Szerző Téma: PPC_Housing  (Megtekintve 989 alkalommal)

PPC_Housing
« Dátum: 2012. március 29. - 14:03:10 »
0 Show voters
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne,hogy azt hogy oldom meg hogy a ppc_housingot használok és veszek kocsit tuningolom /prak és leesik a tuning.  :\'(
Kérlek titeket segícsetek!

Nem elérhető SaVage96

  • 65
  • SaVage96
    • Profil megtekintése
PPC_Housing
« Válasz #1 Dátum: 2012. március 29. - 14:35:48 »
0 Show voters
Másold be a /prak parancsot

PPC_Housing
« Válasz #2 Dátum: 2012. március 29. - 17:54:37 »
0 Show voters
ez?
 
COMMAND:park(playerid, params[])
{
// Setup local variables
new Float:x, Float:y, Float:z, Float:rot, vid, HouseID, Msg[128];
new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
// If a player hasn\'t logged in properly, he cannot use this command
if (INT_IsPlayerLoggedIn(playerid) == 0) return 0;
// Check if the player is inside a vehicle (he must be the driver)
if (GetPlayerVehicleSeat(playerid) == 0)
{
   // Get the vehicle-id
   vid = GetPlayerVehicleID(playerid);
   // Get the HouseID to which this vehicle belongs
   HouseID = AVehicleData[vid][belongsToHouse];
   // Check if this vehicle belongs to a house (if not, the vehicle cannot be parked, as it\'s not a house-vehicle)
   if (HouseID != 0)
   {
      // Check if the vehicle is in range of the house-entrance (you cannot park a vehicle further away from your house than 150m)
      if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, ParkRange, AHouseData[HouseID][HouseX], AHouseData[HouseID][HouseY], AHouseData[HouseID][HouseZ]))
      {
         // Get the player\'s position and angle
         GetVehiclePos(vid, x, y, z);
         GetVehicleZAngle(vid, rot);
         // Save those values for the vehicle
         AVehicleData[vid][spawnX] = x;
         AVehicleData[vid][spawnY] = y;
         AVehicleData[vid][spawnZ] = z;
         AVehicleData[vid][spawnRot] = rot;
         // Loop through all carslots of this house to find the vehicle-id
         for (new CarSlot; CarSlot < 10; CarSlot++)
         {
            // Check if this carslot holds the same vehicle-id
             if (AHouseData[HouseID][VehicleIDs][CarSlot] == vid)
             {
                    House_ReplaceVehicle(HouseID, CarSlot); // Re-create the vehicle at the same spot the player wants to park his vehicle
                    PutPlayerInVehicle(playerid, AHouseData[HouseID][VehicleIDs][CarSlot], 0);
               // Turn on the engine and lights
               GetVehicleParamsEx(AHouseData[HouseID][VehicleIDs][CarSlot], engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
               SetVehicleParamsEx(AHouseData[HouseID][VehicleIDs][CarSlot], 1, 1, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
                    break; // Stop the for-loop
            }
         }
         // Let the player know he parked his vehicle
         SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{00FF00}Leparkoltad a jármûved.\");
         // Save the housefile
         HouseFile_Save(HouseID);
      }
      else
      {
          format(Msg, 128, \"{FFFF00}%iméteren{FF0000} belül kell parkolj a házadhoz közel.\", ParkRange);
          SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, Msg);
      }
   }
   else
       SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{FF0000}Nem tudod leparkolni a jármûved, mert nem a te tulajdonodban van!\");
}
else
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{FF0000}Csak jármûben tudod leparkolni a saját jármûvedet.\");
// Let the server know that this was a valid command
return 1;
}
[/quote]

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. március 29. - 18:06:07 )

amúgy /park bocs
« Utoljára szerkesztve: 2012. március 30. - 14:24:22 írta ScreaM »

Nem elérhető scripter01

  • 1035
  • Ex Moderálisan Globális
    • Profil megtekintése
PPC_Housing
« Válasz #3 Dátum: 2012. március 29. - 18:44:51 »
0 Show voters
Tessék találtam ez egy ilyen örök tuningos parancs, definációkat meg hozd létre!
 
if(strcmp(cmd, \"/oroktuning\") || strcmp(cmd, \"/ot\"))
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return Msg(playerid, \"A jármû mellett kell állnod\");
if(params < 1) return Msg(playerid, \"/öröktuning [Alien / XFLOW / Kerék / Matrica / Levesz]\");
if(!PlayerToPoint(3, playerid, -1917.3201,304.5225,41.0469)) return Msg(playerid, \"Nem vagy tuning mûhelyben.\");
if(strcmp(param[1], \"levesz\"))
{
   if(params < 2) return Msg(playerid, \"/öröktuning levesz [Kerék / Kasztni / Matrica]\");
   new kocsi, vs;
   kocsi = GetClosestVehicle(playerid);
   if(GetDistanceToVehicle(playerid, kocsi) > 5.5) return Msg(playerid, \"Nincs a közelben a jármû!\");
   vs = IsAVsKocsi(kocsi);
   if(vs == NINCS) return Msg(playerid, \"Ez nem V-s!\");
   if(!strcmp(CarInfo[vs][cOwner], PlayerName(playerid))) return Msg(playerid, \"Ez nem a tied!\");
   if(strcmp(param[2], \"Kerék\") || strcmp(param[2], \"Kerek\"))
   {
      CarInfo[vs][cKerek] = 0;
      CarUpdate(vs, CAR_Kerek);
      Msg(playerid, \"Kerék leszedve.\");
   }
   if(strcmp(param[2], \"Kasztni\"))
   {
      CarInfo[vs][cTuning] = 0;
      CarUpdate(vs, CAR_Tuning);
      Msg(playerid, \"Kasztni leszedve.\");
   }
   if(strcmp(param[2], \"Matrica\"))
   {
      CarInfo[vs][cMatrica] = 3;
      CarUpdate(vs, CAR_Matrica);
      Msg(playerid, \"Matrica leszedve.\");
   }
}
if(strcmp(param[1], \"matrica\"))
{
   if(params < 2)
   {
      Msg(playerid, \"/öröktuning matrica [1-4] - 4 = leveszi a matricát.\");
      Msg(playerid, \"Figyelmeztetés: Csak lowrider és tuning kocsikra, ha másra rakod a pénzt nem kapod vissza!\");
      return 1;
   }
   new matrica = strval(param[2]);
   if(matrica < 1 || matrica > 4) return Msg(playerid, \"1-4 legyen a matrica száma.\");
   if(GetMoney(playerid) < 15000000) return Msg(playerid, \"15 Millió KPba...\");
   new kocsi, vs;
   kocsi = GetClosestVehicle(playerid);
   if(GetDistanceToVehicle(playerid, kocsi) > 5.5) return Msg(playerid, \"Nincs a közelben a jármû!\");
   vs = IsAVsKocsi(kocsi);
   if(vs == NINCS) return Msg(playerid, \"Ez nem V-s!\");
   if(!strcmp(CarInfo[vs][cOwner], PlayerName(playerid))) return Msg(playerid, \"Ez nem a tied!\");
   GiveMoney(playerid, -15000000);
   ChangeVehiclePaintjob(kocsi, (matrica - 1));
   CarInfo[vs][cMatrica] = (strval(param[2]) - 1);
   CarUpdate(vs, CAR_Matrica);
   BizPenz(BIZ_TUNING, 15000000);
   Msg(playerid, \"Matrica felrakva.\");
}
if(strcmp(param[1], \"Alien\"))
{
   if(GetMoney(playerid) < 5000000) return Msg(playerid, \"5 Millió KPba...\");
   //new tuningstyle = 1;
   new kocsi, vs;
   kocsi = GetClosestVehicle(playerid);
   if(GetDistanceToVehicle(playerid, kocsi) > 5.5) return Msg(playerid, \"Nincs a közelben a jármû!\");
   vs = IsAVsKocsi(kocsi);
   if(vs == NINCS) return Msg(playerid, \"Ez nem V-s!\");
   if(!strcmp(CarInfo[vs][cOwner], PlayerName(playerid))) return Msg(playerid, \"Ez nem a tied!\");
   if(CarInfo[vs][cModel] == 560)
   {
      CarInfo[vs][cTuning] = 1;
      Msg(playerid, \"Alien Tuning felszerelve(Resizni kell a kocsit hogy rajta legyen).\");
      GiveMoney(playerid, -5000000);
      BizPenz(BIZ_TUNING, 5000000);
      CarUpdate(vs, CAR_Tuning);
   }
   if(CarInfo[vs][cModel] == 562)
   {
      CarInfo[vs][cTuning] = 1;
      Msg(playerid, \"Alien Tuning felszerelve(Resizni kell a kocsit hogy rajta legyen).\");
      GiveMoney(playerid, -5000000);
      BizPenz(BIZ_TUNING, 5000000);
      CarUpdate(vs, CAR_Tuning);
   }
   if(CarInfo[vs][cModel] == 559)
   {
      CarInfo[vs][cTuning] = 1;
      Msg(playerid, \"Alien Tuning felszerelve(Resizni kell a kocsit hogy rajta legyen).\");
      GiveMoney(playerid, -5000000);
      BizPenz(BIZ_TUNING, 5000000);
      CarUpdate(vs, CAR_Tuning);
   }
   if(CarInfo[vs][cModel] == 558)
   {
      CarInfo[vs][cTuning] = 1;
      Msg(playerid, \"Alien Tuning felszerelve(Resizni kell a kocsit hogy rajta legyen).\");
      GiveMoney(playerid, -5000000);
      BizPenz(BIZ_TUNING, 5000000);
      CarUpdate(vs, CAR_Tuning);
   }
   if(CarInfo[vs][cModel] == 561)
   {
      CarInfo[vs][cTuning] = 1;
      Msg(playerid, \"Alien Tuning felszerelve(Resizni kell a kocsit hogy rajta legyen).\");
      GiveMoney(playerid, -5000000);
      BizPenz(BIZ_TUNING, 5000000);
      CarUpdate(vs, CAR_Tuning);
   }
   if(CarInfo[vs][cModel] == 565)
   {
      CarInfo[vs][cTuning] = 1;
      Msg(playerid, \"Alien Tuning felszerelve(Resizni kell a kocsit hogy rajta legyen).\");
      GiveMoney(playerid, -5000000);
      BizPenz(BIZ_TUNING, 5000000);
      CarUpdate(vs, CAR_Tuning);
   }
}
if(strcmp(param[1], \"Xflow\"))
{
   if(GetMoney(playerid) < 5000000) return Msg(playerid, \"5 Millió KPba...\");
   //new tuningstyle = 2;
   new kocsi, vs;
   kocsi = GetClosestVehicle(playerid);
   if(GetDistanceToVehicle(playerid, kocsi) > 5.5) return Msg(playerid, \"Nincs a közelben a jármû!\");
   vs = IsAVsKocsi(kocsi);
   if(vs == NINCS) return Msg(playerid, \"Ez nem V-s!\");
   if(!strcmp(CarInfo[vs][cOwner], PlayerName(playerid))) return Msg(playerid, \"Ez nem a tied!\");
   if(CarInfo[vs][cModel] == 560)
   {
      CarInfo[vs][cTuning] = 2;
      Msg(playerid, \"Xflow Tuning felszerelve(Resizni kell a kocsit hogy rajta legyen).\");
      GiveMoney(playerid, -5000000);
      BizPenz(BIZ_TUNING, 5000000);
      CarUpdate(vs, CAR_Tuning);
   }
   if(CarInfo[vs][cModel] == 562)
   {
      CarInfo[vs][cTuning] = 2;
      Msg(playerid, \"Xflow Tuning felszerelve(Resizni kell a kocsit hogy rajta legyen).\");
      GiveMoney(playerid, -5000000);
      BizPenz(BIZ_TUNING, 5000000);
      CarUpdate(vs, CAR_Tuning);
   }
   if(CarInfo[vs][cModel] == 559)
   {
      CarInfo[vs][cTuning] = 2;
      Msg(playerid, \"Xflow Tuning felszerelve(Resizni kell a kocsit hogy rajta legyen).\");
      GiveMoney(playerid, -5000000);
      BizPenz(BIZ_TUNING, 5000000);
      CarUpdate(vs, CAR_Tuning);
   }
   if(CarInfo[vs][cModel] == 558)
   {
      CarInfo[vs][cTuning] = 2;
      Msg(playerid, \"Xflow Tuning felszerelve(Resizni kell a kocsit hogy rajta legyen).\");
      GiveMoney(playerid, -5000000);
      BizPenz(BIZ_TUNING, 5000000);
      CarUpdate(vs, CAR_Tuning);
   }
   if(CarInfo[vs][cModel] == 561)
   {
      CarInfo[vs][cTuning] = 2;
      Msg(playerid, \"Xflow Tuning felszerelve(Resizni kell a kocsit hogy rajta legyen).\");
      GiveMoney(playerid, -5000000);
      BizPenz(BIZ_TUNING, 5000000);
      CarUpdate(vs, CAR_Tuning);
   }
   if(CarInfo[vs][cModel] == 565)
   {
      CarInfo[vs][cTuning] = 2;
      Msg(playerid, \"Xflow Tuning felszerelve(Resizni kell a kocsit hogy rajta legyen).\");
      GiveMoney(playerid, -5000000);
