Próbáld meg így.
Property[PropertyID][infos] = CreateDynamic3DTextLabel(string, -1, Property[PropertyID][EnterX], Property[PropertyID][EnterY], Property[PropertyID][EnterZ], 10, 5, -1, 50.0); // Így a 10-es VW-ben, és az 5-ös Interiorban lesz látható.
Vagy így.
Property[PropertyID][infos] = CreateDynamic3DTextLabel(string, -1, Property[PropertyID][EnterX], Property[PropertyID][EnterY], Property[PropertyID][EnterZ], -1, -1, -1, 50.0); // Így elméletileg minden VW-ben és Interiorban látható lesz (vagy csak az alapértelmezettben (?)), 50-es körzetben.
A -1 minden esetben a playerid-t jelenti, ez esetben -1-et, azaz minden playerid-t.
[/quote]
Csak szólok, hogy az INVALID_PLAYER_ID, és az INVALID_VEHICLE_ID nem egyezik meg a -1-el. Nézzétek meg az a_samp includeban. Valószínûleg ez a probléma.
Property[PropertyID][infos] = CreateDynamic3DTextLabel(string, -1, Property[PropertyID][EnterX], Property[PropertyID][EnterY], Property[PropertyID][EnterZ], 5.0, INVALID_PLAYER_ID, INVALID_VEHICLE_ID);
Pickuposhoz meg csak annyit tudok hozzáfûzni mint ScreaM, OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) helyett OnPlayerPickUpDynamicPickup(playerid, pickupid). De ha így se jó, akkor lehet tényleg a streamer a szar.