-
Üdv.Tehát egy olyan script kéne ami adminoknak jelzo hogy kijött fel...plusz fel csatlakozásnál az IP címét is kiírná Le csatlakozásnál meg az okát írná ki,ha meg oldható pl crash ,kifagyott vagy csak szimplán elment.
Elõre is köszönöm a HELP-et.
-
Tessék:
#include <a_samp>
public OnPlayerConnect(playerid)
{
new plrIP[16];
new string[128];
new joiner[128];
GetPlayerIp(playerid, plrIP, sizeof(plrIP));
GetPlayerName(playerid,joiner,sizeof(joiner));
format(string,sizeof(string),\"%s csatlakozott a szervere. IP: %d!\",joiner, plrIP);
SendClientMessageToAll(-1,string);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid,reason)
{
new spieler[256];
new string[256];
switch(reason)
{
case 0:
{
GetPlayerName(playerid,spieler,sizeof(spieler));
format(string,sizeof(string),\"%s elhagyta a szervert. (Idõtúllépés)\",spieler);
SendClientMessageToAll(-1,string);
}
case 1:
{
GetPlayerName(playerid, spieler, sizeof(spieler));
format(string, sizeof(string),\"%s elhagyta a szervert. (Kilépés)\",spieler);
SendClientMessageToAll(-1,string);
}
case 2:
{
GetPlayerName(playerid,spieler,sizeof(spieler));
format(string,sizeof(string),\"%s elhagyta a szervert. (Kick/Ban)\",spieler);
SendClientMessageToAll(-1,string);
}
}
return 1;
}
Melyik adminrendszered van ?
-
Tessék:
#include <a_samp>
public OnPlayerConnect(playerid)
{
new plrIP[16];
new string[128];
new joiner[128];
GetPlayerIp(playerid, plrIP, sizeof(plrIP));
GetPlayerName(playerid,joiner,sizeof(joiner));
format(string,sizeof(string),\"%s csatlakozott a szervere. IP: %d!\",joiner, plrIP);
SendClientMessageToAll(-1,string);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid,reason)
{
new spieler[256];
new string[256];
switch(reason)
{
case 0:
{
GetPlayerName(playerid,spieler,sizeof(spieler));
format(string,sizeof(string),\"%s elhagyta a szervert. (Idõtúllépés)\",spieler);
SendClientMessageToAll(-1,string);
}
case 1:
{
GetPlayerName(playerid, spieler, sizeof(spieler));
format(string, sizeof(string),\"%s elhagyta a szervert. (Kilépés)\",spieler);
SendClientMessageToAll(-1,string);
}
case 2:
{
GetPlayerName(playerid,spieler,sizeof(spieler));
format(string,sizeof(string),\"%s elhagyta a szervert. (Kick/Ban)\",spieler);
SendClientMessageToAll(-1,string);
}
}
return 1;
}
Melyik adminrendszered van ?
Prison RPG adminrendszerbe kellett,még nem tudtam tesztelni...de a pawno nem jelez hibát most raktam be.
UI: Köszönöm szépen a segítségedet,amint teszteltem írok ide,ment addig is a plusz érte ;)
-
Tessék:
#include <a_samp>
public OnPlayerConnect(playerid)
{
new plrIP[16];
new string[128];
new joiner[128];
GetPlayerIp(playerid, plrIP, sizeof(plrIP));
GetPlayerName(playerid,joiner,sizeof(joiner));
format(string,sizeof(string),\"%s csatlakozott a szervere. IP: %d!\",joiner, plrIP);
SendClientMessageToAll(-1,string);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid,reason)
{
new spieler[256];
new string[256];
switch(reason)
{
case 0:
{
GetPlayerName(playerid,spieler,sizeof(spieler));
format(string,sizeof(string),\"%s elhagyta a szervert. (Idõtúllépés)\",spieler);
SendClientMessageToAll(-1,string);
}
case 1:
{
GetPlayerName(playerid, spieler, sizeof(spieler));
format(string, sizeof(string),\"%s elhagyta a szervert. (Kilépés)\",spieler);
SendClientMessageToAll(-1,string);
}
case 2:
{
GetPlayerName(playerid,spieler,sizeof(spieler));
format(string,sizeof(string),\"%s elhagyta a szervert. (Kick/Ban)\",spieler);
SendClientMessageToAll(-1,string);
}
}
return 1;
}
Melyik adminrendszered van ?
Tehát egy olyan script kéne ami adminoknak jelzo hogy kijött fel...
[/quote]
#include <a_samp>
public OnPlayerConnect(playerid) {
new string[128],
pIP[32];
GetPlayerIp(playerid, pIP, sizeof(pIP));
format(string, sizeof(string), \" ** %s csatlakozott a szerverre (id %d, ip: %s) ** \", PlayerName(playerid), playerid, pIP);
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i) && IsPlayerAdmin(i)) SendClientMessage(i, -1, string);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) {
new pReason[][] = { \"Timeout\", \"Quit\", \"Kick/Ban\" },
string[128];
format(string, sizeof(string), \" ** %s kilépett a szerverrõl (id %d, %s) ** \", PlayerName(playerid), playerid, pReason[reason]);
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i) && IsPlayerAdmin(i)) SendClientMessage(i, -1, string);
return 1;
}
stock PlayerName(playerid) {
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
return name;
}
-
Melyik adminrendszered van ?
Ezután akkartam megírni neki mikor leírta :D
-
Na Most Akkor TengeriMalacét rakjam be? :D
-
#include < a_samp >
#include < zcmd >
#include < foreach >
new
szFormat[ 144 + 1 ],
szPIP[ 60 + 1 ],
szName[ MAX_PLAYER_NAME + 1 ];
public OnPlayerConnect( playerid )
{
GetPlayerIp( playerid, szPIP, sizeof( szPIP ) );
GetPlayerName( playerid, szName, sizeof( szName ) );
foreach(Player, i)
{
if( IsPlayerAdmin( i ) )
{
format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"-> %s(%d) Csatlakozott a szerverhez! IP: %s\", szName, playerid, szPIP );
SendClientMessage( i, -1, szFormat );
}
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect( playerid, reason )
{
GetPlayerName( playerid, szName, sizeof( szName ) );
foreach(Player, i)
{
if( IsPlayerAdmin( i ) )
{
switch( reason )
{
case 0:
{
format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"-> %s(%d) Elhagyta a szervert! ( Kifagyott )\", szName, playerid );
SendClientMessage( i, -1, szFormat );
}
case 1:
{
format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"-> %s(%d) Elhagyta a szervert! ( Kilépett )\", szName, playerid );
SendClientMessage( i, -1, szFormat );
}
case 2:
{
format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"-> %s(%d) Elhagyta a szervert! ( Kickelték/Banolták )\", szName, playerid );
SendClientMessage( i, -1, szFormat );
}
}
}
}
return 1;
}
-
#include < a_samp >
#include < zcmd >
#include < foreach >
new
szFormat[ 144 + 1 ],
szPIP[ 60 + 1 ],
szName[ MAX_PLAYER_NAME + 1 ];
public OnPlayerConnect( playerid )
{
foreach(Player, i)
{
if( IsPlayerAdmin( i ) )
{
GetPlayerIp( playerid, szPIP, sizeof( szPIP ) );
GetPlayerName( playerid, szName, sizeof( szName ) );
format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"-> %s(%d) Csatlakozott a szerverhez! IP: %s\", szName, playerid, szPIP );
SendClientMessage( i, -1, szFormat );
}
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect( playerid, reason )
{
foreach(Player, i)
{
if( IsPlayerAdmin( i ) )
{
GetPlayerName( playerid, szName, sizeof( szName ) );
switch( reason )
{
case 0:
{
format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"-> %s(%d) Elhagyta a szervert! ( Kifagyott )\", szName, playerid );
SendClientMessage( i, -1, szFormat );
}
case 1:
{
format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"-> %s(%d) Elhagyta a szervert! ( Kilépett )\", szName, playerid );
SendClientMessage( i, -1, szFormat );
}
case 2:
{
format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"-> %s(%d) Elhagyta a szervert! ( Kickelték/Banolták )\", szName, playerid );
SendClientMessage( i, -1, szFormat );
}
}
}
}
return 1;
}
full pazarlós, mert ahány admin van, annyiszor kéred le a nevét, és az IPjét, ami felesleges.
másik pedig, hogy globális változónak vetted fel, ami gondot okozhat.
Na Most Akkor TengeriMalacét rakjam be? :D
[/quote]
Amelyik jobban tetszik :)
-
#include < a_samp >
#include < zcmd >
#include < foreach >
new
szFormat[ 144 + 1 ],
szPIP[ 60 + 1 ],
szName[ MAX_PLAYER_NAME + 1 ];
public OnPlayerConnect( playerid )
{
foreach(Player, i)
{
if( IsPlayerAdmin( i ) )
{
GetPlayerIp( playerid, szPIP, sizeof( szPIP ) );
GetPlayerName( playerid, szName, sizeof( szName ) );
format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"-> %s(%d) Csatlakozott a szerverhez! IP: %s\", szName, playerid, szPIP );
SendClientMessage( i, -1, szFormat );
}
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect( playerid, reason )
{
foreach(Player, i)
{
if( IsPlayerAdmin( i ) )
{
GetPlayerName( playerid, szName, sizeof( szName ) );
switch( reason )
{
case 0:
{
format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"-> %s(%d) Elhagyta a szervert! ( Kifagyott )\", szName, playerid );
SendClientMessage( i, -1, szFormat );
}
case 1:
{
format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"-> %s(%d) Elhagyta a szervert! ( Kilépett )\", szName, playerid );
SendClientMessage( i, -1, szFormat );
}
case 2:
{
format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"-> %s(%d) Elhagyta a szervert! ( Kickelték/Banolták )\", szName, playerid );
SendClientMessage( i, -1, szFormat );
}
}
}
}
return 1;
}
full pazarlós, mert ahány admin van, annyiszor kéred le a nevét, és az IPjét, ami felesleges.
másik pedig, hogy globális változónak vetted fel, ami gondot okozhat.
Na Most Akkor TengeriMalacét rakjam be? :D
[/quote]
Amelyik jobban tetszik :)
[/quote]
Ez igaz, erre nem figyeltem, bár úgy is lesz egy kis memóriaszemét valamikor, ha nincs fent admin.
A globális változó jól van ott, mivel így csak egyszer lesz létrehozva. Ha az eljárás alatt hozod létre, akkor annyiszor létre lesz hozva, ahányszor meghívódik az eljárás.
-
szerintem tengerimalacé a leg egyszerûbb és legössze szedetteb én azt ajánlom neked..
-
Mindegy az melyiket veszi..
Mindegyik jó a Gábor.. -é és a Tengerimalac -é is jó. ;)
-
TengeriMalacé nem jelzi ki,ha fellép valaki Gáborét még nem probáltam ki.
UI: Gáboré se jelzi ki az adminknál a csatlakozást...
ZyZu-é jó volt csak az mindenkinek kijelzi nem csak az adminoknak :/
-
TengeriMalacé nem jelzi ki,ha fellép valaki Gáborét még nem probáltam ki.
UI: Gáboré se jelzi ki az adminknál a csatlakozást...
ZyZu-é jó volt csak az mindenkinek kijelzi nem csak az adminoknak :/
Be voltál akkor lépve RCON-ba?
-
nem léptem,gáborét használnám átírtam erre if(pInfo[playerid][Admin] >= 1)
de nem jelez ki semmit... :S
-
#include < a_samp >
#include < zcmd >
#include < foreach >
new
szFormat[ 144 + 1 ],
szPIP[ 60 + 1 ],
szName[ MAX_PLAYER_NAME + 1 ];
public OnPlayerConnect( playerid )
{
GetPlayerIp( playerid, szPIP, sizeof( szPIP ) );
GetPlayerName( playerid, szName, sizeof( szName ) );
format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"-> %s(%d) Csatlakozott a szerverhez! IP: %s\", szName, playerid, szPIP );
foreach(Player, i)
{
if( pInfo[Admin] >= 1 )
{
SendClientMessage( i, -1, szFormat );
}
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect( playerid, reason )
{
GetPlayerName( playerid, szName, sizeof( szName ) );
switch( reason )
{
case 0:
format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"-> %s(%d) Elhagyta a szervert! ( Kifagyott )\", szName, playerid );
case 1:
format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"-> %s(%d) Elhagyta a szervert! ( Kilépett )\", szName, playerid );
case 2:
format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"-> %s(%d) Elhagyta a szervert! ( Kickelték/Banolták )\", szName, playerid );
}
foreach(Player, i)
{
if( pInfo[Admin] >= 1 )
{
SendClientMessage( i, -1, szFormat );
}
}
return 1;
}
-
Köszi mindenkinek mentek a pluszok zártam