Tessék:
#include <a_samp> // a_samp függvénykönyvtár beágyazása
public OnPlayerConnect(playerid)
{
new connectedname[MAX_PLAYER_NAME], connectedplayers, string[128]; // létrehozzuk a 3 szükséges változót
GetPlayerName(playerid, connectedname, MAX_PLAYER_NAME); // lekérdezzük a játékos nevét
for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) if (IsPlayerConnected(i)) connectedplayers += 1; // egy cilkussal végignézzük az összes játékos slotot, ha egy slot foglalt, megnöveljük a connectedplayers változó értékét
format(string, sizeof(string), \"%s csatlakozott a szerverhez! Játékosok: %d\", connectedname, connectedplayers); // megformázzuk a karakterláncot
SendClientMessageToAll(0x33CCFFAA, string); // kiírjuk az üzenetet mindenkinek
return 1;
}
Szerk.: Remélem nem ezt akarod beadni a Hungarian Scripting Teamnek, hogy felvegyenek.
Szerk2:
Ui.: Nem teszteltem!