GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: SnooP - 2013. május 02. - 14:35:41

Cím: PVar kérdés
Írta: SnooP - 2013. május 02. - 14:35:41
Hali.
Van egy kis hibám. Lekérdezem a változó értékét PVaral az oké, vissza is adja az értéket, de amikor beállítanám a másik változót az elõzõ változó értékére az már 0. Vajon miért?
A kód:
 

public OnPlayerSelectDynamicObject(playerid, objectid, modelid, Float:x, Float:y, Float:z)
{
new objmodelid;
GetPVarInt(playerid, \"modelid\");
printf(\"A lekerdezes megtortent, az object %d\", modelid);
SetPVarInt(playerid, \"objmodelid\", modelid);
printf(\"A bealltas megtortent, az object %d\", objmodelid);
return 1;
}

 
Ötletek? A válaszokat elõre is köszönöm.
Cím: PVar kérdés
Írta: jana4 - 2013. május 02. - 15:14:27
Idézetet írta: SnooP date=1367498141\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36873\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


public OnPlayerSelectDynamicObject(playerid, objectid, modelid, Float:x, Float:y, Float:z)
{
new objmodelid; // minden változót amit létrehozol, alapértelmezésbõl az értékük 0
GetPVarInt(playerid, \"modelid\");
printf(\"A lekerdezes megtortent, az object %d\", modelid);
SetPVarInt(playerid, \"objmodelid\", modelid);
printf(\"A bealltas megtortent, az object %d\", objmodelid); // Itt nullát fog visszadni, mert nem adtál neki értéket.
return 1;
}

 

printf(\"A bealltas megtortent, az object %d\", objmodelid);

Szerintem itt így akartad, nem?


printf(\"A bealltas megtortent, az object %d\", GetPVarInt(playerid, #objmodelid);



De egyébként miért hoztad létre az objmodelid változót, amikor nincs is rá szükség?
Cím: PVar kérdés
Írta: SnooP - 2013. május 02. - 15:25:35
Idézetet írta: ScreaM date=1367500467\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36873\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

public OnPlayerSelectDynamicObject(playerid, objectid, modelid, Float:x, Float:y, Float:z)
{
new objmodelid; // minden változót amit létrehozol, alapértelmezésbõl az értékük 0
GetPVarInt(playerid, \"modelid\");
printf(\"A lekerdezes megtortent, az object %d\", modelid);
SetPVarInt(playerid, \"objmodelid\", modelid);
printf(\"A bealltas megtortent, az object %d\", objmodelid); // Itt nullát fog visszadni, mert nem adtál neki értéket.
return 1;
}

 

printf(\"A bealltas megtortent, az object %d\", objmodelid);

Szerintem itt így akartad, nem?


printf(\"A bealltas megtortent, az object %d\", GetPVarInt(playerid, #objmodelid);



De egyébként miért hoztad létre az objmodelid változót, amikor nincs is rá szükség?
 
[/quote]
Ajj, de hülye vagyok köszönöm szépen neked most megyek le is tesztelem. Amúgy ebbõl a kódból a nagy része hiányzik, ha feldobbnám az egészet meglátnád, hogy lenne értelme  ;)
E: Kösz szépen mûködik. Zárok.