public OnGameModeInit()
{                           //Object ID     X             Y                                     Z         RotX  RotY     RotZ
    kapu = CreateObject(968, 1810.5, -1895.3994140625, 13.60000038147, 0, 90, 89.999938964844); //Ez lenne a zárt koordináta
    return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
        if (strcmp(\"/nyit\", cmdtext, true, 10) == 0)
        {                                                //sugár  X-koord.  Y-koordináta      Z-koordináta
          if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, 1810.5,-1895.3994140625, 13.60000038147))
          {                              //RotX       RotY             RotZ  Gyorsaság
                MoveObject(kapu, 0, 23.999633789063, 90, 2.0);//Nyitott koordináta
          }
        }
}
 Amit javítottam az a:
 OnGameModeInit() <--javított| tiéd---> OnGameModInit-et írtál nem ugyan az
if (strcmp(\"/nyit\", cmdtext, true, 10) == 0) <---javított| tiéd ---> if (strcmp,(\"/nyit\", cmdtext, true, 10) == 0) veszzõ nem kell a strcmp mögé
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, 1810.5,-1895.3994140625, 13.60000038147)) <---javított| tiéd --->  if(IsPlayerRangeOfPoint(playerid, 3.0, 1810.5,-1895.3994140625, 13.60000038147)) a függvény neve IsPlayerInRangeOfPoint nem IsPlayerRangeOfPoint   :nono:
megj.: valószínûleg valahonnan másoltad(bár nem biztos de erre gyanakszom) és már ott is rosszul írták vagy egyéb hiba miatt lettek elgépelések stb. figyelj oda jobban  

na byebye  :smokin: