Eltüntetés:
A színének az utolsó két jegyét 00 -ra cseréled.
PL:
[pawn]
//Ha piros volt:
SetPlayerColor(playerid,0xFF000000);
[/pawn]
Ezzel megmarad a piros színe, csak nem látszik a térképen.
A visszarakás:
[pawn]
new dmben[MAX_PLAYERS];
[/pawn]
Ezt a mód elejére
[pawn]
dmben[playerid] = 0;
[/pawn]
Ezt a dmbõl való kilépéshez, és az OnPlayerConnect callbackhez rakjuk.
[pawn]
dmben[playerid] = 1;
[/pawn]
Ezt a dmbe lépéskor használjuk, ezzel megadjuk a DM számát is. Erre még szükség lesz. Minden DMnél más-más számot használjuk, kivétel a nullát.
[pawn]
if(dmben[playerid] == 1)
{
// Itt rakd vissza a DMbe, teleport, fegyveradás, stb
}
else if(dmben[playerid] == 2)
{
// Itt rakd vissza a DMbe, teleport,fegyveradás stb
}
else if(dmben[playerid] == 3)
{
// Itt rakd vissza a DMbe, teleport,fegyveradás stb
}
[/pawn]
Ezt az OnPlayerSpawn callbackhoz rakjuk. Azt a számot, amit a DMbe kerülésnél a dmben[playerid] változóban adtunk, azt ellenõrizzük itt. Ha pl, az 1es számot kapta a változó, akkor rakd az 1es DM teleportját és fegyvereit stb. oda, ahová írtam. Viszont ha a változó nem 1es, akkor ellenõrizzük tovább. Ha nem a következõ feltétel sem igaz, akkor tovább és tovább és tovább..
remélem érthetõ barátom