt(playerid, \"objmodelid\", modelid);
printf(\"A bealltas megtortent, az object %d\", objmodelid);
return 1;
}
Ötletek? A válaszokat elõre is köszönöm.
public OnPlayerSelectDynamicObject(playerid, objectid, modelid, Float:x, Float:y, Float:z)
{
new objmodelid; // minden változót amit létrehozol, alapértelmezésbõl az értékük 0
GetPVarInt(playerid, \"modelid\");
printf(\"A lekerdezes megtortent, az object %d\", modelid);
SetPVarInt(playerid, \"objmodelid\", modelid);
printf(\"A bealltas megtortent, az object %d\", objmodelid); // Itt nullát fog visszadni, mert nem adtál neki értéket.
return 1;
}
printf(\"A bealltas megtortent, az object %d\", objmodelid);
Szerintem itt így akartad, nem?
printf(\"A bealltas megtortent, az object %d\", GetPVarInt(playerid, #objmodelid);
De egyébként miért hoztad létre az objmodelid változót, amikor nincs is rá szükség?