GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Bart - 2011. január 04. - 15:11:13

Cím: Pool segítség
Írta: Bart - 2011. január 04. - 15:11:13
Helló!
Egy pool (billiárd) szkriptet csinálok. Már majdnem kész csak 1 dolog kell.
A golyók id-jét p[16]-al jelöltem, tehát p[0],p[1],p[2]... A fehér golyó objectidje p[0].
Hogyan tudom lekérni mikor ütközik a 2 golyó???
Ezt próbáltam ki, de nem mindig sikerül:
 
for(new i;i<16;i++)
{
for(new d;d<16;d++)
{
new Float:Xa,Float:Ya,Float:Za,Float:X,Float:Y;
GetObjectPos(p,Xa,Ya,Za);
GetObjectPos(p[d],X,Y,Za);
if(0.075>=GetPointDistanceToPoint(X,Y,Xa,Ya)>=0.05 && IsMoving==1)
{
OnBallBumpBall(i,d);
}
}
}

 
Tehát a kérdésem: Hogyan tudom lekérni mikor ütközik a 2 golyó???
Cím: Pool segítség
Írta: nyE - 2011. január 04. - 18:07:42
Amikor a távolság köztük nulla.
Nem nagyon értek ehez, várd meg míg Eps kiadja az õ scriptjét :D (ha kiadja). vagy hátha segít...
Cím: Pool segítség
Írta: BeNiBoY - 2011. január 05. - 06:37:13
http://sampforum.hu/index.php?topic=8617.0
nem nulla antonyo, mert ha az object koordinátáját a gömb közepében érzékeli, akkor ki kell számítani, hogy a testek szélei mikor érnek össze(két billiárd golyót leteszünk ugyanarra az y tengelyre úgy, hogy pont összeérjenek, és megnézzük, mennyi a különbség az x tengelyen, annyinak kell lennie a távolságnak)