Szerző Téma: Pozíció,skin lementés / adat lekérdezés  (Megtekintve 1378 alkalommal)

Nem elérhető tudvari

  • 1264
  • Fejlesztő
    • Profil megtekintése
Pozíció,skin lementés / adat lekérdezés
« Dátum: 2011. december 27. - 07:50:57 »
0 Show voters
Sziasztok,írtam egy pozíció,skin lementõt a regisztrációs szkriptemhez,de valami rossz benne.
Ha valaki regisztrál,akkor minden jól megy,de ha jön egy restart,akkor csak azoknak lesz jó a skin és pozicíó mentés akik a restart után regisztráltak.De igazából a mentés jó mert mindig a helyes adat van a .ini fájlban,csak a betöltés tönkremegy valamiért az olyan felhasználóknál akik restart elõtt regisztráltak :S
[pawn]
if(dialogid == belepes)
{
   if(response)
   {
       new file[128];
       new string[128];
       new nev[MAX_PLAYER_NAME];
      if(strlen(inputtext) == 0)
      {
          GetPlayerName(playerid, nev, sizeof nev);
          format(string, sizeof string, \"Bejelentkezés \\n\\nÜdv %s! \\nRegisztrálva vagy! \\n\\nÍrd be a jelszavadat!\", nev);
         ShowPlayerDialog(playerid, belepes, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Belépés\", \"Kilépés\");
         return 0;
      }
      GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
      format(file,sizeof(file),\"/Adatbazis/%s.ini\",nev);
      if(fexist(file))
      {
          new jelszo = dini_Int(file, \"Jelszó\");
             if(udb_hash(inputtext) != jelszo)
         {
             SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Rossz jelszó!\");
             Kick(playerid);
              GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
              printf(\"%s bejelentkezése sikertelen volt.\", nev);
         }
         else
         {
            Belepve[playerid] = 1;
            ResetPlayerMoney(playerid);
            SetPlayerScore(playerid, dini_Int(file,\"Pont\"));
            GivePlayerMoney(playerid, dini_Int(file,\"Pénz\"));
            JatekosInfo[playerid][Halal] = dini_Int(file,\"Halálok Száma\");
            JatekosInfo[playerid][Oles] = dini_Int(file,\"Ölések Száma\");
            JatekosInfo[playerid][Munka] = dini_Int(file,\"Munka\");
            JatekosInfo[playerid][skin] = dini_Int(file,\"Skin\");
            JatekosInfo[playerid][X] = dini_Int(file,\"X\");
            JatekosInfo[playerid][Y] = dini_Int(file,\"Y\");
            JatekosInfo[playerid][Z] = dini_Int(file,\"Z\");
            JatekosInfo[playerid][XP] = dini_Int(file,\"Tapasztalat Pont\");
            JatekosInfo[playerid][szint] = dini_Int(file,\"Szint\");
            JatekosInfo[playerid][Leader] = dini_Int(file,\"Leader\");
            JatekosInfo[playerid][Frakcio] = dini_Int(file,\"Frakció\");
            JatekosInfo[playerid][Rang] = dini_Int(file,\"Rang\");
            JatekosInfo[playerid][Kor] = dini_Int(file,\"Kor\");
            JatekosInfo[playerid][Nem] = dini_Int(file,\"Nem\");
            JatekosInfo[playerid][bann] = dini_Int(file,\"Bannolva\");
            JatekosInfo[playerid][Admin] = dini_Int(file,\"Admin Szint\");
            SendClientMessage(playerid, SIKERES, \"Sikeresen bejelentkeztél!\");
            printf(\"%s bejelentkezett!\", nev);
            TogglePlayerSpectating(playerid, 0);
             GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                new szint = JatekosInfo[playerid][szint];
            new string2[128];
            format(string2, sizeof string2,\"~y~Nev: ~w~%s  ~y~Szint: ~w~%d ~y~Jatszott Orak:~w~\", nev, szint);
            new Text:infovonal;
            TextDrawSetString(infovonal, string2);
            TextDrawShowForPlayer(playerid, infovonal);
            //
                new xp = JatekosInfo[playerid][XP];
            new string3[128];
            new kovszint = JatekosInfo[playerid][szint]+1;
            new xpszukseges = kovszint*szintxp;
            format(string3, sizeof string3,\"~y~%d/%d\", xp, xpszukseges);
            new Text:xpcsik;
            TextDrawSetString(xpcsik, string3);
            TextDrawShowForPlayer(playerid, xpcsik);
            TextDrawTextSize(xpcsik, 483.0, 49.0);
         }
      }
   }
}
[/pawn]
És másik kérdésem:
VAn egy adat lekérdezõ parancsom (/adatok) aminél a kort,mindig 11-nek írja ki:
[pawn]
//new kor = JatekosInfo[playerid][Kor];
           new szint = JatekosInfo[playerid][szint];
           new halal = JatekosInfo[playerid][Halal];
           new oles = JatekosInfo[playerid][Oles];
           new rang = JatekosInfo[playerid][Rang];
           new kovszint = JatekosInfo[playerid][szint]+1;
           new xpszukseges = kovszint*szintxp;
               format(string1,sizeof(string1), \"Név: %s | Kor: %d | Nem: %s | Munka: %s |\",nev, kor, nemszoveg, munkaszoveg);
               format(string2,sizeof(string2), \"Tapasztalat Pont: %d/%d | Szint: %d | Halál: %d |\", xp, xpszukseges,szint, halal);
                format(string3,sizeof(string3), \"Gyilkosság: %d | Frakció: %s | Rang: %d | Felhasználó: %s |\", oles, frakcioszoveg, rang, adminszoveg);
             SendClientMessage(playerid, SZURKE1, \"---------------------ADATOK---------------------\");
             SendClientMessage(playerid, SZURKE1, string1);
             SendClientMessage(playerid, SZURKE1, string2);
             SendClientMessage(playerid, SZURKE1, string3);[/pawn]
HA bent lenne a new kor és nem lenne // jel elõtte,akkor lehetséges hogy mindig az adott kort írná ki,de ha elveszem a //-t
akkor: error 001: expected token: \"-identifier-\", but found \"-integer value-\"
Remélem tud valaki segíteni :D

Nem elérhető [sdc]skyline

  • 1333
  • ςκyΙιηε
    • Profil megtekintése
Pozíció,skin lementés / adat lekérdezés
« Válasz #1 Dátum: 2011. december 27. - 11:12:51 »
0 Show voters
[pawn]new kor = JatekosInfo[playerid][Kor];
new szint = JatekosInfo[playerid][szint];
new halal = JatekosInfo[playerid][Halal];
new oles = JatekosInfo[playerid][Oles];
new rang = JatekosInfo[playerid][Rang];
new kovszint = JatekosInfo[playerid][szint]+1;
new xpszukseges = kovszint*szintxp;[/pawn]
ezeket tedd a mód/script elejére

Nem elérhető tudvari

  • 1264
  • Fejlesztő
    • Profil megtekintése
Pozíció,skin lementés / adat lekérdezés
« Válasz #2 Dátum: 2011. december 28. - 12:24:35 »
0 Show voters
ModeInit-re gondolsz,vagy csak oda,ahol az enumokat helyezem,színeket definiálom,forwardingok? ha teljesen az elejére rakom (ahova logikus) akkor jó sok error keletkezik,köztük az,hogy undefined symbol playerid,és hogy a script végére már eltûnik a hatása a definiált értékeknek.
[pawn]
D:\\Egyebek\\0.3d\\gamemodes\\loginom.pwn(57) : error 020: invalid symbol name \"\"
D:\\Egyebek\\0.3d\\gamemodes\\loginom.pwn(58) : error 017: undefined symbol \"playerid\"
D:\\Egyebek\\0.3d\\gamemodes\\loginom.pwn(58) : error 008: must be a constant expression; assumed zero
D:\\Egyebek\\0.3d\\gamemodes\\loginom.pwn(59) : error 017: undefined symbol \"playerid\"
D:\\Egyebek\\0.3d\\gamemodes\\loginom.pwn(59) : error 008: must be a constant expression; assumed zero
D:\\Egyebek\\0.3d\\gamemodes\\loginom.pwn(60) : error 017: undefined symbol \"playerid\"
D:\\Egyebek\\0.3d\\gamemodes\\loginom.pwn(60) : error 008: must be a constant expression; assumed zero
D:\\Egyebek\\0.3d\\gamemodes\\loginom.pwn(61) : error 017: undefined symbol \"playerid\"
D:\\Egyebek\\0.3d\\gamemodes\\loginom.pwn(61) : error 008: must be a constant expression; assumed zero
D:\\Egyebek\\0.3d\\gamemodes\\loginom.pwn(63) : error 008: must be a constant expression; assumed zero
D:\\Egyebek\\0.3d\\gamemodes\\loginom.pwn(417) : error 017: undefined symbol \"xp\"
D:\\Egyebek\\0.3d\\gamemodes\\loginom.pwn(439) : warning 219: local variable \"kovszint\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Egyebek\\0.3d\\gamemodes\\loginom.pwn(440) : warning 219: local variable \"xpszukseges\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Egyebek\\0.3d\\gamemodes\\loginom.pwn(465) : warning 219: local variable \"szint\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Egyebek\\0.3d\\gamemodes\\loginom.pwn(626) : warning 219: local variable \"szint\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Egyebek\\0.3d\\gamemodes\\loginom.pwn(919) : warning 219: local variable \"szint\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Egyebek\\0.3d\\gamemodes\\loginom.pwn(929) : warning 219: local variable \"kovszint\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Egyebek\\0.3d\\gamemodes\\loginom.pwn(930) : warning 219: local variable \"xpszukseges\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Egyebek\\0.3d\\gamemodes\\loginom.pwn(1085) : warning 203: symbol is never used: \"\"[/pawn]
Másikban is segíthettek :D

Nem elérhető [sdc]skyline

  • 1333
  • ςκyΙιηε
    • Profil megtekintése
Pozíció,skin lementés / adat lekérdezés
« Válasz #3 Dátum: 2011. december 28. - 15:02:55 »
0 Show voters
hát akkor nem itt lesz a baj, szerintem

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal