GTA Közösség - A magyar GTA fórum
San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: hegdavid95 - 2012. május 07. - 15:14:25
-
Sziasztok
Sajnos megint meglátszik hogy az emberiség mennyire egy irigy és semmirekellõ utálatos lény.
A mai napon voltak fent elég sokan szerómon ugy kb 50-en és egy irigy szemétkedõs kledvében lévõ ember egy olcsó googles hackel valamit csinált, amitõl a spawn helyen crashel mindenki. A kérdésem az lenne ez ellen a hack ellen lehet védekezni valahogy? Én arra gyanakszok, hogy egy invalid objectet rak le valahogyan mert ugye attól crashelhet az ember. vagy esetleg valami más?
-
Tipikus magyar felfogás \"Megdöglött a tehenem dögöljön meg a szomszédé is\" :(
-
Invalid object esetén ilyen \"?\" objectet le.
Nem létezõ jármû esetén nemtom mi van..
Azt tom hogy 300 körüli objectek fagyasztanak..
Nem létezõ skint adsz a játékosnak akkor is lefagysz.
Ha a mapról kikerülsz bejön a \"Loading...\" üzenet, de ha ilyen milliós koordinátákra kerülsz akkor fagy a játék.
Ha nagyon sok az object és/vagy jármû, akkor is fagyhat.
Hibás tuning (nem a jármûre illõ tuning) esetén is elõfordulhat.
Képernyõüzenettõl is lehet crash, ha elrontod a \"színezést\" (~r~ ~b~ stb)
Több nemnagyon jut eszembe..
Egyébként ha cheatrõl van szó akkor sztem elrontotta vmelyik okos a tuningot de nagyon és attól van a probléma..
-
Nos szerintem 100% hogy cheatról van szó de azért köszi hogy felsoroltad :D a tuningostól viszont szerintem cska saját maga fagyna ki nem? mármint ha modol.
-
Tuningról jut eszembe:
PDRP-n volt az, hogy folyton kifagytunk. Aztán kiderült, hogy az egyik játékos minden áron tuningolni akarta a kocsiját, és mikor behajtott a tuningmûhelybe, akkor kifagyott minden.
Nem tartom kizártnak, hogy direkt csinálta...
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. május 07. - 18:36:40 )
Megoldás: Tegyél minden tuningmûhely bejáratához valami kerítés-objectet, hogy ne tudjanak behajtani.
De ne csak a játékteren belül, hanem az egséz SA térképen, mert nem restek kicsit kocsikázni, hogy tuningolhassanak. :D
Nem tuti, hogy ettõl fagy a serod, de késõbb még asztalcsapkodásoktól mentheted meg magad.
-
Nem tudom, hogy csak nálam van-e így, de ha hibás tuningot akarok rátenni egy jármûre, akkor nem teszi rá, mert a SAMPbe bele lett építve egy anticrash.. nem?
-
Nem tudok ilyenrõl, ViziKoca.
Ez a GTA:SA mappájában bizonyos adatfájlok átírásával küszöbõlhetõ ki, de hogy globálisan ki lehetne SA:MP-on belül, csak úgy tartom elképzelhetõnek, ha a MOD-ba van ez megoldva. De hát amennyi játékos, annyi kocsivariáció.
Nekem az erre vonatkozó adatfájlok teljesen át vannak írva, mivel pl Senti is matricázható, meg amit pl nem tudtál eddig tuningolni, most az is tuningolható.
Ami jó ebben, hogy multiban se crashelek, mivel kb 4 utcai jármûvet leszámítva mind teljesen matricázható és tuningolható mindenfélékkel.
-
Vagy csupán 50 embernél volt egy túlterhelõdés, ami pont a spawn helynél volt, mert nagy részben ott nagyobb a terheltség, és egybõl hack gyanú van, kicsit nézz szét a módódban, 50 embernél gyakran szokott lenni crash. Hány spawn hely van?
-
0 :D
-
\" post=\"270028\" timestamp=\"1336410843\"]
Hány spawn hely van?
[/quote]
0 :D
[/quote]
Ezt nem értem..
-
0 :D
-
\" post=\"270028\" timestamp=\"1336410843\"]
Hány spawn hely van?
[/quote]
0 :D
[/quote]
Ezt nem értem..