#include <a_samp>public OnPlayerConnect(playerid){new plrIP[16];new string[128];new joiner[128];GetPlayerIp(playerid, plrIP, sizeof(plrIP));GetPlayerName(playerid,joiner,sizeof(joiner));format(string,sizeof(string),\"%s csatlakozott a szervere. IP: %d!\",joiner, plrIP);SendClientMessageToAll(-1,string);return 1;}public OnPlayerDisconnect(playerid,reason){ new spieler[256]; new string[256]; switch(reason) { case 0: { GetPlayerName(playerid,spieler,sizeof(spieler)); format(string,sizeof(string),\"%s elhagyta a szervert. (Idõtúllépés)\",spieler); SendClientMessageToAll(-1,string);} case 1: { GetPlayerName(playerid, spieler, sizeof(spieler)); format(string, sizeof(string),\"%s elhagyta a szervert. (Kilépés)\",spieler); SendClientMessageToAll(-1,string);} case 2: { GetPlayerName(playerid,spieler,sizeof(spieler)); format(string,sizeof(string),\"%s elhagyta a szervert. (Kick/Ban)\",spieler); SendClientMessageToAll(-1,string);}}return 1;}
Tessék: #include <a_samp>public OnPlayerConnect(playerid){new plrIP[16];new string[128];new joiner[128];GetPlayerIp(playerid, plrIP, sizeof(plrIP));GetPlayerName(playerid,joiner,sizeof(joiner));format(string,sizeof(string),\"%s csatlakozott a szervere. IP: %d!\",joiner, plrIP);SendClientMessageToAll(-1,string);return 1;}public OnPlayerDisconnect(playerid,reason){ new spieler[256]; new string[256]; switch(reason) { case 0: { GetPlayerName(playerid,spieler,sizeof(spieler)); format(string,sizeof(string),\"%s elhagyta a szervert. (Idõtúllépés)\",spieler); SendClientMessageToAll(-1,string);} case 1: { GetPlayerName(playerid, spieler, sizeof(spieler)); format(string, sizeof(string),\"%s elhagyta a szervert. (Kilépés)\",spieler); SendClientMessageToAll(-1,string);} case 2: { GetPlayerName(playerid,spieler,sizeof(spieler)); format(string,sizeof(string),\"%s elhagyta a szervert. (Kick/Ban)\",spieler); SendClientMessageToAll(-1,string);}}return 1;} Melyik adminrendszered van ?
Tehát egy olyan script kéne ami adminoknak jelzo hogy kijött fel... [/quote]#include <a_samp>public OnPlayerConnect(playerid) {new string[128], pIP[32];GetPlayerIp(playerid, pIP, sizeof(pIP));format(string, sizeof(string), \" ** %s csatlakozott a szerverre (id %d, ip: %s) ** \", PlayerName(playerid), playerid, pIP);for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i) && IsPlayerAdmin(i)) SendClientMessage(i, -1, string);return 1;}public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { new pReason[][] = { \"Timeout\", \"Quit\", \"Kick/Ban\" }, string[128];format(string, sizeof(string), \" ** %s kilépett a szerverrõl (id %d, %s) ** \", PlayerName(playerid), playerid, pReason[reason]);for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i) && IsPlayerAdmin(i)) SendClientMessage(i, -1, string);return 1;}stock PlayerName(playerid) {new name[MAX_PLAYER_NAME];GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));return name;}
#include <a_samp>public OnPlayerConnect(playerid) {new string[128], pIP[32];GetPlayerIp(playerid, pIP, sizeof(pIP));format(string, sizeof(string), \" ** %s csatlakozott a szerverre (id %d, ip: %s) ** \", PlayerName(playerid), playerid, pIP);for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i) && IsPlayerAdmin(i)) SendClientMessage(i, -1, string);return 1;}public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { new pReason[][] = { \"Timeout\", \"Quit\", \"Kick/Ban\" }, string[128];format(string, sizeof(string), \" ** %s kilépett a szerverrõl (id %d, %s) ** \", PlayerName(playerid), playerid, pReason[reason]);for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i) && IsPlayerAdmin(i)) SendClientMessage(i, -1, string);return 1;}stock PlayerName(playerid) {new name[MAX_PLAYER_NAME];GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));return name;}
Melyik adminrendszered van ?
#include < a_samp >#include < zcmd >#include < foreach > new szFormat[ 144 + 1 ], szPIP[ 60 + 1 ], szName[ MAX_PLAYER_NAME + 1 ]; public OnPlayerConnect( playerid ){ GetPlayerIp( playerid, szPIP, sizeof( szPIP ) ); GetPlayerName( playerid, szName, sizeof( szName ) ); foreach(Player, i) { if( IsPlayerAdmin( i ) ) { format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"-> %s(%d) Csatlakozott a szerverhez! IP: %s\", szName, playerid, szPIP ); SendClientMessage( i, -1, szFormat ); } } return 1;}public OnPlayerDisconnect( playerid, reason ){ GetPlayerName( playerid, szName, sizeof( szName ) ); foreach(Player, i) {if( IsPlayerAdmin( i ) ){ switch( reason ) { case 0: { format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"-> %s(%d) Elhagyta a szervert! ( Kifagyott )\", szName, playerid ); SendClientMessage( i, -1, szFormat ); } case 1: { format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"-> %s(%d) Elhagyta a szervert! ( Kilépett )\", szName, playerid ); SendClientMessage( i, -1, szFormat ); } case 2: { format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"-> %s(%d) Elhagyta a szervert! ( Kickelték/Banolták )\", szName, playerid ); SendClientMessage( i, -1, szFormat ); } }} } return 1;}
#include < a_samp >#include < zcmd >#include < foreach > new szFormat[ 144 + 1 ], szPIP[ 60 + 1 ], szName[ MAX_PLAYER_NAME + 1 ]; public OnPlayerConnect( playerid ){ foreach(Player, i) { if( IsPlayerAdmin( i ) ) { GetPlayerIp( playerid, szPIP, sizeof( szPIP ) ); GetPlayerName( playerid, szName, sizeof( szName ) ); format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"-> %s(%d) Csatlakozott a szerverhez! IP: %s\", szName, playerid, szPIP ); SendClientMessage( i, -1, szFormat ); } } return 1;}public OnPlayerDisconnect( playerid, reason ){ foreach(Player, i) {if( IsPlayerAdmin( i ) ){ GetPlayerName( playerid, szName, sizeof( szName ) ); switch( reason ) { case 0: { format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"-> %s(%d) Elhagyta a szervert! ( Kifagyott )\", szName, playerid ); SendClientMessage( i, -1, szFormat ); } case 1: { format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"-> %s(%d) Elhagyta a szervert! ( Kilépett )\", szName, playerid ); SendClientMessage( i, -1, szFormat ); } case 2: { format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"-> %s(%d) Elhagyta a szervert! ( Kickelték/Banolták )\", szName, playerid ); SendClientMessage( i, -1, szFormat ); } }} } return 1;}
Na Most Akkor TengeriMalacét rakjam be? [/quote]Amelyik jobban tetszik
#include < a_samp >#include < zcmd >#include < foreach > new szFormat[ 144 + 1 ], szPIP[ 60 + 1 ], szName[ MAX_PLAYER_NAME + 1 ]; public OnPlayerConnect( playerid ){ foreach(Player, i) { if( IsPlayerAdmin( i ) ) { GetPlayerIp( playerid, szPIP, sizeof( szPIP ) ); GetPlayerName( playerid, szName, sizeof( szName ) ); format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"-> %s(%d) Csatlakozott a szerverhez! IP: %s\", szName, playerid, szPIP ); SendClientMessage( i, -1, szFormat ); } } return 1;}public OnPlayerDisconnect( playerid, reason ){ foreach(Player, i) {if( IsPlayerAdmin( i ) ){ GetPlayerName( playerid, szName, sizeof( szName ) ); switch( reason ) { case 0: { format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"-> %s(%d) Elhagyta a szervert! ( Kifagyott )\", szName, playerid ); SendClientMessage( i, -1, szFormat ); } case 1: { format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"-> %s(%d) Elhagyta a szervert! ( Kilépett )\", szName, playerid ); SendClientMessage( i, -1, szFormat ); } case 2: { format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"-> %s(%d) Elhagyta a szervert! ( Kickelték/Banolták )\", szName, playerid ); SendClientMessage( i, -1, szFormat ); } }} } return 1;} full pazarlós, mert ahány admin van, annyiszor kéred le a nevét, és az IPjét, ami felesleges.másik pedig, hogy globális változónak vetted fel, ami gondot okozhat.Na Most Akkor TengeriMalacét rakjam be? [/quote]Amelyik jobban tetszik [/quote]Ez igaz, erre nem figyeltem, bár úgy is lesz egy kis memóriaszemét valamikor, ha nincs fent admin.A globális változó jól van ott, mivel így csak egyszer lesz létrehozva. Ha az eljárás alatt hozod létre, akkor annyiszor létre lesz hozva, ahányszor meghívódik az eljárás.
Na Most Akkor TengeriMalacét rakjam be? [/quote]Amelyik jobban tetszik [/quote]Ez igaz, erre nem figyeltem, bár úgy is lesz egy kis memóriaszemét valamikor, ha nincs fent admin.A globális változó jól van ott, mivel így csak egyszer lesz létrehozva. Ha az eljárás alatt hozod létre, akkor annyiszor létre lesz hozva, ahányszor meghívódik az eljárás.
TengeriMalacé nem jelzi ki,ha fellép valaki Gáborét még nem probáltam ki.UI: Gáboré se jelzi ki az adminknál a csatlakozást...ZyZu-é jó volt csak az mindenkinek kijelzi nem csak az adminoknak :/
#include < a_samp >#include < zcmd >#include < foreach > newszFormat[ 144 + 1 ],szPIP[ 60 + 1 ],szName[ MAX_PLAYER_NAME + 1 ]; public OnPlayerConnect( playerid ){GetPlayerIp( playerid, szPIP, sizeof( szPIP ) );GetPlayerName( playerid, szName, sizeof( szName ) ); format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"-> %s(%d) Csatlakozott a szerverhez! IP: %s\", szName, playerid, szPIP );foreach(Player, i){if( pInfo[Admin] >= 1 ){ SendClientMessage( i, -1, szFormat );}} return 1;}public OnPlayerDisconnect( playerid, reason ){GetPlayerName( playerid, szName, sizeof( szName ) );switch( reason ){case 0: format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"-> %s(%d) Elhagyta a szervert! ( Kifagyott )\", szName, playerid ); case 1: format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"-> %s(%d) Elhagyta a szervert! ( Kilépett )\", szName, playerid ); case 2: format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"-> %s(%d) Elhagyta a szervert! ( Kickelték/Banolták )\", szName, playerid );}foreach(Player, i){if( pInfo[Admin] >= 1 ){ SendClientMessage( i, -1, szFormat );}}return 1;}