Szerző Téma: CreateDynamic3DTextLabel  (Megtekintve 2919 alkalommal)

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
CreateDynamic3DTextLabel
« Válasz #15 Dátum: 2013. október 31. - 20:53:44 »
0 Show voters
Ha neked így van, hogy
 
new
       Property[MAX_HOUSES][house];

 
akkor nem kell beletenni az enumba. Ennyi az egész:
 
new
       Text3D:Property[MAX_HOUSES][house];

Nem elérhető Live

  • 507
    • Profil megtekintése
CreateDynamic3DTextLabel
« Válasz #16 Dátum: 2013. október 31. - 21:04:13 »
0 Show voters
Így sem jó.

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
CreateDynamic3DTextLabel
« Válasz #17 Dátum: 2013. október 31. - 21:07:06 »
0 Show voters
Kár. :( Pedig erre vonatkozik a hibaüzenet. Azt hiszem :rolleyes:

Nem elérhető Live

  • 507
    • Profil megtekintése
CreateDynamic3DTextLabel
« Válasz #18 Dátum: 2013. október 31. - 21:11:37 »
0 Show voters
Már csak a streamer lehet a rossz, mert más CreateDynamic3DTextLabelja se mûködik.
Már csak egy friss streamer kellene, mert sose tudom melyik a legújabb XDD

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
CreateDynamic3DTextLabel
« Válasz #19 Dátum: 2013. október 31. - 21:16:18 »
+1 Show voters
Elméletileg ez.

CreateDynamic3DTextLabel
« Válasz #20 Dátum: 2013. október 31. - 21:21:00 »
+1 Show voters

Próbáld meg így.
 
Property[PropertyID][infos] = CreateDynamic3DTextLabel(string, -1, Property[PropertyID][EnterX], Property[PropertyID][EnterY], Property[PropertyID][EnterZ], 10, 5, -1, 50.0); // Így a 10-es VW-ben, és az 5-ös Interiorban lesz látható.

 
Vagy így.
 
Property[PropertyID][infos] = CreateDynamic3DTextLabel(string, -1, Property[PropertyID][EnterX], Property[PropertyID][EnterY], Property[PropertyID][EnterZ], -1, -1, -1, 50.0); // Így elméletileg minden VW-ben és Interiorban látható lesz (vagy csak az alapértelmezettben (?)), 50-es körzetben.

 
A -1 minden esetben a playerid-t jelenti, ez esetben -1-et, azaz minden playerid-t.
 
[/quote]
Csak szólok, hogy az INVALID_PLAYER_ID, és az INVALID_VEHICLE_ID nem egyezik meg a -1-el. Nézzétek meg az a_samp includeban. Valószínûleg ez a probléma.
 
Property[PropertyID][infos] = CreateDynamic3DTextLabel(string, -1, Property[PropertyID][EnterX], Property[PropertyID][EnterY], Property[PropertyID][EnterZ], 5.0, INVALID_PLAYER_ID, INVALID_VEHICLE_ID);

 
Pickuposhoz meg csak annyit tudok hozzáfûzni mint ScreaM, OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) helyett OnPlayerPickUpDynamicPickup(playerid, pickupid). De ha így se jó, akkor lehet tényleg a streamer a szar.
« Utoljára szerkesztve: 2013. október 31. - 21:22:35 írta kadaradam »

Nem elérhető Live

  • 507
    • Profil megtekintése
CreateDynamic3DTextLabel
« Válasz #21 Dátum: 2013. október 31. - 21:29:06 »
0 Show voters
Na a 3DText jó lett, kösz kadaradam!
A pickup még tesztelés alatt..
E: Problémák megoldva. Kösz srácok :) respect.
« Utoljára szerkesztve: 2013. október 31. - 21:31:13 írta BnK' »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal