Szerző Téma: public OnPlayerExitVehicle, vehicleid buggolás kiküszöbölése.  (Megtekintve 672 alkalommal)

Nem elérhető SnooP

  • 1798
  • SnooP
    • Profil megtekintése
public OnPlayerExitVehicle, vehicleid buggolás kiküszöbölése.
« Dátum: 2013. július 24. - 13:31:12 »
0 Show voters
Helló, van egy ilyen kódom:
 

public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
    PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, 0);
    printf(\"Lefut, playerid %d, vehicleid: %d\", playerid, vehicleid);
    GameTextForPlayer(playerid, \"Nem szálhatsz ki a jármûbõl\", 3000, 5);
    return 1;
}

 
Valaki megtudná mondani, hogy amikor a játékos beszáll az autóba a vehicleid-nak 411 helyett miért ilyet kapok:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130724/Untitleadsd_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
És a másik pedig, hogy hogyan tudnám ezt kiküszöbölni? Elõre is köszönöm.
« Utoljára szerkesztve: 2013. július 24. - 14:38:39 írta SnooP »

Nem elérhető DrAkE

  • 2078
    • Profil megtekintése
public OnPlayerExitVehicle, vehicleid buggolás kiküszöbölése.
« Válasz #1 Dátum: 2013. július 24. - 13:33:14 »
+1 Show voters
Mert a jármû idje nem egyenlõ a modell idvel.
A modell id lekérhetõ egyszerûen:
 
GetVehicleModel(vehicleid);

Nem elérhető SnooP

  • 1798
  • SnooP
    • Profil megtekintése
public OnPlayerExitVehicle, vehicleid buggolás kiküszöbölése.
« Válasz #2 Dátum: 2013. július 24. - 14:06:48 »
0 Show voters
Ezt a megoldást én is próbáltam már ebben a formában:
 

public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
    PutPlayerInVehicle(playerid, GetVehicleModel(vehicleid), 0);
    printf(\"Lefut, playerid %d, vehiclemodel: %d, vehicleid: %d\", playerid, GetVehicleModel(vehicleid), vehicleid );
    GameTextForPlayer(playerid, \"Nem szálhatsz ki a jármûbõl\", 3000, 5);
    return 1;
}

 
De hiába a PutPlayerInVehicle valamiért a vehicleid-ra rakja folyton a modelid helyett (gondolom azért mert vehicleid paramétert tudd csak befogadni) lásd itt is ez van:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130724/1302337472Untitleadsd_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
E: Az IP-t aki próbálgatná felesleges mivel dinamikus és most váltottam át rajta.
« Utoljára szerkesztve: 2013. július 24. - 14:08:20 írta SnooP »

public OnPlayerExitVehicle, vehicleid buggolás kiküszöbölése.
« Válasz #3 Dátum: 2013. július 24. - 14:16:55 »
+1 Show voters
próbált ezt:
PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, 0);
ez helyett:
PutPlayerInVehicle(playerid, GetVehicleModel(vehicleid), 0);

Nem elérhető DrAkE

  • 2078
    • Profil megtekintése
public OnPlayerExitVehicle, vehicleid buggolás kiküszöbölése.
« Válasz #4 Dátum: 2013. július 24. - 14:18:58 »
+2 Show voters
Látom még mindig nem érted, minden egyes jármûnek amit lespawnolsz van IDje, ami alapján a SAMP megkülönbözteti õket. A modell és az egyéb olyan adatok ami a jármûhöz tartoznak (pozíciója, szögei) külön vannak. Amikor egy funkció azt kéri, hogy add meg a vehicleid paramétert, akkor nem a modell számát kell megadni, hanem azt az ID-t ami alapján a rendszer megkülönbözteti a többitõl.

Nem elérhető SnooP

  • 1798
  • SnooP
    • Profil megtekintése
public OnPlayerExitVehicle, vehicleid buggolás kiküszöbölése.
« Válasz #5 Dátum: 2013. július 24. - 14:38:29 »
0 Show voters
Na jó most esett le :D Közbe sikerült megcsinálnom kicsit utána olvastam. Köszönöm szépen DrAke.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal