forward timer();
public OnGameModeInit()
{
SetTimer(\"timer\", 5000, true);
return 1;
}
public timer()
{
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 1.0, x, y, z))
{
SetPlayerPos(playerid, x, y, z); // Ahova el akarod, hogy teleportálja.
}
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 1.0, x, y, z))
{
SetPlayerPos(playerid, x, y, z); // Ahova el akarod, hogy teleportálja.
}
}
return 1;
}
Köszönöm ez lesz a nyerõ valószínüleg. Csak azt nem értem, see-n hogy oldották akkor meg? Mert ott oda rak. :otudod ez olyan,hogy soha nem fogod megtudni :)
tudod ez olyan,hogy soha nem fogod megtudni :)
Köszönöm ez lesz a nyerõ valószínüleg. Csak azt nem értem, see-n hogy oldották akkor meg? Mert ott oda rak. :o
[/quote]
vagy csak meg kéne kérdezni a SEE Scripterét :D
am nekem van rá 1 tippem, de még nem tartok a pickup rendszernél, akkor majd letesztelem hogy kivitelezhetõ e :)