Szerző Téma: Gteam Készitése  (Megtekintve 488 alkalommal)

Nem elérhető instant

  • 2778
  • ZzzzzZ
    • Profil megtekintése
Gteam Készitése
« Dátum: 2012. március 06. - 16:59:19 »
0 Show voters
üdv azt szeretném kérdezni hogy a g teamet hogy kell elkészíteni az elejét azt hiszem így kell elkezdeni
 
static gteam[MAX_PLAYERS];

?
elõre is kösz a helpõt

Nem elérhető CANNONN

  • 2139
    • Profil megtekintése
Gteam Készitése
« Válasz #1 Dátum: 2012. március 06. - 17:01:20 »
+1 Show voters
A gTeam az csak egy változó, aminek értéket adunk, akármi lehet a neve.
 
new zTeam[MAX_PLAYERS];

 
new zteam[MAX_PLAYERS];

 
Értéket adunk a változó(k)nak:
zTeam[playerid] = 0, 1, 2, 3, csapat1, csapat2;

 
Persze ennyi értéket ne írj be, ezek csak példák.
Ha a csapat1, csapat2-t szeretnéd használni, akkor szükséges a definiálás.
 
#define csapat1 0
#define csapat2 1

 
Ez szinte ugyan az, mint a számos megoldás, csak jobban megkülönböztethetõ, hogy meik-meik csapat.
Ezeknek a nevük is lehet akármi.
Érték lekérdezése.
 

public OnPlayerSpawn(playerid);
{
if(zTeam[playerid] == 0, 1, 2, 3, csapat1, csapat2)
{
// Függvények.
}
return 1;
}

 
Ez csak egy példa, máshol is lehet használni ugyan így.
« Utoljára szerkesztve: 2012. március 06. - 17:23:17 írta Cannonn »

Nem elérhető Pedró

  • 3341
  • 2014 © Az év Szkriptere
    • Profil megtekintése
Gteam Készitése
« Válasz #2 Dátum: 2012. március 06. - 17:01:44 »
+1 Show voters

Nem elérhető instant

  • 2778
  • ZzzzzZ
    • Profil megtekintése
Gteam Készitése
« Válasz #3 Dátum: 2012. március 06. - 17:30:42 »
0 Show voters
kössz mind a 2 ötöktöl respectet megkaptátok

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal