1. Ugyanazt csináljuk, mint a kocsiberakásnál az 1. lépéstõl a 4. ig.2. Most kocsi nélkül, vagy vele elmegyünk 1 helyre, ahova akarunk, és kocsi nélkül /save teleport3. Kilépünk, és a savedpositions.txt-t megnyissuk!4. Kb ez áll benne: AddPlayerClass(0,1427.7222,-806.6459,86.4655,183.8121,0,0,0,0,0,0); // teleportNa ebbõl nem lesz még teleport mert ez csak 1 skinberakás lenne. Tehát ki kell másolnunk néhány dolgot.Itt van amit ki kell:AddPlayerClass(0,\"1427.7222,-806.6459,86.4655\",183.8121,0,0,0,0,0,0); // teleportkiveszed és kimásolod valahova ezeket (ami nálad van nem ezt)...1427.7222,-806.6459,86.4655Na most van 3 koordináta, de még nincs meg a parancsa. Ez a 3 szám kell vesszõvel elválasztva!Megkeresel a pawnoban 1 paranccsinálást vagy innen kimásolod ezt:1427.7222,-806.6459,86.4655bemásolod ide:SetPlayerPos(playerid,1427.7222,-806.6459,86.4655);Na ha eddig hibátlan akkor sikerült megcsinálni a pawno parancsát, de még nincs vége. Ha nem tudsz parancsot írni akkor másold le ezt innen, na megcsináltuk a parancsot és beleraktuk a parancsok public-ba (a playeridt hagyd meg!).public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){if(strcmp(cmdtext, \"/tele-wine\", true) == 0) {SetPlayerPos(playerid,1427.7222,-806.6459,86.4655);return 1;}return 0;}Ha van ilyen public akkor a kapcsos zárójel nyitása után bemásolod valahova, tökmind1 a sorrend, csak legyen semleges a többi parancstól, ajánlott a return 0; fölé írni mert úgy nincs kavarodás (pirossal van írva itt)! + minden parancs zárója elött legyen return 1;ide írni!return 0;}[/quote]Remélem, segítettem ha nem tudod hogy kell írj PÜ be!!
case 0: SetSpawnInfo(playerid, 0, GetPlayerSkin(playerid), -525.0, -502.0, 26.0, 0.0, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
case ClassTruckDriver: // Ask where the trucker player wants to respawn ShowPlayerDialog(playerid, DialogRescue, DIALOG_STYLE_LIST, \"Kamionos depók:\", \"{00FF00}Fallen Tree Depó\\r\\n{FF0000}Flint Trucking Depó\\r\\n{00FF00}LVA Freight Depó\\r\\n{FF0000}Doherty Depó\\r\\n{00FF00}El Corona Depó\\r\\n{FF0000}Las Payasdas Depó\\r\\n{00FF00}Bánya\\r\\n{FF0000}Shady Creek Depó\\r\\n{00FF00}K.A.C.C-i depó\", \"Spawn\", \"Vissza\");
case ClassTruckDriver: // Ask where the trucker player wants to respawn ShowPlayerDialog(playerid, DialogRescue, DIALOG_STYLE_LIST, \"Kamionos depók:\", \"{00FF00}Fallen Tree Depó\\r\\n{FF0000}Flint Trucking Depó\\r\\n{00FF00}LVA Freight Depó\\r\\n{FF0000}Doherty Depó\\r\\n{00FF00}El Corona Depó\\r\\n{FF0000}Las Payasdas Depó\\r\\n{00FF00}Bánya\\r\\n{FF0000}Shady Creek Depó\\r\\n{00FF00}K.A.C.C-i depó\\r\\n{00FF00}LV Depó\", \"Spawn\", \"Vissza\");