public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid){ if(checkpoint[playerid]==1){new frand = random(2); switch(frand){ case 0: { SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"*titok mi van ide írva*\"); DisablePlayerCheckpoint(playerid);SetPlayerCheckpoint(playerid,1273.3054,296.6645,19.5547,3);checkpoint[playerid]=2;GetPlayerSkin(playerid); } case 1: { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"*ez is titok*\"); SpawnPlayer(playerid); SetPlayerTeam(playerid,TEAM_RAB); DisablePlayerCheckpoint(playerid); }} if(checkpoint[playerid]==2){SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"titok\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"titok\"); DisablePlayerCheckpoint(playerid); SetPlayerCheckpoint(playerid,1273.3054,296.6645,19.5547,3);checkpoint[playerid]=3; SetPlayerSkin(playerid, 189);} if(checkpoint[playerid]==3){SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"titok\"); SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid) + 200); DisablePlayerCheckpoint(playerid); SetPlayerSkin(playerid, GetPlayerSkin(playerid)); SetPlayerTeam(playerid,TEAM_RAB); SpawnPlayer(playerid);}} return 1;}
mert minden case végén kell break; vagyis: case 0: {valami; break;}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid){ EzaCPjon[playerid]++; switch(EzaCPjon[playerid]) { { case 0: { SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"*titok mi van ide írva*\"); DisablePlayerCheckpoint(playerid);SetPlayerCheckpoint(playerid,1273.3054,296.6645,19.5547,3);checkpoint[playerid]=2;GetPlayerSkin(playerid); } case 1: { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"*ez is titok*\"); SpawnPlayer(playerid); SetPlayerTeam(playerid,TEAM_RAB); DisablePlayerCheckpoint(playerid); } } return 1;}
Sehová sem kötelezõ a break, anélkül is mûködik.[/quote]Nem kötelezõ de a break nélkül végig lép az összes értéken és végrehajtja a sorokat. Ezért kell a break a case-ek végeire hogy ne lépjen tovább.
Sehová sem kötelezõ a break, anélkül is mûködik.Nem kötelezõ de a break nélkül végig lép az összes értéken és végrehajtja a sorokat. Ezért kell a break a case-ek végeire hogy ne lépjen tovább. [/quote]Véletlenül se idézd be azt a részt, amiben én is leírom ugyanezt, mintha én nem tudnám... Habár az is lehet, hogy csak addig olvastad el, és aztán már meg is untad. :facepalm: (de berakható, habár én sosem tettem, nem nagy gáz, ha a többit is csekkolja, habár tényleg fölösleges)[/quote]Amúgy szerintem a DisablePlayerCheckpoint(playerid); nem szükséges, mert úgyis létrehozol egy másik CP-t, így az elõzõ eltûnik. De ebben nem vagyok biztos :hmmm:
Sehová sem kötelezõ a break, anélkül is mûködik.
(de berakható, habár én sosem tettem, nem nagy gáz, ha a többit is csekkolja, habár tényleg fölösleges)[/quote]Amúgy szerintem a DisablePlayerCheckpoint(playerid); nem szükséges, mert úgyis létrehozol egy másik CP-t, így az elõzõ eltûnik. De ebben nem vagyok biztos :hmmm:
Sehová sem kötelezõ a break, anélkül is mûködik.Nem kötelezõ de a break nélkül végig lép az összes értéken és végrehajtja a sorokat. Ezért kell a break a case-ek végeire hogy ne lépjen tovább. [/quote]nem éppen...mivel a blokkot figyelembe veszi... case 0:{ // kód}case 1:{ // kód}
case 0:{ // kód}case 1:{ // kód}
Sehová sem kötelezõ a break, anélkül is mûködik.Nem kötelezõ de a break nélkül végig lép az összes értéken és végrehajtja a sorokat. Ezért kell a break a case-ek végeire hogy ne lépjen tovább. [/quote]nem éppen...mivel a blokkot figyelembe veszi... case 0:{ // kód}case 1:{ // kód} [/quote]Bocs igazad van. Csak C#, C meg Java van a fejemben és elfelejtettem, hogy Pawn-ban nem kell.