Szerző Téma: Pickup probléma  (Megtekintve 598 alkalommal)

Pickup probléma
« Dátum: 2013. január 21. - 23:03:27 »
0 Show voters
Nos csináltam egy ojant, hogy ha belemegy egy adot pickupba akor elöjön egy dialog és ot tud venni fegyvereket ez a fegyverboltban van de az a bajom velle hogyha belemegy a pickupba megveszi a fegyot és kilép a dialogbol a pickup eltünik ez miért van és hogy megit elöjöjön ki kell menni az épületböl és visza akor elöjon de nem lehetne ugy megcsinálni hogy ne tünyön el a pickup
« Utoljára szerkesztve: 2013. január 22. - 11:00:40 írta [RC]Farkas »

Pickup probléma
« Válasz #1 Dátum: 2013. január 22. - 01:34:02 »
+2 Show voters
http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreatePickup
ezen belül a második, azaz a type rész kell neked:
type   The pickup spawn type.
Azaz, ha 1-est írsz sose tûnik el, ha 2-est írsz el eltûnik és újból elõjön egy bizonyos idõ múlva.
Viszont dialog-nál ha egyest írsz bebugolhat, így arréb kell tenni a játékost pozícióját.
Tehát valahogy így kell kinéznie:
 
pickup = CreatePickup(1242, 1, 1503.3359, 1432.3585, 10.1191, -1);

 // ez nem tûnik el mert 1-es van az 1242 után.
És arrébb viszed a játékost X vagy Y irányba.
 
SetPlayerPos(playerid,0.0,2.0,0.0);

Pickup probléma
« Válasz #2 Dátum: 2013. január 22. - 11:00:09 »
0 Show voters
THX MENT A +
A téma megoldva

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal