- 
				csá !
 Egy olyan Textdraw kéne ami mutatja hogy a szerveren pl: 50/x en vannak fenn.
 A textdrawos részét megtudom csinálni.. :D
 Elore is kösz.
- 
				
 #include < a_samp >
 new Text:mps;
 #define COLOR_WITHE               0xFFFFFFAA
 #define COLOR_BLACK               0x000000AA
 public OnGameModeInit()
 {
 mpss = TextDrawCreate(1.0, 5.6, \"Max Playerek száma : 50 / \");
 return 1;
 }
 public OnPlayerConnect(playerid)
 {
 new maxplayers[ 128 ];
 format(maxplayers, sizeof(maxplayers), \"Max Playerek száma : 50 /%i\", GetMaxPlayers());
 TextDrawSetString(mps, maxplayers);
 TextDrawUseBox(mps , 1);
 TextDrawBoxColor(mps,0x000000AA);
 TextDrawColor(mps,0xFFFFFFAA);
 TextDrawShowForPlayer(playerid, mps);
 return 1;
 }
 
 
 
 Asszem jó de még ezt alakithatod  :D Ha nem jó akk ha hazaérek akk megírom,me fejbol írtam most és nem teszteltem  :D
- 
				És ugyanezt Disconnect-hez is.
 Amugy nem biztos h 50 slotos a szervere
- 
				Köszi  :D
 Ám 40 soltos xD
 Őőő..
 Van egy kis gond xD
 Ha felmegyek azt irja: Online játékosok 40 / 40
- 
				Draven a GetMaxPlayer(); függvény arra jó hogy lekérd hogy hány slotos a szerver..
			
- 
				Draven megoldását módosítva: 
 
 
 new iPlayers;
 for( new x = 0; x < MAX_PLAYERS; ++x ) {
 if( !IsPlayerConnected( x ) || IsPlayerNPC( x ) ) continue;
 ++iPlayers;
 }
 format(maxplayers, sizeof(maxplayers), \"Online Playerek száma : 40 /%i\", iPlayers );
 
 
- 
				Draven a GetMaxPlayer(); függvény arra jó hogy lekérd hogy hány slotos a szerver..
 
 
 Hirtelen ez jutott eszembe,de ZeRo megírta amit kell.
- 
				Ok és kössz :D
 De lehet \"\"0.2x\"\"-hez ? ^^
 Láttam más 0.2x es szerón is ilyet.
 :D
- 
				Ok és kössz :D
 De lehet \"\"0.2x\"\"-hez ? ^^
 Láttam más 0.2x es szerón is ilyet.
 :D
 
 
 Igen, ugyan úgy muködni fog.
- 
				Igen, ugyan úgy muködni fog.
 
 
 Az IsPlayerNPC-t nem fogja felismerni,mivel 0.2x ben nem voltak NPC-k.Ezt leszamitva mukodni fog.
- 
				stock GetOnlinePlayers()
 {
 new pCount = 0;
 for(new g=0; g < GetMaxPlayers(); g++) if(IsPlayerConnected(g)) pCount++;
 return pCount;
 }
 
 
 IsPlayerNPC nem kell, mert ha csatlakozva van az azokat is nézi.
- 
				 
 
 Igen, ugyan úgy muködni fog.
 
 
 Az IsPlayerNPC-t nem fogja felismerni,mivel 0.2x ben nem voltak NPC-k.Ezt leszamitva mukodni fog.
 
 [/quote]
 Draven scriptét néztem...
 ZeRo  módosítását nem vettem figyelembe.  :D
 
- 
				Bocs, Bocs,...
 De \"kicsit\" összekeveredtem...xD
 Valaki le tudná irni egybe \"esetleg\"? xD........
- 
				Tessék,
 
 
 #include < a_samp >
 new Text: mps;
 new pCount = 0;
 new maxplayers[ 128 ];
 #define COLOR_WITHE               0xFFFFFFAA
 #define COLOR_BLACK               0x000000AA
 public OnGameModeInit(  )
 {
 mpss = TextDrawCreate( 1.0, 5.6, \"Max Playerek száma : 50 / X\" );
 return 1;
 }
 public OnPlayerConnect ( playerid )
 {
 for ( new g = 0; g < GetMaxPlayers( ); g++ ) if ( IsPlayerConnected ( g ) ) pCount++;
 format (maxplayers, sizeof ( maxplayers ), \"Max Playerek száma : 50 /%i\", pCount );
 TextDrawSetString ( mps, maxplayers );
 TextDrawUseBox (mps , 1 );
 TextDrawBoxColor (mps,0x000000AA );
 TextDrawColor (mps,0xFFFFFFAA );
 TextDrawShowForPlayer (playerid, mps );
 return 1;
 }
 
 
- 
				Tessék,
 
 
 #include < a_samp >
 new Text: mps;
 new pCount = 0;
 new maxplayers[ 128 ];
 #define COLOR_WITHE               0xFFFFFFAA
 #define COLOR_BLACK               0x000000AA
 public OnGameModeInit(  )
 {
 mpss = TextDrawCreate( 1.0, 5.6, \"Max Playerek száma : 50 / X\" );
 return 1;
 }
 public OnPlayerConnect ( playerid )
 {
 for ( new g = 0; g < GetMaxPlayers( ); g++ ) if ( IsPlayerConnected ( g ) ) pCount++;
 format (maxplayers, sizeof ( maxplayers ), \"Max Playerek száma : 50 /%i\", pCount );
 TextDrawSetString ( mps, maxplayers );
 TextDrawUseBox (mps , 1 );
 TextDrawBoxColor (mps,0x000000AA );
 TextDrawColor (mps,0xFFFFFFAA );
 TextDrawShowForPlayer (playerid, mps );
 return 1;
 }
 public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
 {
 for(new g=0; g < GetMaxPlayers(); g++) if(IsPlayerConnected(g)) pCount--;
 format (maxplayers, sizeof ( maxplayers ), \"Max Playerek száma : 50 /%i\", pCount );
 TextDrawSetString ( mps, maxplayers );
 TextDrawUseBox (mps , 1 );
 TextDrawBoxColor (mps,0x000000AA );
 TextDrawColor (mps,0xFFFFFFAA );
 TextDrawShowForPlayer (playerid, mps );
 return 1;
 }
 
 
 
 
 
 Lecsatlakozáskor miért kell megjeleníteni a játékosnak a textdraw-ot?  :-\\
- 
				 
 
 Tessék,
 
 
 #include < a_samp >
 new Text: mps;
 new pCount = 0;
 new maxplayers[ 128 ];
 #define COLOR_WITHE               0xFFFFFFAA
 #define COLOR_BLACK               0x000000AA
 public OnGameModeInit(  )
 {
 mpss = TextDrawCreate( 1.0, 5.6, \"Max Playerek száma : 50 / X\" );
 return 1;
 }
 public OnPlayerConnect ( playerid )
 {
 for ( new g = 0; g < GetMaxPlayers( ); g++ ) if ( IsPlayerConnected ( g ) ) pCount++;
 format (maxplayers, sizeof ( maxplayers ), \"Max Playerek száma : 50 /%i\", pCount );
 TextDrawSetString ( mps, maxplayers );
 TextDrawUseBox (mps , 1 );
 TextDrawBoxColor (mps,0x000000AA );
 TextDrawColor (mps,0xFFFFFFAA );
 TextDrawShowForPlayer (playerid, mps );
 return 1;
 }
 public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
 {
 for(new g=0; g < GetMaxPlayers(); g++) if(IsPlayerConnected(g)) pCount--;
 format (maxplayers, sizeof ( maxplayers ), \"Max Playerek száma : 50 /%i\", pCount );
 TextDrawSetString ( mps, maxplayers );
 TextDrawUseBox (mps , 1 );
 TextDrawBoxColor (mps,0x000000AA );
 TextDrawColor (mps,0xFFFFFFAA );
 TextDrawShowForPlayer (playerid, mps );
 return 1;
 }
 
 
 
 
 
 Lecsatlakozáskor miért kell megjeleníteni a játékosnak a textdraw-ot?  :-\\
 
 [/quote]
 Azt már nem én írtam. xD
 
- 
				szerintem már átkéne térned 0.3ra
			
- 
				Igen szerintem is...  :)
 Köszi mindenkinek a segitéget !
 Thx..Működik :D
 Szerk.: Téll müködik csak az a baj hogy 1 playernél +3 solt.....Pl.: 1 player 40 / 3....2 player 40 /6.....xD és igy tovább.
 Valaki tudna ezen segiteni^^?