GTA Közösség - A magyar GTA fórum
San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: skyLine - 2012. augusztus 31. - 23:12:13
-
Sziasztok
A PlayAudioStreamForPlayer üzenetét el lehet tüntetni valahogy?
Tehát ezt:

Ha igen akkor valaki leírná? +-t adok érte :-*
-
Most lehet nagy hülyeséget írok de utána néztem, és lehet jót találtam de lehet olyat amihez semmi köze nincs
Kliens/Szerver frissítés: SA-MP 0.3d RC2
- OnPlayerTakeDamage szkriptelési eljárás hozzáadva. Akkor hívódik elõ, amikor a játékos megsérül.
- A hibák javítva a vontató kocsikkal kapcsolatban, a többi játékosnál is folyamatosan jelzi a vontatást.
- Hozzá lett adva a DIALOG_STYLE_PASSWORD a ShowPlayerDialog()-hoz, ami felhoz egy \"maszkos\" input boxot. Ez annyit takar, hogy ki vannak csillagozva a karakterek.
- Az audió lejátszás leáll, amint játékos kilép a szerverrõl.
- A 2000-nél nagyobb PlayerPlaySound ID fölötti audió lejátszási hiba javítva
- /audiomsg parancs hozzáadva. Funkciója: kikapcsolhatod vele az hang lejátszási üzeneteket a chat-ben.
Ha ebben benne van gondolom 0.3e ben is, bocsi ha hülyeség ..xd
-
Most lehet nagy hülyeséget írok de utána néztem, és lehet jót találtam de lehet olyat amihez semmi köze nincs
Kliens/Szerver frissítés: SA-MP 0.3d RC2
- OnPlayerTakeDamage szkriptelési eljárás hozzáadva. Akkor hívódik elõ, amikor a játékos megsérül.
- A hibák javítva a vontató kocsikkal kapcsolatban, a többi játékosnál is folyamatosan jelzi a vontatást.
- Hozzá lett adva a DIALOG_STYLE_PASSWORD a ShowPlayerDialog()-hoz, ami felhoz egy \"maszkos\" input boxot. Ez annyit takar, hogy ki vannak csillagozva a karakterek.
- Az audió lejátszás leáll, amint játékos kilép a szerverrõl.
- A 2000-nél nagyobb PlayerPlaySound ID fölötti audió lejátszási hiba javítva
- /audiomsg parancs hozzáadva. Funkciója: kikapcsolhatod vele az hang lejátszási üzeneteket a chat-ben.
Ha ebben benne van gondolom 0.3e ben is, bocsi ha hülyeség ..xd
Nem éppen erre gondoltam, de van 1 ötletem hozzá :D Nem zárok, mert hátha valaki tud valamit :D
-
szerintem el lehet clearchat all így ni:
CMD:cc(playerid, params[])
{
SendClientMessage(playerid,-1,\"\"); SendClientMessage(playerid,-1,\"\");
SendClientMessage(playerid,-1,\"\"); SendClientMessage(playerid,-1,\"\");
SendClientMessage(playerid,-1,\"\"); SendClientMessage(playerid,-1,\"\");
SendClientMessage(playerid,-1,\"\"); SendClientMessage(playerid,-1,\"\");
SendClientMessage(playerid,-1,\"\"); SendClientMessage(playerid,-1,\"\");
SendClientMessage(playerid,-1,\"\"); SendClientMessage(playerid,-1,\"\");
SendClientMessage(playerid,-1,\"\"); SendClientMessage(playerid,-1,\"\");
SendClientMessage(playerid,-1,\"\"); SendClientMessage(playerid,-1,\"\");
SendClientMessage(playerid,-1,\"\"); SendClientMessage(playerid,-1,\"\");
return 1;
}
szerintem csak ez a megoldás van
-
olvasd el h mit kért.
nem hiszem h meglehetne oldani.
-
Ha belenyúlsz a samp forráskódjába
-
csak audiomsg-vel lehet.. de.. megoldhatnák, hogy server-side is ki lehessen kapcsolni.
-
Rendben köszönöm. Zárok