      BizPenz(BIZ_TUNING, 5000000);
      CarUpdate(vs, CAR_Tuning);
   }
}
if(strcmp(param[1], \"kerék\") || strcmp(param[1], \"kerek\"))
{
   if(GetMoney(playerid) < 50000) return Msg(playerid, \"50,000Ft KPban...\");
   new kocsi, vs;
   kocsi = GetClosestVehicle(playerid);
   if(GetDistanceToVehicle(playerid, kocsi) > 5.5) return Msg(playerid, \"Nincs a közelben a jármû!\");
   vs = IsAVsKocsi(kocsi);
   if(vs == NINCS) return Msg(playerid, \"Ez nem V-s!\");
   if(!strcmp(CarInfo[vs][cOwner], PlayerName(playerid))) return Msg(playerid, \"Ez nem a tied!\");
   if(params < 2) return Msg(playerid, \"/öröktuning kerék [1-13]\");
   new kerek = strval(param[2]);
   if(kerek < 1 || kerek > 13) return Msg(playerid, \"Kerék csak 1-13 lehet.\");
   Msg(playerid, \"Kerék felszerelve(Resizni kell a kocsit hogy rajta legyen).\");
   new k = kerek+1072;
   CarInfo[vs][cKerek] = k;
   GiveMoney(playerid, -50000);
   BizPenz(BIZ_TUNING, 50000);
   CarUpdate(vs, CAR_Kerek);
}
if(strcmp(param[1], \"Matrica\"))
{
   if(!Admin(playerid, 5)) return 1;
   new kocsi, vs;
   kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
   vs = IsAVsKocsi(kocsi);
   if(vs == NINCS) return Msg(playerid, \"Ez nem V-s!\");
   if(!strcmp(CarInfo[vs][cOwner], PlayerName(playerid)) & !IsScripter(playerid)) return Msg(playerid, \"Ez nem a tied!\");
   if(CarInfo[vs][cModel] == 536 || CarInfo[vs][cModel] == 535 || CarInfo[vs][cModel] == 534 || CarInfo[vs][cModel] == 560 || CarInfo[vs][cModel] == 562 || CarInfo[vs][cModel] == 559 || CarInfo[vs][cModel] == 558 || CarInfo[vs][cModel] == 561 || CarInfo[vs][cModel] == 565)
   {
      //if(GetMoney(playerid) < 50000) return Msg(playerid, \"50,000Ft KPban...\");
      if(params < 2) return Msg(playerid, \"/öröktuning matrica [0-2] (Ha leakarod szedni írd: \'leszed\')\");
      if(strcmp(param[2], \"leszed\"))
      {
         Msg(playerid, \"Matrica leszedve.\");
         Matrica[kocsi] = 3;
         ChangeVehiclePaintjob(kocsi, 3);
         MatricaMentes();
         return 1;
      }
      new matrica = strval(param[2]);
      if(matrica < 0 || matrica > 2) return Msg(playerid, \"Matrica 0-2\");
      ChangeVehiclePaintjob(kocsi, matrica);
      Msg(playerid, \"Matrica kész.\");
      Matrica[kocsi] = matrica;
      MatricaMentes();
   }
   else Msg(playerid, \"Erre nem lehet...\");
}
}

PPC_Housing
« Válasz #4 Dátum: 2012. március 29. - 18:49:59 »
0 Show voters
de ez nem a /park helyett van  ;)

Nem elérhető scripter01

  • 1035
  • Ex Moderálisan Globális
    • Profil megtekintése
PPC_Housing
« Válasz #5 Dátum: 2012. március 29. - 18:51:09 »
0 Show voters
Örök tuning kellet hogy megy maradjon nem akkor itt van :D a parkot meg egyszerû meg lehet oldani vedd ki belölle azt a részt ahol az Object el tûnik azt csá!

PPC_Housing
« Válasz #6 Dátum: 2012. március 29. - 19:03:38 »
0 Show voters
GetVehicleParamsEx(AHouseData[HouseID][VehicleIDs][CarSlot], engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
                  SetVehicleParamsEx(AHouseData[HouseID][VehicleIDs][CarSlot], 1, 1, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
melyiket?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. március 29. - 20:48:41 )

valaki?  :-[
« Utoljára szerkesztve: 2012. március 29. - 20:48:41 írta Dukma123 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal