Szerző Téma: ProgressBar  (Megtekintve 428 alkalommal)

Nem elérhető [sdc]skyline

  • 1333
  • ςκyΙιηε
    • Profil megtekintése
ProgressBar
« Dátum: 2011. december 27. - 13:01:04 »
0 Show voters
Sziasztok csináltam egy ilyen progress bar -t
tegnap még jó volt de nem tudom ma mért nem megy, a timerek lefutnak mert eltûnik egy kis idõ után a bar de viszont nem akarja frissíteni õket nem tudom mért
kód:
[pawn]#include <a_samp>
#include <progress>
new Bar:FPB[MAX_PLAYERS];
forward Varakozas(playerid);
forward Varakozas2(playerid);
forward Varakozas3(playerid);
forward Varakozas4(playerid);
forward Varakozas5(playerid);
forward Varakozas6(playerid);
forward Varakozas7(playerid);
forward Varakozas8(playerid);
forward Varakozas9(playerid);
forward Varakozas10(playerid);
forward ObjLerak(playerid);
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/fegyverek\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    FPB[playerid] = CreateProgressBar(471.00, 406.00, 151.50, 5.19, 0x00FF00FF, 100.0);
    ShowProgressBarForPlayer(playerid, FPB[playerid]);
        SetProgressBarValue(FPB[playerid], 50.0);
       UpdateProgressBar(FPB[playerid], playerid);
   SetTimer(\"Varakozas\", 1000, false);
   return 1;
}
return 0;
}
public Varakozas(playerid)
{
    SetProgressBarValue(FPB[playerid], 10.0);
    UpdateProgressBar(FPB[playerid], playerid);
    SetTimer(\"Varakozas2\", 3000, false);
}
public Varakozas2(playerid)
{
    SetProgressBarValue(FPB[playerid], 20.0);
    UpdateProgressBar(FPB[playerid], playerid);
    SetTimer(\"Varakozas3\", 3000, false);
}
public Varakozas3(playerid)
{
    SetProgressBarValue(FPB[playerid], 30.0);
    UpdateProgressBar(FPB[playerid], playerid);
    SetTimer(\"Varakozas4\", 3000, false);
}
public Varakozas4(playerid)
{
    SetProgressBarValue(FPB[playerid], 40.0);
    UpdateProgressBar(FPB[playerid], playerid);
    SetTimer(\"Varakozas5\", 3000, false);
}
public Varakozas5(playerid)
{
    SetProgressBarValue(FPB[playerid], 50.0);
    UpdateProgressBar(FPB[playerid], playerid);
    SetTimer(\"Varakozas6\", 3000, false);
}
public Varakozas6(playerid)
{
    SetProgressBarValue(FPB[playerid], 60.0);
    UpdateProgressBar(FPB[playerid], playerid);
    SetTimer(\"Varakozas7\", 3000, false);
}
public Varakozas7(playerid)
{
    SetProgressBarValue(FPB[playerid], 70.0);
    UpdateProgressBar(FPB[playerid], playerid);
    SetTimer(\"Varakozas8\", 3000, false);
}
public Varakozas8(playerid)
{
    SetProgressBarValue(FPB[playerid], 80.0);
    UpdateProgressBar(FPB[playerid], playerid);
    SetTimer(\"Varakozas9\", 3000, false);
}
public Varakozas9(playerid)
{
    SetProgressBarValue(FPB[playerid], 90.0);
    UpdateProgressBar(FPB[playerid], playerid);
    SetTimer(\"Varakozas10\", 3000, false);
}
public Varakozas10(playerid)
{
    SetProgressBarValue(FPB[playerid], 100.0);
    UpdateProgressBar(FPB[playerid], playerid);
    SetTimer(\"ObjLerak\", 3000, false);
}
public ObjLerak(playerid)
{
DestroyProgressBar(FPB[playerid]);
return 1;
}[/pawn]
elõre is köszönöm!
UI.: Van egy TextDraw is a szerverembe, de ha azt kiveszem akkor se megy
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 27. - 13:07:45 írta driftBANDITS]skyline »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal