Szerző Téma: Player Interior New  (Megtekintve 800 alkalommal)

Player Interior New
« Dátum: 2012. december 03. - 20:59:06 »
0 Show voters
Sziasztok.
Van nekem egy ilyenem amit Tengerimalac Írt nekem segítségbe.
 
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid) {
if(oldinteriorid == VALAMI && newinteriorid == 0) return TogglePlayerControllable(playerid, false), SetTimerEx(\"UnFreezePlayer\", 3000, false, \"d\", playerid);
return 1;
}
forward UnFreezePlayer(playerid);
public UnFreezePlayer(playerid) return TogglePlayerControllable(playerid, true);

 
Ezt úgy szeretném megcsinálni hogy mikor bemegy vki a rendõrségre ( 10 interior ) akkor 3mp ig fagyassza le.
nade az a baj h én ezt már 1x felhasználtam és ha még1x beraknám kierrorozza. Valaki tudna segíteni? Elõre is köszönöm

Nem elérhető Iceaac

  • 2187
    • Profil megtekintése
Player Interior New
« Válasz #1 Dátum: 2012. december 03. - 21:06:08 »
0 Show voters
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid) {
        if(newinteriorid == 0 || newinteriorid == 10) return TogglePlayerControllable(playerid, false), SetTimerEx(\"UnFreezePlayer\", 3000, false, \"d\", playerid);
        return 1;
}
forward UnFreezePlayer(playerid);
public UnFreezePlayer(playerid) return TogglePlayerControllable(playerid, true);

Player Interior New
« Válasz #2 Dátum: 2012. december 03. - 21:17:35 »
0 Show voters
Error.:S
 
(69900) : error 021: symbol already defined: \"OnPlayerInteriorChange\"

Nem elérhető Iceaac

  • 2187
    • Profil megtekintése
Player Interior New
« Válasz #3 Dátum: 2012. december 03. - 21:26:47 »
0 Show voters
Ezt ne illeszd be még egyszer, hanem cseréld ki a régit!  :)

Player Interior New
« Válasz #4 Dátum: 2012. december 03. - 21:30:34 »
0 Show voters
De nekem a régi is kellene :) Mert ott is bugos a spawn :S

Nem elérhető Casamiro

  • 1046
    • Profil megtekintése
Player Interior New
« Válasz #5 Dátum: 2012. december 03. - 21:37:10 »
0 Show voters
Építsd egybe.
( if(newinteriorid == 0 || newinteriorid == 10) return TogglePlayerControllable(playerid, false), SetTimerEx(\"UnFreezePlayer\", 3000, false, \"d\", playerid); sort másold be az elsõ OnPlayerInteriorChange eljárás alá, ezt az eljárást pedig töröld ki. )

Player Interior New
« Válasz #6 Dátum: 2012. december 03. - 21:39:20 »
0 Show voters
Elvileg megoldódott a problem de mindj kiderül.:)

Nem elérhető Iceaac

  • 2187
    • Profil megtekintése
Player Interior New
« Válasz #7 Dátum: 2012. december 03. - 21:39:57 »
0 Show voters
Idézetet írta: ~DuMBasS date=1354566634\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"30592\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
De nekem a régi is kellene :) Mert ott is bugos a spawn :S
 
Úgy írtam, hogy a régihez hozzáadtam az újat.  :facepalm: :D
 

Építsd egybe.
( if(newinteriorid == 0 || newinteriorid == 10) return TogglePlayerControllable(playerid, false), SetTimerEx(\"UnFreezePlayer\", 3000, false, \"d\", playerid); sort másold be az elsõ OnPlayerInteriorChange eljárás alá, ezt az eljárást pedig töröld ki. )
 
[/quote]
Ugyan ezt írtam, csak meghagytam Tengerimalac formáját.

Player Interior New
« Válasz #8 Dátum: 2012. december 03. - 22:22:28 »
0 Show voters
Na Mégse ez a gondom hanem a következõ.
Tehát mikor a rendõr lecsuk 1 playert akkor ugye eddig úgy volt hogy az Inti = 0 volt
De most már 10es az interior.
És hiába állítom 10-re az intit akkor is a levegõbe dob be.
Ez mitõl van ?:/:S

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal