GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Balla - 2014. Július 07. - 15:06:19

Cím: Probléma a map editorral(samp) és a pawno között...
Írta: Balla - 2014. Július 07. - 15:06:19
Az lenne a problémám hogy,mapeditorral megcsináltam a rendõrséget forstcarson (vagy mia fenében)
erre a rendõrségben ott van egy eredeti játékban lévõ kis házikócska.. azt hogy tudnám onnan kiszedni?
 
public OnGameModeInit()
{
SetGameModeText(\"Blank Script\");
AddPlayerClass(0,-228.8390,1204.4620,19.3594,265.1776,0,0,0,0,0,0); // kezdõ pont
DisableInteriorEnterExits();// belépõs bigyusz eltávolitása
CreateVehicle(596, 96.9879, 1159.4890, 18.3761, 0.0000, -1, -1, 100);
CreateVehicle(596, 92.7879, 1159.5665, 18.3761, 0.0000, -1, -1, 100);
CreateVehicle(528, 106.3253, 1164.2360, 18.6753, 93.0000, -1, -1, 100);
CreateVehicle(599, 106.2009, 1167.2047, 18.7688, 92.0000, -1, -1, 100);
CreateVehicle(598, 105.6966, 1179.1873, 18.3600, 90.0000, -1, -1, 100);
CreateVehicle(598, 106.0011, 1169.9489, 18.3600, 94.0000, -1, -1, 100);
CreateVehicle(598, 105.9291, 1172.8513, 18.3600, 94.0000, -1, -1, 100);
CreateVehicle(598, 105.7997, 1175.8939, 18.3600, 91.0000, -1, -1, 100);
CreateObject(12855, 72.50810, 1166.26648, 23.30030,   0.00000, 0.00000, 91.00000);
CreateObject(3928, 95.00000, 356.00000, 1175.00000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3928, 103.00000, 1625.00000, 1157.00000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1502, 66.37100, 1169.79065, 18.35190,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1663, 0.00000, 0.00000, 0.00000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
 
return 1;
}
Cím: Probléma a map editorral(samp) és a pawno között...
Írta: Jim Toretto - 2014. Július 07. - 15:25:03
A mapp editorral töröld ki azt a kis házikót majd nyist meg azt hogy Show Code ott találni fogsz egy ilyet:RemoveBuildingForPlayer másold ki az egésszet és a módodba tedd be az OnPlayerConnect alá

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. Július 07. - 15:27:56 )

Object kitörlése: Rákattintasz a törölni kívánt objectre és megnyomod a Delete gombot.
Cím: Probléma a map editorral(samp) és a pawno között...
Írta: Balla - 2014. Július 07. - 15:32:33
akkor meg errort ir ki...
C:\\Beri doggali\\samp\\Próba szeró\\gamemodes\\rp.pwn(79) : error 017: undefined symbol \"playerid\"
C:\\Beri doggali\\samp\\Próba szeró\\gamemodes\\rp.pwn(80) : error 017: undefined symbol \"playerid\"
C:\\Beri doggali\\samp\\Próba szeró\\gamemodes\\rp.pwn(81) : error 017: undefined symbol \"playerid\"
C:\\Beri doggali\\samp\\Próba szeró\\gamemodes\\rp.pwn(82) : error 017: undefined symbol \"playerid\"
C:\\Beri doggali\\samp\\Próba szeró\\gamemodes\\rp.pwn(83) : error 017: undefined symbol \"playerid\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
5 Errors.
Cím: Probléma a map editorral(samp) és a pawno között...
Írta: Jim Toretto - 2014. Július 07. - 15:42:31
public OnPlayerConnect(playerid)

 
Ha nem így néz ki az OnPlayerConnect-ed akkor cseréld ki erre!