IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, 0, 0, 0) { //A 7.0 a sugár, amibe ha belemegy történjen valami, aztán X,Y,ZShowPlayerDialog(...}
public OnPlayerUpdate(playerid){new Float:x,Float:y,Float:z ;if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1.0,x,y,z)) // ha a játékos abban a pozícióban van (x,y,z helyére a pozíciót kell írni){GetPlayerPos(playerid,x,y,z); // lekéri a pozíciótSetPlayerPos(playerid,x-2,y,z); // arréb teszi a játékost hogy ne floodolja be neki a dialogotShowPlayerDialog(playerid,dialogid,style,caption[],info[],button1[],button2[]); // Dialog }return 1;}
Szia!Én úgy csinálnám, hogy: public OnPlayerUpdate(playerid){new Float:x,Float:y,Float:z ;if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1.0,x,y,z)) // ha a játékos abban a pozícióban van (x,y,z helyére a pozíciót kell írni){GetPlayerPos(playerid,x,y,z); // lekéri a pozíciótSetPlayerPos(playerid,x-2,y,z); // arréb teszi a játékost hogy ne floodolja be neki a dialogotShowPlayerDialog(playerid,dialogid,style,caption[],info[],button1[],button2[]); // Dialog }return 1;} Ha pedig nem tudod hogy lehet dialogot készíteni akkor: KATT
Szia!Én úgy csinálnám, hogy: public OnPlayerUpdate(playerid){new Float:x,Float:y,Float:z ;if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1.0,x,y,z)) // ha a játékos abban a pozícióban van (x,y,z helyére a pozíciót kell írni){GetPlayerPos(playerid,x,y,z); // lekéri a pozíciótSetPlayerPos(playerid,x-2,y,z); // arréb teszi a játékost hogy ne floodolja be neki a dialogotShowPlayerDialog(playerid,dialogid,style,caption[],info[],button1[],button2[]); // Dialog }return 1;} Ha pedig nem tudod hogy lehet dialogot készíteni akkor: KATT És mi értelme túl bonyolítani?:O[/quote]Miért van túlbonyolítva?