GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Petrik - 2013. Április 17. - 20:56:14

Cím: Player érték
Írta: Petrik - 2013. Április 17. - 20:56:14
Sziasztok. Nos, lenne egy kérdésem. Hogyan tudom megcsinálni, azt, ha egy játékos beírja, \"/koszon [ÉRTÉK]\", akkor a beütött értékkel rendelkezõ játékosra írjon egy \"hello\"-t. Szerintem érthetõen leírtam, szóval minden játékosnak van egy értéke. Ezt én már megoldottam, csak a fenn leírt problémán gondolkozom.
Cím: Player érték
Írta: SaVage96 - 2013. Április 17. - 21:29:20
Szerintem sscanf el könnnyeb ha megfelel itt a kód:
 
CMD:koszon(playerid, params[])
{
    new name[MAX_PLAYER_NAME+1], string[24+MAX_PLAYER_NAME+1];
    GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
    new targetid;
    if(sscanf(params,\"u\", targetid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF,\"[HASZNÁLAT]:/koszon [PlayerID/Névrészlet]\");
    if(!IsPlayerConnected(targetid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF,\"[HIBA]:Nem találom a játékost\");
    format(string, sizeof(string), \"%s köszönt téged a szerveren.\", name);
    SendClientMessage(targetid,-1, string);
    return 1;
}
Cím: Player érték
Írta: Petrik - 2013. Április 17. - 21:38:31
Idézetet írta: SaVage96 date=1366226960\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36282\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szerintem sscanf el könnnyeb ha megfelel itt a kód:
 
CMD:koszon(playerid, params[])
{
    new name[MAX_PLAYER_NAME+1], string[24+MAX_PLAYER_NAME+1];
    GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
    new targetid;
    if(sscanf(params,\"u\", targetid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF,\"[HASZNÁLAT]:/koszon [PlayerID/Névrészlet]\");
    if(!IsPlayerConnected(targetid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF,\"[HIBA]:Nem találom a játékost\");
    format(string, sizeof(string), \"%s köszönt téged a szerveren.\", name);
    SendClientMessage(targetid,-1, string);
    return 1;
}

 

Nem így gondoltam. Szóval, van egy érték, mondjuk legyen ez a \'koszon[playerid]\'. Amikor feljön a szerverre a játékos, ezt az értéket a rendszer beállítja mondjuk 232-re. Ha egy játékos beírja, hogy /koszon 252, akkor a 252 értékkel rendelkezõ játékosra köszön rá.