Szerző Téma: /port PM bug  (Megtekintve 597 alkalommal)

/port PM bug
« Dátum: 2012. Június 15. - 17:22:03 »
0 Show voters
Üdv újabb segítségért fordulok hozzátok az lenne a bajom hogy amikor beírom hogy /port 8 akkor az ID 0-ra dob De így van a PM-nél is Sõt mikor be írom hogy /port 10 és nincs fen ilyen ID akkor is az ID0-ra portol hogyan javíthatom ki ezt a bugot? Elõre is kösz a választ
Üdv:Józsi

Nem elérhető Norby

  • 1575
    • Profil megtekintése
/port PM bug
« Válasz #1 Dátum: 2012. Június 15. - 17:24:48 »
0 Show voters
A pm parancsot másold be ide.

/port PM bug
« Válasz #2 Dátum: 2012. Június 15. - 17:31:28 »
0 Show voters
Hol keressem?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. Június 15. - 17:51:07 )

Ez lenne az ? // This commands allows the player to send a private message to another player
COMMAND:pm(playerid, params[])
{
// Setup local variables
new OtherPlayer, Message[128], Msg1[128], Msg2[128], YourName[24], OtherPlayerName[24];
// Send the command to all admins so they can see it
SendAdminText(playerid, \"/pm\", params);
// Check if the player has logged in
if (APlayerData[playerid][LoggedIn] == true)
{
   if (sscanf(params, \"us[128]\", OtherPlayer, Message)) SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Usage: \\\"/pm <OtherPlayer> <Message>\\\"\");
   else
   {
      // Check if that other player is online
      if (IsPlayerConnected(OtherPlayer))
      {
          // Check if the player isn\'t muted
          if (APlayerData[playerid][Muted] == false)
          {
             // Get both names
            GetPlayerName(playerid, YourName, sizeof(YourName));
            GetPlayerName(OtherPlayer, OtherPlayerName, sizeof(OtherPlayerName));
             // Construct the message that is sent to yourself
            format(Msg1, 128, \"{808080}PM to %s{FFFFFF}: %s\", OtherPlayerName, Message);
            // Construct the message that is sent to the other player
            format(Msg2, 128, \"{A0A0A0}PM by %s{FFFFFF}: %s\", YourName, Message);
            // Send the messages
            SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, Msg1);
            SendClientMessage(OtherPlayer, 0xFFFFFFFF, Msg2);
         }
         else
             SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{FF0000}Némitva vagy\");
      }
      else
          SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Player is not online\");
   }
« Utoljára szerkesztve: 2012. Június 15. - 17:51:07 írta jozsi0502 »

/port PM bug
« Válasz #3 Dátum: 2012. Június 16. - 08:36:53 »
+1 Show voters
Sscanf-et frissítsd.Töltsd le a legújabbat, és rakd be.

/port PM bug
« Válasz #4 Dátum: 2012. Június 16. - 14:04:50 »
0 Show voters
Köszönöm a választ :) 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. Június 16. - 14:05:07 )

Megy a + :)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal