Szerintem rájöttem a hibára, floatra van beállítva, mármint az sscanfnál.
Ez lehet a probléma?
else if( Compare(command, \"/setint\") ) {
new plaID;
new Inti;
if( sscanf(params, \"uf\", plaID, Inti) ) return SendClientMessage( playerid, 0xc40000AA, \"(( HASZNÁLAT: {ffffff}/setint (név/id) [interior] ))\" );
if( playerInfo[playerid][pi_admin] < 1 ) return SendClientMessage( playerid, 0xc40000AA, \"• {ffffff}(( Használatához adminnak kell lenned. ))\" );
//if( playerInfo[playerid][pi_aduty] == false ) return SendClientMessage( playerid, 0xc40000AA, \"• {ffffff}(( Használatához adminszolgálatban kell lenned. ))\" );
if( !IsPlayerConnected(plaID) ) return SendClientMessage( playerid, 0xc40000AA, \"• {ffffff}(( Nincs ilyen játékos a szerveren. ))\" );
// ---------------------------------------------
SetPlayerInterior(plaID, Inti);
new g_szString[ 128 + 1 ];
format( g_szString, (128), \"• {ffffff}(( %s beállította az interiorodat.))\", playerInfo[playerid][pi_adminname]);
SendClientMessage( plaID, 0xffdd00AA, g_szString );
format( g_szString, (128), \"%s beállította %s interiorját.\", playerInfo[playerid][pi_adminname], characterInfo[plaID][ci_name]);
SendAdminMessage( g_szString );
return 1;
}