Itt van, két témával lentebb.
stock GetXYInFrontOfPlayer (playerid, distance, &Float: x, &Float: y, &Float: Z, &Float: a)
{
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
GetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), x, y, z);
GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), a);
}
x + = (distance * floatsin (-a, degrees));
y + = (distance * floatcos (-a, degrees));
}
Nem én írtam, így nem tudok róla semmit mondani, még azt sem, hogy mûködik.
Itt van, két témával lentebb.
stock GetXYInFrontOfPlayer (playerid, distance, &Float: x, &Float: y, &Float: Z, &Float: a)
{
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
GetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), x, y, z);
GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), a);
}
x + = (distance * floatsin (-a, degrees));
y + = (distance * floatcos (-a, degrees));
}
Nem én írtam, így nem tudok róla semmit mondani, még azt sem, hogy mûködik.