-
csá !
Egy olyan Textdraw kéne ami mutatja hogy a szerveren pl: 50/x en vannak fenn.
A textdrawos részét megtudom csinálni.. :D
Elore is kösz.
-
#include < a_samp >
new Text:mps;
#define COLOR_WITHE 0xFFFFFFAA
#define COLOR_BLACK 0x000000AA
public OnGameModeInit()
{
mpss = TextDrawCreate(1.0, 5.6, \"Max Playerek száma : 50 / \");
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
new maxplayers[ 128 ];
format(maxplayers, sizeof(maxplayers), \"Max Playerek száma : 50 /%i\", GetMaxPlayers());
TextDrawSetString(mps, maxplayers);
TextDrawUseBox(mps , 1);
TextDrawBoxColor(mps,0x000000AA);
TextDrawColor(mps,0xFFFFFFAA);
TextDrawShowForPlayer(playerid, mps);
return 1;
}
Asszem jó de még ezt alakithatod :D Ha nem jó akk ha hazaérek akk megírom,me fejbol írtam most és nem teszteltem :D
-
És ugyanezt Disconnect-hez is.
Amugy nem biztos h 50 slotos a szervere
-
Köszi :D
Ám 40 soltos xD
Őőő..
Van egy kis gond xD
Ha felmegyek azt irja: Online játékosok 40 / 40
-
Draven a GetMaxPlayer(); függvény arra jó hogy lekérd hogy hány slotos a szerver..
-
Draven megoldását módosítva:
new iPlayers;
for( new x = 0; x < MAX_PLAYERS; ++x ) {
if( !IsPlayerConnected( x ) || IsPlayerNPC( x ) ) continue;
++iPlayers;
}
format(maxplayers, sizeof(maxplayers), \"Online Playerek száma : 40 /%i\", iPlayers );
-
Draven a GetMaxPlayer(); függvény arra jó hogy lekérd hogy hány slotos a szerver..
Hirtelen ez jutott eszembe,de ZeRo megírta amit kell.
-
Ok és kössz :D
De lehet \"\"0.2x\"\"-hez ? ^^
Láttam más 0.2x es szerón is ilyet.
:D
-
Ok és kössz :D
De lehet \"\"0.2x\"\"-hez ? ^^
Láttam más 0.2x es szerón is ilyet.
:D
Igen, ugyan úgy muködni fog.
-
Igen, ugyan úgy muködni fog.
Az IsPlayerNPC-t nem fogja felismerni,mivel 0.2x ben nem voltak NPC-k.Ezt leszamitva mukodni fog.
-
stock GetOnlinePlayers()
{
new pCount = 0;
for(new g=0; g < GetMaxPlayers(); g++) if(IsPlayerConnected(g)) pCount++;
return pCount;
}
IsPlayerNPC nem kell, mert ha csatlakozva van az azokat is nézi.
-
Igen, ugyan úgy muködni fog.
Az IsPlayerNPC-t nem fogja felismerni,mivel 0.2x ben nem voltak NPC-k.Ezt leszamitva mukodni fog.
[/quote]
Draven scriptét néztem...
ZeRo módosítását nem vettem figyelembe. :D
-
Bocs, Bocs,...
De \"kicsit\" összekeveredtem...xD
Valaki le tudná irni egybe \"esetleg\"? xD........
-
Tessék,
#include < a_samp >
new Text: mps;
new pCount = 0;
new maxplayers[ 128 ];
#define COLOR_WITHE 0xFFFFFFAA
#define COLOR_BLACK 0x000000AA
public OnGameModeInit( )
{
mpss = TextDrawCreate( 1.0, 5.6, \"Max Playerek száma : 50 / X\" );
return 1;
}
public OnPlayerConnect ( playerid )
{
for ( new g = 0; g < GetMaxPlayers( ); g++ ) if ( IsPlayerConnected ( g ) ) pCount++;
format (maxplayers, sizeof ( maxplayers ), \"Max Playerek száma : 50 /%i\", pCount );
TextDrawSetString ( mps, maxplayers );
TextDrawUseBox (mps , 1 );
TextDrawBoxColor (mps,0x000000AA );
TextDrawColor (mps,0xFFFFFFAA );
TextDrawShowForPlayer (playerid, mps );
return 1;
}
-
Tessék,
#include < a_samp >
new Text: mps;
new pCount = 0;
new maxplayers[ 128 ];
#define COLOR_WITHE 0xFFFFFFAA
#define COLOR_BLACK 0x000000AA
public OnGameModeInit( )
{
mpss = TextDrawCreate( 1.0, 5.6, \"Max Playerek száma : 50 / X\" );
return 1;
}
public OnPlayerConnect ( playerid )
{
for ( new g = 0; g < GetMaxPlayers( ); g++ ) if ( IsPlayerConnected ( g ) ) pCount++;
format (maxplayers, sizeof ( maxplayers ), \"Max Playerek száma : 50 /%i\", pCount );
TextDrawSetString ( mps, maxplayers );
TextDrawUseBox (mps , 1 );
TextDrawBoxColor (mps,0x000000AA );
TextDrawColor (mps,0xFFFFFFAA );
TextDrawShowForPlayer (playerid, mps );
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
for(new g=0; g < GetMaxPlayers(); g++) if(IsPlayerConnected(g)) pCount--;
format (maxplayers, sizeof ( maxplayers ), \"Max Playerek száma : 50 /%i\", pCount );
TextDrawSetString ( mps, maxplayers );
TextDrawUseBox (mps , 1 );
TextDrawBoxColor (mps,0x000000AA );
TextDrawColor (mps,0xFFFFFFAA );
TextDrawShowForPlayer (playerid, mps );
return 1;
}
Lecsatlakozáskor miért kell megjeleníteni a játékosnak a textdraw-ot? :-\\
-
Tessék,
#include < a_samp >
new Text: mps;
new pCount = 0;
new maxplayers[ 128 ];
#define COLOR_WITHE 0xFFFFFFAA
#define COLOR_BLACK 0x000000AA
public OnGameModeInit( )
{
mpss = TextDrawCreate( 1.0, 5.6, \"Max Playerek száma : 50 / X\" );
return 1;
}
public OnPlayerConnect ( playerid )
{
for ( new g = 0; g < GetMaxPlayers( ); g++ ) if ( IsPlayerConnected ( g ) ) pCount++;
format (maxplayers, sizeof ( maxplayers ), \"Max Playerek száma : 50 /%i\", pCount );
TextDrawSetString ( mps, maxplayers );
TextDrawUseBox (mps , 1 );
TextDrawBoxColor (mps,0x000000AA );
TextDrawColor (mps,0xFFFFFFAA );
TextDrawShowForPlayer (playerid, mps );
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
for(new g=0; g < GetMaxPlayers(); g++) if(IsPlayerConnected(g)) pCount--;
format (maxplayers, sizeof ( maxplayers ), \"Max Playerek száma : 50 /%i\", pCount );
TextDrawSetString ( mps, maxplayers );
TextDrawUseBox (mps , 1 );
TextDrawBoxColor (mps,0x000000AA );
TextDrawColor (mps,0xFFFFFFAA );
TextDrawShowForPlayer (playerid, mps );
return 1;
}
Lecsatlakozáskor miért kell megjeleníteni a játékosnak a textdraw-ot? :-\\
[/quote]
Azt már nem én írtam. xD
-
szerintem már átkéne térned 0.3ra
-
Igen szerintem is... :)
Köszi mindenkinek a segitéget !
Thx..Működik :D
Szerk.: Téll müködik csak az a baj hogy 1 playernél +3 solt.....Pl.: 1 player 40 / 3....2 player 40 /6.....xD és igy tovább.
Valaki tudna ezen segiteni^^?