Hát, nem nagyon akar mûködni. A szöveget se írja ki. :shurg:
Lehet én keverek valamit.
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
for(new i; i<MAX_PLAYERS;i++)
{
if(GetPlayerVehicleID(i) == vehicleid)
{
if(gTeam == TEAM_FUVAROZO)
{
DestroyObject(butor); DisablePlayerRaceCheckpoint(i);
munkaban = false; DeletePVar(i, \"szallitmany\");
SendClientMessage(i, COLOR_ORANGE, \"Megsemmisült a szállítmány, sikertelen fuvar.\");
}
}
}
return 1;
}
SZERK.:Jah semmi, már megoldódott (elvileg), csak módosítani kellett 1-2 dolgot.:
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
for(new i; i<MAX_PLAYERS;i++)
{
if(gTeam == TEAM_FUVAROZO)
{
DestroyObject(butor[vehicleid]); DisablePlayerRaceCheckpoint(i);
munkaban = false; DeletePVar(i, \"szallitmany\");
SendClientMessage(i, COLOR_ORANGE, \"Megsemmisült a szállítmány, sikertelen fuvar.\");
}
}
return 1;
}
Kösz szépen, ment a
+ \