Szerző Téma: PutPlayerInVehicle help  (Megtekintve 937 alkalommal)

Nem elérhető Adams

PutPlayerInVehicle help
« Dátum: 2011. Szeptember 17. - 09:56:27 »
0 Show voters
Hi all.Lenne valami amibe elkene egy kis segitseg.Hogy lehet olyat hogy pl.
[pawn]new car1;
new car2;
On gamemodeinit ala:
car1 = CreateVehicle(...)
car2 = CreateVehicle(...)[/pawn]
es hogyha peldaul beirom /sss akkor tegyen bele a car1 kocsiba.Viszont ha mar valaki a car1 kocsiban ul akkor ne a car1 be tegye hanem a car2 be.
Elore is koszonom

PutPlayerInVehicle help
« Válasz #1 Dátum: 2011. Szeptember 17. - 10:03:08 »
0 Show voters
rakd be egy parancs alá:
[pawn]
if(IsPlayerInVehicle(playerid, car1))
{
PutPlayerInVehicle(playerid, car2, 0);
}else{
PutPlayerInVehicle(playerid, car1, 0);
}
[/pawn]
« Utoljára szerkesztve: 2011. Szeptember 17. - 10:04:57 írta kadaradam »

Nem elérhető Adams

PutPlayerInVehicle help
« Válasz #2 Dátum: 2011. Szeptember 17. - 10:10:59 »
0 Show voters
Igy nem lessz jo.En ugy akarom hogy ha barki azaz ha egy jatekos a car1 be van akkoe engem ne a car1 be tegyen mert az foglalt hanem a car2 be.

PutPlayerInVehicle help
« Válasz #3 Dátum: 2011. Szeptember 17. - 10:14:26 »
0 Show voters
Akkkor le kellett volna írni érhetõbben....
Probáld meg evvel a függvénnyel:
[pawn]forward VehicleOccupied(vehicleid);
public VehicleOccupied(vehicleid)
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
{
if(IsPlayerInVehicle(i,vehicleid)) return 1;
}
return 0;
}[/pawn]
Majd,egy parancs alá berakod:
[pawn]if(VehicleOccupied(car1))
{
PutPlayerInVehicle(playerid, car2, 0);
}else{
PutPlayerInVehicle(playerid, car1, 0);
}
[/pawn]

Nem elérhető Adams

PutPlayerInVehicle help
« Válasz #4 Dátum: 2011. Szeptember 17. - 10:16:59 »
0 Show voters
Aha igy mar ugy van ahogy gondoltam. Kossz szepen.

Nem elérhető Sheet

  • 1508
  • Támogató
    • Profil megtekintése
PutPlayerInVehicle help
« Válasz #5 Dátum: 2011. Szeptember 17. - 10:18:27 »
0 Show voters
[mod]Ha a téma megoldódott kérlek máskor zárd.[/mod]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal