Szerző Téma: playerid \'hozzáadása\' egy függvényhez  (Megtekintve 683 alkalommal)

playerid \'hozzáadása\' egy függvényhez
« Dátum: 2013. április 06. - 23:19:43 »
0 Show voters
\'Estét, olyan kérdésem lenne, hogy pl. a
 
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)

 
vagy
 
public OnVehicleSpawn(vehicleid)

 
függvényeknél hogyan lehet playerid -t hozzácsatolni? Tehát, hogy bool-t is lehessen benne használni.
Teszem azt felrobban munka közben a gépjármû, és a
munkaban[playerid] = false;

 -t akarom belerakni, hogy mivel felrobban a munkajármû nem folytathatja az adott munkát tovább.
For each-el talán vagy hogyan?
Kösz!

Nem elérhető Fool

  • 107
    • Profil megtekintése
playerid \'hozzáadása\' egy függvényhez
« Válasz #1 Dátum: 2013. április 06. - 23:22:48 »
+1 Show voters
Egy for ciklussal végig haladsz a játékosok során és akinek a GetplayerVehicleId megegyezik a kocsi idjvel annak módosítod az általad említett változóját

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. április 06. - 23:26:11 )

Ezt én így képzelem el:
 

for(new i; i<MAX_PLAYERS;i++)
{
if(GetplayerVehicleId(i) == carid)
{
Az esemény ha teljesült a feltétel
}
}
« Utoljára szerkesztve: 2013. április 06. - 23:26:11 írta Fool »

playerid \'hozzáadása\' egy függvényhez
« Válasz #2 Dátum: 2013. április 07. - 00:13:17 »
0 Show voters
Hát, nem nagyon akar mûködni. A szöveget se írja ki.  :shurg:
Lehet én keverek valamit.  :-[
 
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
    for(new i; i<MAX_PLAYERS;i++)
    {
        if(GetPlayerVehicleID(i) == vehicleid)
        {
            if(gTeam == TEAM_FUVAROZO)
            {
                DestroyObject(butor); DisablePlayerRaceCheckpoint(i);
                munkaban = false; DeletePVar(i, \"szallitmany\");
                SendClientMessage(i, COLOR_ORANGE, \"Megsemmisült a szállítmány, sikertelen fuvar.\");
            }
        }
    }
    return 1;
}

 
SZERK.:
Jah semmi, már megoldódott (elvileg), csak módosítani kellett 1-2 dolgot.:
 
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
    for(new i; i<MAX_PLAYERS;i++)
    {
        if(gTeam == TEAM_FUVAROZO)
        {
            DestroyObject(butor[vehicleid]); DisablePlayerRaceCheckpoint(i);
            munkaban = false; DeletePVar(i, \"szallitmany\");
            SendClientMessage(i, COLOR_ORANGE, \"Megsemmisült a szállítmány, sikertelen fuvar.\");
        }
    }
    return 1;
}

 
Kösz szépen, ment a +    :-\\
« Utoljára szerkesztve: 2013. április 07. - 00:34:42 írta takehun »

Nem elérhető Fool

  • 107
    • Profil megtekintése
playerid \'hozzáadása\' egy függvényhez
« Válasz #3 Dátum: 2013. április 07. - 00:38:39 »
0 Show voters
Szerk : rendben örülök neki
« Utoljára szerkesztve: 2013. április 07. - 00:49:00 írta Fool »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal