Szerintem sscanf el könnnyeb ha megfelel itt a kód:
CMD:koszon(playerid, params[])
{
new name[MAX_PLAYER_NAME+1], string[24+MAX_PLAYER_NAME+1];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
new targetid;
if(sscanf(params,\"u\", targetid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF,\"[HASZNÁLAT]:/koszon [PlayerID/Névrészlet]\");
if(!IsPlayerConnected(targetid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF,\"[HIBA]:Nem találom a játékost\");
format(string, sizeof(string), \"%s köszönt téged a szerveren.\", name);
SendClientMessage(targetid,-1, string);
return 1;
}
Szerintem sscanf el könnnyeb ha megfelel itt a kód:
CMD:koszon(playerid, params[])
{
new name[MAX_PLAYER_NAME+1], string[24+MAX_PLAYER_NAME+1];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
new targetid;
if(sscanf(params,\"u\", targetid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF,\"[HASZNÁLAT]:/koszon [PlayerID/Névrészlet]\");
if(!IsPlayerConnected(targetid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF,\"[HIBA]:Nem találom a játékost\");
format(string, sizeof(string), \"%s köszönt téged a szerveren.\", name);
SendClientMessage(targetid,-1, string);
return 1;
}
Nem így gondoltam. Szóval, van egy érték, mondjuk legyen ez a \'koszon[playerid]\'. Amikor feljön a szerverre a játékos, ezt az értéket a rendszer beállítja mondjuk 232-re. Ha egy játékos beírja, hogy /koszon 252, akkor a 252 értékkel rendelkezõ játékosra köszön rá.