Sziasztok! Írtam egy AFK Rendszert Dialoggal, de nem tudom miért nem mûködik. Rendesen be van helyezve filterscriptbe, bevan irva a server.cfg-be, elinditom a szerót,kiírja, hogy betöltötte. Felmegyek a szerverre, beírom /afk, erre: Unknow Command. A pawno semmi hibát nem jelez ki, még egy Warn-t se. Kérlek segitsetek! Itt van:
// Dialogos Szunet Rendszer
// Készítette Edy (Zalakaka45)
#include
//-------|Színek|------
#define KEK 0x2641FEAA
//------|Dialógok|------
#define AFK 0
//-----|Átnevezések|------
#define Szunet TogglePlayerControllable
#define DialogMegj ShowPlayerDialog
#define Uzenet SendClientMessage
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" AFK Rendszer by Edy Betöltve!\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
Uzenet(playerid, KEK, \"Üdvözöllek a szerveren!\");
Uzenet(playerid, KEK, \"A szerver Edy Játék szüneteltetési rendszerét használja!\");
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/Szunet\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
DialogMegj(playerid, AFK, DIALOG_STYLE_LIST, \"Szüneteltetési Rendszer\", \"Játék Szüneteltetése/nFolytatás\" , \"Kiválasztás\", \"Bezárás\");
return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == AFK)
{
if(response)
{
if(listitem == 0)
{
GameTextForPlayer(playerid, \"Te, most épp szünetelteted a játékot!\", 5000, 2);
Szunet(playerid,0);
}
if(listitem == 1)
{
GameTextForPlayer(playerid, \"Te, abbahagytad a játék szüneteltetését!\", 5000, 2);
Szunet(playerid,1);
}
}
return 1;
}
return 0;
}