Szerző Téma: pickup kérdés  (Megtekintve 1090 alkalommal)

pickup kérdés
« Dátum: 2012. szeptember 06. - 20:28:47 »
0 Show voters
Üdv!
Van egy olyan gondom, hogy van 2 pickupom, \"x\" és \"y\". Ha belemegyek x-be elteleportál y-ra de ha y-ra megyek x-re teleportál. Tehát egy házba interior. Úgy csináltam meg, hogy ha felveszem x-et akkor az y pozíciójára rak és fordítva. De ha odarak az y-re(vagy x-re) akkor azt egybõl felveszi és megint teleportál. Szóval hogy tudnám megoldani, hogy ne egybõl vegye fel a pickupot mikor odarak?

Nem elérhető CANNONN

  • 2139
    • Profil megtekintése
pickup kérdés
« Válasz #1 Dátum: 2012. szeptember 06. - 20:40:34 »
0 Show voters
Remélem mûködik, elméletben minden 5. másodpercben leellenõrzi hogy az adott pozíción van-e a játékos.
 

forward timer();
public OnGameModeInit()
{
SetTimer(\"timer\", 5000, true);
return 1;
}
public timer()
{
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 1.0, x, y, z))
{
SetPlayerPos(playerid, x, y, z); // Ahova el akarod, hogy teleportálja.
}
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 1.0, x, y, z))
{
SetPlayerPos(playerid, x, y, z); // Ahova el akarod, hogy teleportálja.
}
}
return 1;
}

pickup kérdés
« Válasz #2 Dátum: 2012. szeptember 06. - 20:56:29 »
0 Show voters
Akkor nem is kell ezzel a  megoldással pickup, igaz?

Nem elérhető CANNONN

  • 2139
    • Profil megtekintése
pickup kérdés
« Válasz #3 Dátum: 2012. szeptember 06. - 21:06:51 »
0 Show voters
Díszítésnek használhatsz attól. ;)

pickup kérdés
« Válasz #4 Dátum: 2012. szeptember 06. - 21:22:57 »
0 Show voters
Köszönöm:D Nem tudom használom majd-e nekem a pickup jobban tetszik. XD Esetleg valakinek ötlete?

Nem elérhető Depi

  • 2259
  • Még mindig TrYp. :)
    • Profil megtekintése
pickup kérdés
« Válasz #5 Dátum: 2012. szeptember 06. - 21:49:47 »
0 Show voters
Timer felesleges, amikor belemész Xbe, akk nem Y-on koordinátát adsz meg hanem pl Y részének az X koordinátája + 2, remélem érted mire gondolok, a timer meg ha sok van eléggé terhel...
Bele megy a \" Bemegy \" PickUpba, és ha belement, akk SetPlayerPos(playerid,X+2,Y,Z); de ezek az Y koordináta adatai/koordinátái. És akk így felesleges a timer. + nem ajánlatos.

Nem elérhető Gabor..

  • 1883
  • Gabor..
    • Profil megtekintése
pickup kérdés
« Válasz #6 Dátum: 2012. szeptember 06. - 22:25:15 »
0 Show voters
Csak annyi a feladatod, hogy az X kordinátát megtoldod 2-vel. Tehát X + 2.

pickup kérdés
« Válasz #7 Dátum: 2012. szeptember 07. - 14:44:41 »
0 Show voters
Köszönöm ez lesz a nyerõ valószínüleg. Csak azt nem értem, see-n hogy oldották akkor meg? Mert ott oda rak. :o

pickup kérdés
« Válasz #8 Dátum: 2012. szeptember 07. - 22:10:08 »
0 Show voters
Idézetet írta: Extasy449 date=1347021881\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27430\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Köszönöm ez lesz a nyerõ valószínüleg. Csak azt nem értem, see-n hogy oldották akkor meg? Mert ott oda rak. :o
 
tudod ez olyan,hogy soha nem fogod megtudni :)

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
pickup kérdés
« Válasz #9 Dátum: 2012. szeptember 07. - 22:43:48 »
0 Show voters
Idézetet írta: Yakuza™ date=1347048608\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27430\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Köszönöm ez lesz a nyerõ valószínüleg. Csak azt nem értem, see-n hogy oldották akkor meg? Mert ott oda rak. :o
 
tudod ez olyan,hogy soha nem fogod megtudni :)
 
[/quote]
vagy csak meg kéne kérdezni a SEE Scripterét :D
am nekem van rá 1 tippem, de még nem tartok a pickup rendszernél, akkor majd letesztelem hogy kivitelezhetõ e :)
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal