Szerző Téma: AddStaticVehicle.  (Megtekintve 709 alkalommal)

AddStaticVehicle.
« Dátum: 2013. július 05. - 08:51:54 »
0 Show voters
Sziasztok.PPC_Trucking modot használok és ha GamemodeInit.inc-be rakom a kocsikat bebuggol a mmod.Hogy lehet ezt megcsinálni hogy ha a modba berakom hogy pl:AddStaticVehicle(515,-2354.0042,-1525.1495,485.4679,222.3576,6,3); //
Akkor legyen benne benzin??Elõre is köszi

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
AddStaticVehicle.
« Válasz #1 Dátum: 2013. július 05. - 10:41:56 »
0 Show voters
Szia külön include van hozzá amelyikben a jármûveket tárolya ezt oda kell illeszteni mindegyiket egyessével.. elég nagy munka de ha szeretnél egy jó szervert meg lehet.

AddStaticVehicle.
« Válasz #2 Dátum: 2013. július 05. - 17:29:29 »
0 Show voters
Stia.pontosan meik include mert itt van egy igen ami azokat IS tárolja de ha abba irom bele akkor annyi warning ahány kocsi.

AddStaticVehicle.
« Válasz #3 Dátum: 2013. július 05. - 21:32:44 »
+1 Show voters
PPC_GameModeInit
Ne csodálkozz, hogy annyi warning amennyi kocsi mivel nem úgy kell.
így kell warning nélkül:
 
LastVehicleID = Vehicle_AddStatic(VehiclePoliceLSPD, 1555.0, -1710.75, 6.0, 0, random(126), random(126), 600); // Police Car LSPD

 
VehiclePoliceLSPD=jármû neve ami a defines incbe van definiálva.
1555.0=x koordináta
-1710.75=y koordináta
6.0=z koordináta
0=forgási szög
random(126)=jármû 1. színe
random(126)=jármû 2.színe
600=respawnolási idõ
« Utoljára szerkesztve: 2013. július 05. - 22:32:57 írta halaloszto100 »

AddStaticVehicle.
« Válasz #4 Dátum: 2013. július 06. - 07:39:57 »
0 Show voters
Köszi :D

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal