GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: tudvari - 2014. május 08. - 15:52:08

Cím: Pont elmozdítása a nézési szög felé
Írta: tudvari - 2014. május 08. - 15:52:08
Sziasztok!
A következõ lenne a kérdésem,hátha már valaki csinált ilyet:
Le szeretném kérni a játékos elõtt fél méterrel lévõ hely koordinátáját.
X,Y,Z, és a szöggel dolgozhatunk.Nem tudom,hogy kivitelezhetõ-e,de kiírtam ide,hátha valaki tudja a választ :D
Cím: Pont elmozdítása a nézési szög felé
Írta: KovaNovik - 2014. május 08. - 16:10:44
Itt van, két témával lentebb.
 
stock GetXYInFrontOfPlayer (playerid, distance, &Float: x, &Float: y, &Float: Z, &Float: a)
{
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
GetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), x, y, z);
GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), a);
}
x + = (distance * floatsin (-a, degrees));
y + = (distance * floatcos (-a, degrees));
}

 
Nem én írtam, így nem tudok róla semmit mondani, még azt sem, hogy mûködik.
Cím: Pont elmozdítása a nézési szög felé
Írta: tudvari - 2014. május 08. - 16:46:36
Köszi,szerintem mûködnie kéne.Tetszik ez a megoldás,és itt már legalább van egy kis matek is :D
Cím: Pont elmozdítása a nézési szög felé
Írta: tudvari - 2014. május 08. - 15:52:08
Sziasztok!
A következõ lenne a kérdésem,hátha már valaki csinált ilyet:
Le szeretném kérni a játékos elõtt fél méterrel lévõ hely koordinátáját.
X,Y,Z, és a szöggel dolgozhatunk.Nem tudom,hogy kivitelezhetõ-e,de kiírtam ide,hátha valaki tudja a választ :D
Cím: Pont elmozdítása a nézési szög felé
Írta: KovaNovik - 2014. május 08. - 16:10:44
Itt van, két témával lentebb.
 
stock GetXYInFrontOfPlayer (playerid, distance, &Float: x, &Float: y, &Float: Z, &Float: a)
{
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
GetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), x, y, z);
GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), a);
}
x + = (distance * floatsin (-a, degrees));
y + = (distance * floatcos (-a, degrees));
}

 
Nem én írtam, így nem tudok róla semmit mondani, még azt sem, hogy mûködik.
Cím: Pont elmozdítása a nézési szög felé
Írta: tudvari - 2014. május 08. - 16:46:36
Köszi,szerintem mûködnie kéne.Tetszik ez a megoldás,és itt már legalább van egy kis matek is :D