Szerző Téma: Progress Bar  (Megtekintve 749 alkalommal)

quer

  • Vendég
Progress Bar
« Dátum: 2012. június 29. - 18:17:56 »
0 Show voters
helló.
Az lenne a kérdésem hogy valaki megtudná-e nekem csinálni ezt az éhségrendszer Progressbar-osra?
 
#include a_samp
#include zcmd
new ehseg[MAX_PLAYERS];
forward Ehseg(playerid);
public OnPlayerConnect(playerid)
{
ehseg[playerid] = 0;
SetTimerEx(\"Ehseg\", 3*60000, true, \"i\", playerid);
return 1;
}
 
public Ehseg(playerid)
{
      ehseg[playerid]++;
if(ehseg[playerid] >= 90) return SendClientMessage(playerid,0x00ff09AA,\"Ideje enned, ha nem eszel éhen fogsz halni.\");
if(ehseg[playerid] == 100) return SetPlayerHealth(playerid, 0), SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Éhenhaltál\"), ehseg[playerid] = 0;
new string[3];
format(string, sizeof(string),\"%d\", ehseg[playerid]);
return 1;
}
CMD:eves(playerid, params[])
{
ehseg[playerid] = 0;
GivePlayerMoney(playerid, -100);
SendClientMessage(playerid,0x00ff09AA,\"Ettél egy szendvicset.\");
return 1;
}

 
Válaszokat elõre is köszönöm ;)

Nem elérhető Sramm

  • 596
    • Profil megtekintése
Progress Bar
« Válasz #1 Dátum: 2012. június 29. - 18:21:16 »
0 Show voters
Ez éhségrendszernek számít?  :confused:
Olvass leírást...

Progress Bar
« Válasz #2 Dátum: 2012. június 29. - 19:20:28 »
+1 Show voters
Ajánlom, hogy az új progress bart használd, mert az PlayerText alapján mûködik.
Annyit kell változtatni, hogy az éhség akkor 100, ha nem éhes a karakter, és egyre megy lejjebb, ahogy éhes lesz.
 
new PlayerBar:EhsegBar;
EhsegBar = CreatePlayerProgressBar(playerid, x, y, hossz, magasság, maxérték);

 
nálad szerintem 100 a maxérték
amikor az éhség függvény lefut, akkor akkor elveszel belõle egyet..
 
ehseg[playerid]--;
SetPlayerProgressBarValue(playerid, EhsegBar, ehseg[playerid]);
UpdatePlayerProgressBar(playerid, EhsegBar);

 
És ha feltölti az éhségét, magyarul eszik, akkor
 

ehseg[playerid] = 100;
SetPlayerProgressBarValue(playerid, EhsegBar, ehseg[playerid]);
UpdatePlayerProgressBar(playerid, EhsegBar);

 
Remélem segítettem :)
« Utoljára szerkesztve: 2012. június 29. - 19:21:29 írta TengeriMalac »

Progress Bar
« Válasz #3 Dátum: 2012. június 29. - 20:12:20 »
+1 Show voters
Nekem így jó (Pawno nem ír hibát, de nem teszteltem)
 
#include <a_samp>
#include <progress>
forward Ehseg(playerid);
new ehseg[MAX_PLAYERS],
PlayerBar:EhsegBar;
public Ehseg(playerid)
{
ehseg[playerid]--;
SetPlayerProgressBarValue(playerid, EhsegBar, ehseg[playerid]);
UpdatePlayerProgressBar(playerid, EhsegBar);
if(ehseg[playerid] >= 10)
{
SendClientMessage(playerid,0x00ff09AA,\"Ideje enned, ha nem eszel éhen fogsz halni.\");
}
if(ehseg[playerid] == 100)
{
SetPlayerHealth(playerid, 0);
SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Éhenhaltál\");
ehseg[playerid] = 100;
}
new string[3];
format(string, sizeof(string),\"%d\", ehseg[playerid]);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
ehseg[playerid] = 100;
SetTimerEx(\"Ehseg\", 3*60000, true, \"i\", playerid);
EhsegBar = CreatePlayerProgressBar(playerid, 548.5, 36.0, 102.5, 9.0, 0x00FF00FF, 100.0);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
ShowPlayerProgressBar(playerid, EhsegBar);
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
HidePlayerProgressBar(playerid, EhsegBar);
return 1;
}

Progress Bar
« Válasz #4 Dátum: 2012. június 29. - 20:49:31 »
+1 Show voters
http://pastebin.com/ZuLPd1K6
[HLF]Southclaw alakította át. Hivatalon forumon ott van a link a fõ topicba.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal