Üdv.
zeli azt mondta nekem, hogy ha pl.: gm-ben létrehozok egy pvart, akkor pl.: azt egy másik scriptbe is használhatom.
Most meg létrehozok egy SetPVarInt-et, egy include fájlban, de ha azt egy filterscriptben kérem le így pl.:
if(GetPVarInt(targetid, \"Fated\") == 0)
Minthogyha be sem olvasná. Amikor a játékos csatlakozik 0-vá teszem, de ha beír egy parancsot, akkor 1 lesz az értéke, és hiába egy lesz az értéke, és hiába kérem le, azt a folyamatot csinálja amit én akkor állítok be ha az értéke 0, még is az értéke 1 ,de nem azt csinálja amit 1-es értékre állítottam be. Ötlet?
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. november 24. - 20:27:20 )
Jah el is felejtettem: természetesen az include fájl bevan ágyazva egy játékmódba.