Szerző Téma: PlayerPlaySound megállítása mikor lespawnolok/ parancs sor / CMD berakása  (Megtekintve 811 alkalommal)

0 Show voters
Sziasztok!
Lenne egy kis problémám
Van egy ilyen sor
PlayerPlaySound(playerid, 1097, 0.0, 0.0, 10.0);
betettem OnPlayerConnect alá.
Tökéletesen mûködik de az a baj hogy sose áll le folyamatosan megy
És azt szeretném hogy mikor már kiválasztottuk a karaktert és rányomunk a spawn gombra és lespawnoltunk , lespawnolásnál azonnal állítsa meg ezt a zenét!
Másik hiba
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if (strcmp(cmdtext, \"/dsadsl\", true) == 0)
    {
        // ide azokat a sorokat amik kellenek
        SendClientMessageToAll(0xDEEE20FF, \"Hello.\");
        return 1;
    }
    return 0;
}

 
Na van ilyen is a módban , ez is tökéletesen mûködik, ha beleis írok.. pl hogy megszabom neki mit adjon, fegyvert stb mennyi pénzt vonjon le ezzel nincs gond
Azt nem tudtam megoldani hogy ez alá mégegyszer ugyanilyen Parancsot készítsek így próbáltam
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if (strcmp(cmdtext, \"/fegyverkeszitesl\", true) == 0)
    {
        GivePlayerWeapon(playerid,30,125);
        SendClientMessageToAll(0xDEEE20FF, \"valaki fegyvert készít PL\");
        return 1;
    }
    return 0;
}

 
tehát megcsináltam ezt a parancsot és ez alá akartam betenni
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if (strcmp(cmdtext, \"/dsadsl\", true) == 0)
    {
        // ide azokat a sorokat amik kellenek
        SendClientMessageToAll(0xDEEE20FF, \"Hello.\");
        return 1;
    }
    return 0;
}

 
és ilyen error-t kaptam 3 db-ot
\"error 010: invalid function or declaration\"
3.teleport
 
CMD:jump(playerid)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), 1963.97, 1352.39, 9.25);
}else{
SetPlayerPos(playerid, 1963.97, 1352.39, 9.25);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 17.61);
}
return 1;
}

 
Hova kéne betennem hogy mûködjön?
Remélem valaki tud segíteni :/
Még nagyon kezdõ vagyok és próbálom megérteni ezeket a dolgokat!
[mod]CODE tagek használta kötelezõ!\"code.gif\"[/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2012. július 19. - 13:38:23 írta kadaradam »

Nem elérhető Nátha

  • 1036
    • Profil megtekintése
PlayerPlaySound megállítása mikor lespawnolok/ parancs sor / CMD berakása
« Válasz #1 Dátum: 2012. július 19. - 13:39:35 »
0 Show voters
Így kell több parancsot össze írni:
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(cmdtext, \"/fegyverkeszitesl\", true) == 0)
{
GivePlayerWeapon(playerid,30,125);
SendClientMessageToAll(0xDEEE20FF, \"valaki fegyvert készít PL\");
return 1;
}
if (strcmp(cmdtext, \"/dsadsl\", true) == 0)
{
// ide azokat a sorokat amik kellenek
SendClientMessageToAll(0xDEEE20FF, \"Hello.\");
return 1;
}
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), 1963.97, 1352.39, 9.25);
}else{
SetPlayerPos(playerid, 1963.97, 1352.39, 9.25);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 17.61);
}
return 1;
}

PlayerPlaySound megállítása mikor lespawnolok/ parancs sor / CMD berakása
« Válasz #2 Dátum: 2012. július 19. - 13:41:15 »
0 Show voters
Zene megállítása:
 
PlayerPlaySound(playerid,1098,0.0,0.0,0.0);

PlayerPlaySound megállítása mikor lespawnolok/ parancs sor / CMD berakása
« Válasz #3 Dátum: 2012. július 19. - 14:06:12 »
0 Show voters
A zenét sikerült leállítani :)
Köszi.
de ezt hogy rakjam be?
a módba külön?
 
CMD:bankrob(playerid)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), 1963.97, 1352.39, 9.25);
}else{
SetPlayerPos(playerid, 1963.97, 1352.39, 9.25);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 17.61);
}
return 1;
}

Nem elérhető zeteni

  • 1970
  • Ex-Scripter
    • Profil megtekintése
PlayerPlaySound megállítása mikor lespawnolok/ parancs sor / CMD berakása
« Válasz #4 Dátum: 2012. július 19. - 14:37:11 »
0 Show voters
A zcmd-s és az strcmp-s parancsok nem mûködnek együtt!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal