Szerző Téma: Login rendszer gondom..  (Megtekintve 2120 alkalommal)

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Login rendszer gondom..
« Válasz #15 Dátum: 2013. április 19. - 17:26:31 »
0 Show voters
Idézetet írta: ZyZu date=1366384317\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36316\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Már kiírta a kódot de m1..
 
Az egész kódra gondoltam.

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Login rendszer gondom..
« Válasz #16 Dátum: 2013. április 19. - 17:28:34 »
0 Show voters
Idézetet írta: raxem date=1366382551\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36316\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

/*======================
< BattleField Freeroam gamemode >
======================*/
new str[256];
new PlayerName[64];
#include <a_samp>
#include <a_players>
//#include \"../include/gl_common.inc\"
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#include <antiweapon>
#include <streamer>
#if !defined _ALS_OnGameModeInit || !defined SSCANF_Init
    #error You\'re using the wrong include somehow.
#endif
#include <dini>
#include <dudb>
#include <dutils>
#include <fixchars>
#define narancs 0xFF9933AA
#define szurke 0xAFAFAFAA
#define zold 0x33AA33AA
#define feher 0xFFFFFFAA
#define neon 0x00FFFFFF
#define kek 0x0C2EF0AA
#define hiba 0xFF0000FF
#pragma tabsize 0
#define msg SendClientMessage
#define msgall SendClientMessageToAll
#define ALAPOBJECTDISTANCE 100.0
#define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
#define COLOR_LIME 0x00FF00FF
#define COLOR_RED 0xFF0000FF
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
#define COLOR_PINK 0xFF00B9FF
#define COLOR_BLUE 0x1E00FFFF
#define COLOR_LIGHTBLUE 0x0000FF91
#define COLOUR_GREY 0xAFAFAFAA
#define COLOUR_GREEN 0x33AA33AA
#define COLOUR_LIME 0x00FF00FF
#define COLOUR_RED 0xFF0000FF
#define COLOUR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define COLOUR_WHITE 0xFFFFFFAA
#define COLOUR_PINK 0xFF00B9FF
#define COLOUR_BLUE 0x1E00FFFF
#define COLOUR_LIGHTBLUE 0x0000FF91
#define DIALOGID 4320
#define pFile \"Users/%s.ini\"
static iPlayerChatTime[MAX_PLAYERS];
static szPlayerChatMsg[MAX_PLAYERS][128];
forward SendAdminMessage(color,string[]);
forward Restart();
public Restart() return SendRconCommand(\"gmx\");
native WP_Hash( buffer[  ], len, const str[  ] );
enum PlayerInfo {
LoggedIn,
Kills,
Deaths,
AdminSzint,
};
new pInfo[MAX_PLAYERS][PlayerInfo];
//#pragma unused ret_memcpy
forward SzerverNev();
forward Tippek();
// < SPAWNHELYEK - EGYENLÕRE MÉG DMKÖRNYEZETBE >
new Float:RandomSpawns[11][3] = {
{-1035.48,1019.84,1344.00},
{-1016.22,1057.61,1344.00},
{-1040.42,1098.20,1344.00},
{-1104.74,1085.99,1342.50},
{-1135.63,1019.43,1346.50},
{-1101.36,1019.06,1343.00},
{-1054.40,1061.07,1342.00},
{-1008.24,1020.19,1342.00},
{-978.20,1053.60,1345.50},
{-971.40,1099.34,1345.50},
{-992.91,1042.75,1343.00}
};
main()
{
    new Year,Month,Day,Hour,Minute;
gettime(Hour,Minute); getdate(Year,Month,Day);
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" < DeathMatch gamemode by Pedro >\");
printf(\" < %d.%d.%d. - %d:%d >\",Year,Month,Day,Hour,Minute);
print(\"----------------------------------\\n\");
}
public OnGameModeInit()
{
SetGameModeText(\"<< BattleField FreeRoam >>\");
SetWorldTime(5);
ShowPlayerMarkers(1);
ShowNameTags(1);
AllowInteriorWeapons(1);
UsePlayerPedAnims();
SetTimer(\"Checkping\", 1000 * 5, true);
SetTimer(\"SzerverNev\", 5000, 1);
SetTimer(\"Tippek\", 180000, 1);
AddIllegalWeapon(1);
AddIllegalWeapon(2);
AddIllegalWeapon(3);
AddIllegalWeapon(4);
AddIllegalWeapon(5);
AddIllegalWeapon(6);
AddIllegalWeapon(7);
AddIllegalWeapon(8);
AddIllegalWeapon(9);
AddIllegalWeapon(10);
AddIllegalWeapon(11);
AddIllegalWeapon(12);
AddIllegalWeapon(13);
AddIllegalWeapon(14);
AddIllegalWeapon(15);
AddIllegalWeapon(16);
AddIllegalWeapon(17);
AddIllegalWeapon(18);
AddIllegalWeapon(19);
AddIllegalWeapon(20);
AddIllegalWeapon(21);
AddIllegalWeapon(26);
AddIllegalWeapon(27);
AddIllegalWeapon(28);
AddIllegalWeapon(32);
AddIllegalWeapon(35);
AddIllegalWeapon(36);
AddIllegalWeapon(37);
AddIllegalWeapon(38);
AddIllegalWeapon(39);
AddIllegalWeapon(40);
AddIllegalWeapon(41);
AddIllegalWeapon(42);
AddIllegalWeapon(43);
AddIllegalWeapon(44);
AddIllegalWeapon(45);
AddIllegalWeapon(46);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    SendClientMessage(playerid, neon, \"A játékmód betöltése folyamatban....\");
PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://ddl3.data.hu/get/0/6111292/Jomekka_-_Dinosaurs_Love_808s_-_01_-_Roach_attack.mp3\");
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~<~w~ BattleField FreeRoam~b~ >\",10000,3);
pInfo[playerid][Kills] = 0;
pInfo[playerid][Deaths] = 0;
pInfo[playerid][AdminSzint] = 0;
pInfo[playerid][LoggedIn] = 0;
new PlayerFile[128], string[128];
format(PlayerFile,sizeof(PlayerFile),\"Users/%s.ini\",PlayerName(playerid));
if(!fexist(PlayerFile))
{
if(!strcmp(PlayerIp(playerid),dini_Get(pFile,\"IP\"),true)) {
   GivePlayerMoney(playerid, -GetPlayerMoney(playerid) + dini_Int(pFile,\"Pénz\"));
   SetPlayerScore(playerid, dini_Int(pFile,\"Skill\"));
   pInfo[playerid][Kills] = dini_Int(pFile,\"Ölések\");
   pInfo[playerid][Deaths] = dini_Int(pFile,\"Halálok\");
   pInfo[playerid][AdminSzint] = dini_Int(pFile,\"AdminSzint\");
   pInfo[playerid][LoggedIn] = 1;
            SendClientMessage(playerid,narancs,\"IP Egyezés miatt automatikusan beléptettünk, jó játékot!\");
   //SendClientMessage(playerid,narancs,\"Statisztikáid: Pénz: $%d | Skill: %d | Ölések: %d | Halálok: %d\",GetPlayerMoney(playerid),GetPlayerScore(playerid), pInfo[playerid][Kills], pInfo[playerid][Deaths]);
}
else
{
    ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\",\"Írd be a jelszavad a bejelentkezéshez:\",\"Belépés\",\"Mégse\");
}
}
else
{
    ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\",\"A játékhoz regisztráció szükséges! Írd be a jelszavad:\",\"Regisztrálás\",\"\");
}
GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName));
format(str, sizeof(str), \"%s csatlakozott a szerverhez.\", PlayerName);
SendClientMessageToAll(narancs, str);
SetPlayerInterior(playerid,10);
SetPlayerVirtualWorld(playerid,1337);
SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_PISTOL,1001);
    SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_PISTOL_SILENCED,1001);
    SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_DESERT_EAGLE,1001);
    SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_SHOTGUN,1001);
    SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_SAWNOFF_SHOTGUN,-1);
    SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_SPAS12_SHOTGUN,-1);
    SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_MICRO_UZI,-1);
    SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_MP5,1001);
    SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_AK47,1001);
    SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_M4,1001);
SetPlayerSkin(playerid, dini_Int(pFile, \"Skin\"));
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
new PlayerFile[128];
format(PlayerFile,sizeof(PlayerFile),PlayerFile,PlayerName(playerid));
if(dialogid == DIALOGID+1) {
    if(strlen(inputtext) < 5)
        return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Register\",\"Password length must be greater than 4 characters\\n\\nEnter password to register:\",\"Register\",\"\");
dini_Create(pFile);
dini_IntSet(pFile,\"Password_Hash\",hash(inputtext));
dini_Set(pFile,\"IP\",PlayerIp(playerid));
dini_IntSet(pFile,\"Pénz\",GetPlayerMoney(playerid));
dini_IntSet(pFile,\"Skill\",GetPlayerScore(playerid));
dini_IntSet(pFile,\"Ölések\",pInfo[playerid][Kills]);
dini_IntSet(pFile,\"Halálok\",pInfo[playerid][Deaths]);
dini_IntSet(pFile,\"Adminszint\",pInfo[playerid][AdminSzint]);
pInfo[playerid][LoggedIn] = 1;
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"(AccountInfo) Regisztrálva vagy!\");
}
if(dialogid == DIALOGID+2) {
if(dini_Int(pFile,\"Password_Hash\") == hash(inputtext)) {
    GivePlayerMoney(playerid, -GetPlayerMoney(playerid) + dini_Int(pFile,\"Pénz\"));
   SetPlayerScore(playerid, dini_Int(pFile,\"Skill\"));
   pInfo[playerid][Kills] = dini_Int(pFile,\"Ölések\");
   pInfo[playerid][Deaths] = dini_Int(pFile,\"Halálok\");
   pInfo[playerid][AdminSzint] = dini_Int(pFile,\"AdminSzint\");
   pInfo[playerid][LoggedIn] = 1;
   dini_Set(pFile,\"IP\",PlayerIp(playerid));
   format(string,128,\"(Account) You have been loggedin. {FFFFFF}[Money: $%d | Score: %d]\",GetPlayerMoney(playerid),GetPlayerScore(playerid));
   SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN,string);
}else {
    ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\",\"Hibás jelszó, próbáld újra!\\n\\nÍrd be a HELYES jelszavad a belépéshez!:\",\"Belépés\",\"Mégse\");
}
}
if(dialogid == DIALOGID+3) {
    if(strlen(inputtext) < 5)
        return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+3, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Jelszócsere\",\"Az új jelszavadnak 4 betûnél többnek kell lennie,\\n\\nírd be az új jelszavad a megváltoztatáshoz:\",\"Csere\",\"Mégse\");
dini_IntSet(pFile,\"Password_Hash\",hash(inputtext));
format(string,128,\"(Account) You have successfuly changed your password {FFFFFF}\\\"%s\\\"\",inputtext);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN,string);
return 1;
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
new PlayerFile[128];
format(PlayerFile,sizeof(PlayerFile),PlayerFile,PlayerName(playerid));
if(pInfo[playerid][LoggedIn] == 1) {
    dini_IntSet(pFile,\"Pénz\",GetPlayerMoney(playerid));
    dini_IntSet(pFile,\"Skill\",GetPlayerScore(playerid));
    dini_IntSet(pFile,\"Ölések\",pInfo[playerid][Kills]);
    dini_IntSet(pFile,\"Halálok\",pInfo[playerid][Deaths]);
}
}
if(reason == 0) {
GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName));
format(str, sizeof(str), \"%s kilépett. <Oka: crash>\", PlayerName);
SendClientMessageToAll(narancs, str);
}
if(reason == 1) {
GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName));
format(str, sizeof(str), \"%s kilépett.\", PlayerName);
SendClientMessageToAll(narancs, str);
}
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
new rand = random(sizeof(RandomSpawns));
SetPlayerPos(playerid,RandomSpawns[rand][0],RandomSpawns[rand][1],RandomSpawns[rand][2]);
SetPlayerInterior(playerid,10);
GivePlayerWeapon(playerid,24,99999);
GivePlayerWeapon(playerid,30,99999);
StopAudioStreamForPlayer(playerid);
TogglePlayerControllable(playerid,1);
SetPlayerSkin(playerid, dini_Int(pFile, \"Skin\"));
SetPlayerHealth(playerid, 999.0);
SetPlayerArmour(playerid, 999.0);
SetPlayerChatBubble(playerid, \"< Spawn védelem\", 0xFF0000AA, 100.0, 10000);
TogglePlayerControllable(playerid,0);
SetTimerEx(\"Spawnvedelem\",2000,0,\"i\",playerid);
return 1;
}
public SzerverNev()
{
new rand = random(6);
switch(rand)
{
case 0: SendRconCommand(\"hostname < BattleField FreeRoam >\");
case 1: SendRconCommand(\"hostname < Gyere, és játssz velünk! >\");
case 2: SendRconCommand(\"hostname < Folyamatos frissítések, újítások! >\");
case 3: SendRconCommand(\"hostname < Egyedi scriptek, egyedi élmény! >\");
case 4: SendRconCommand(\"hostname < Segítõkész adminteam! >\");
case 5: SendRconCommand(\"hostname < Egyedi, eddig sehol nem publikált mod! >\");
}
return 1;
}
public Tippek()
{
new rand = random(6);
switch(rand)
{
case 0: SendClientMessageToAll(feher,\"< Nem tudod a parancsokat? /commands\");
case 1: SendClientMessageToAll(feher,\"< Lemaradtál a legújabb frissítésekrõl? /updates\");
case 2: SendClientMessageToAll(feher,\"< Nem tudod a szabályzatot? /rules\");
case 3: SendClientMessageToAll(feher,\"< Szeretnél kocsit szerezni, vagy elteleportálni valahova? /tele\");
case 4: SendClientMessageToAll(feher,\"< Szeretnél fejlesztõje/adminja lenni a csapatnak? /elerhetosegek\");
case 5: SendClientMessageToAll(feher,\"< Bugot találtál? Jelentsd az adminnak /pm-mel, vagy írj egy levelet a tulajdonosnak! /elerhetosegek\");
}
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SetPlayerArmour(playerid,0);
TogglePlayerControllable(playerid,0);
GivePlayerMoney(killerid,500);
GivePlayerMoney(playerid,-100);
if(killerid != INVALID_PLAYER_ID) {
    pInfo[playerid][Deaths] ++;
    pInfo[killerid][Kills] ++;
}
public OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[], success)
    {
            if(!success)
            {
               new strin[128];
                format(strin, sizeof(strin), \"Azthiszem valamit elírtál! Ilyen parancs nem létezik: %s!\", cmdtext);
               SendClientMessage(playerid,hiba, strin);
            }
            return 1;
    }
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
if(IsPlayerFlooding(playerid) && !IsPlayerAdmin(playerid))
{
    SendClientMessage(playerid, hiba, \"Ne floodolj! Másodpercenként csak egy üzenetet küldj el!\");
    return 0;
}
if(!IsPlayerAdmin(playerid))
{
if(strlen(text) == strlen(szPlayerChatMsg[playerid]) && !strcmp(szPlayerChatMsg[playerid], text,  false))
{
   SendClientMessage(playerid, hiba, \"Ne Floodolj! Mindig másmilyen szöveget írj be!\");
   format(szPlayerChatMsg[playerid], 128, \"%s\", text);
    return 0;
}
}
format(szPlayerChatMsg[playerid], 128, \"%s\", text);
    iPlayerChatTime[playerid] = GetTickCount();
    return 1;
}
public SendAdminMessage(color, string[])
{
        for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
        {
                if(IsPlayerConnected(i))
                {
                        if(IsPlayerAdmin(i))
                    {
                                SendClientMessage(i, color, string);
                        }
                }
        }
        return 1;
}
public OnWeaponHack(playerid,weaponid)
{
        GameTextForPlayer(playerid,\"~r~HACKEEEEEEEEEEEEEEEER!\",10000,1);
        SendClientMessage(playerid,hiba,\"Így jár aki csal. ;) Soha viszont látásra!\");
        Ban(playerid);
        return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
        Antiweap_ON(playerid);
        return 1;
}
forward Spawnvedelem(playerid);
public Spawnvedelem(playerid)
{
SetPlayerHealth(playerid, 100.0);
SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
SendClientMessage(playerid, szurke, \"< Spawn védelem vége\");
TogglePlayerControllable(playerid,1);
return 1;
}
// =============================================================================
// PARANCSOK, MÓDOSÍTÁSUKKAL HIBÁS LESZ A MOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
// =============================================================================
CMD:jelszocsere(playerid, params[])
{
    if(pInfo[playerid][LoggedIn] == 1) {
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+3, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Password Change\",\"Enter your new password:\",\"Change\",\"Cancel\");
        return 1;
}else return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"You must be loggedin to use this command\");
}
return 1;
}
CMD:stats(playerid, params[])
{
new string[128];
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"You\'re Stats:\");
format(string,128,\"Money: $%d | Score: %d\",GetPlayerMoney(playerid),GetPlayerScore(playerid));
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, string);
format(string,128,\"Kills: %d | Deaths: %d\",pInfo[playerid][Kills],pInfo[playerid][Deaths]);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, string);
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"**************\");
return 1;
}
command(tele, playerid, params[])
{
        if(isnull(params))
        {
            SendClientMessage(playerid, szurke, \"< /tele [LS/SF/LV/CHILIAD]\");
        }
        if(!strcmp(params, \"ls\", true))
        {
            if (GetPlayerState(playerid) == 2)
            {
                SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), 1529.6,-1691.2,13.3);
            }
            else
            {
                SetPlayerPos(playerid, 1544,-1675.6,14);
                if(IsPlayerAdmin(playerid))
      {
          AddStaticVehicle(411, 1536,-1666.5,13.3,0.0,0,1);
          SendClientMessage(playerid, zold, \"(AdminInfo) Mivel Admin vagy, így kaptál egy infernust!\")
      }
      else
      {
          AddStaticVehicle(560, 1536,-1666.5,13.3,0.0,0,1);
      }
            }
            SendClientMessage(playerid, narancs, \"El lettél teleportálva Los Santosba. :)\");
            SetPlayerInterior(playerid,0);
            SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
            ResetPlayerWeapons(playerid);
            TogglePlayerControllable(playerid,0);
   SetTimerEx(\"Spawnvedelem\",2000,0,\"i\",playerid);
        }
        if(!strcmp(params, \"sf\", true))
        {
            if (GetPlayerState(playerid) == 2)
            {
                SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), -1993.62, 99.60, 27);
            }
            else
            {
                SetPlayerPos(playerid, -1993.62, 99.60, 27);
                if(IsPlayerAdmin(playerid))
      {
          AddStaticVehicle(411, -1993.62, 99.60,0,1);
          SendClientMessage(playerid, zold, \"(AdminInfo) Mivel Admin vagy, így kaptál egy infernust!\");
      }
      else
      {
          AddStaticVehicle(560, -1993.62, 99.60,0,1);
      }
            }
            SendClientMessage(playerid, narancs, \"El lettél teleportálva San Fierroba. :)\");
            SetPlayerInterior(playerid,0);
            SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
            ResetPlayerWeapons(playerid);
            TogglePlayerControllable(playerid,0);
   SetTimerEx(\"Spawnvedelem\",2000,0,\"i\",playerid);
}
        if(!strcmp(params, \"lv\", true))
        {
   if (GetPlayerState(playerid) == 2)
            {
                SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), 2161.41, 1683.30, 10.47);
            }
            else
            {
                SetPlayerPos(playerid, 2177.77, 1677.48, 10.82);
                if(IsPlayerAdmin(playerid))
      {
          AddStaticVehicle(411, 2161.41, 1683.30, 10.47, 0.0,0,1);
          SendClientMessage(playerid, zold, \"(AdminInfo) Mivel Admin vagy, így kaptál egy infernust!\");
      }
      else
      {
          AddStaticVehicle(560, 2161.41, 1683.30, 10.47, 0.0,0,1);
      }
            }
            SendClientMessage(playerid, narancs, \"El lettél teleportálva San Fierroba. :)\");
            SetPlayerInterior(playerid,0);
            SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
            ResetPlayerWeapons(playerid);
            TogglePlayerControllable(playerid,0);
   SetTimerEx(\"Spawnvedelem\",2000,0,\"i\",playerid);
}
        if(!strcmp(params, \"chiliad\", true))
        {
   if (GetPlayerState(playerid) == 2)
            {
                SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), -2311.386962, -1642.797851, 483.703125);
            }
            else
            {
                SetPlayerPos(playerid, -2311.386962, -1642.797851, 483.703125);
                if(IsPlayerAdmin(playerid))
      {
          AddStaticVehicle(411, -2311.386962, -1642.797851, 483.703125,0.0,0,1);
          SendClientMessage(playerid, zold, \"(AdminInfo) Mivel Admin vagy, így kaptál egy infernust!\");
      }
      else
      {
          AddStaticVehicle(560, -2311.386962, -1642.797851, 483.703125,0.0,0,1);
      }
            }
            SendClientMessage(playerid, narancs, \"El lettél teleportálva Mount Chiliad tetejére. :)\");
            SetPlayerInterior(playerid,0);
            SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
            ResetPlayerWeapons(playerid);
            TogglePlayerControllable(playerid,0);
   SetTimerEx(\"Spawnvedelem\",2000,0,\"i\",playerid);
        }
        return true;
}
CMD:fixveh(playerid, params[])
{
    if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, hiba, \"Mégis mit akarsz megjavítani? -.-\");
    RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
    GivePlayerMoney(playerid,-500);
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Megjavítottad a kocsidat 500$-ért!\");
    return 1;
}
CMD:crs(playerid,params[])
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, hiba, \"Nem használhatod a parancsot!\");
DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
SendClientMessage(playerid, szurke, \"Kocsi törölve!\");
return 1;
}
CMD:poz(playerid, params[])
{
new Float: X, Float: Y, Float: Z, Float: A;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
GetPlayerFacingAngle(playerid, A);
format(str, sizeof(str), \"Pozíciód: X: %0.2f | Y: %0.2f | Z: %0.2f | A: %0.2f | Int: %d | VW: %d\",X,Y,Z,A,GetPlayerInterior(playerid),GetPlayerVirtualWorld(playerid));
SendClientMessage(playerid, szurke, str);
return 1;
}
/*CMD:rules(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid, 3, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"< ===== Szabályzat ===== >\", \"Mindenféle hack használata tiltott, anticheat rendszerünk 100 százalékos, nem érdemes vele szórakozni!\\nTiszteld a játékosokat és adminokat egyaránt.\\nNe SK-zz(Spawnkill), illetve ne WK-zz!(WriteKill)\\nHa bármilyen bugot észlelsz, azonnal jelentsd az adminok felé, hogy kijavíthassuk!\\nNe hirdess semmilyen fajta szervert!\", \"Megértettem\");
return 1;
}
CMD:commands(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid, 4, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"< ===== Parancsok ===== >\", \"/tele /fixveh /poz /rules /commands /help\\n /kill /updates /hp /armor====================\\nAdmin parancsok:\\n /setskin /givemoney /goto /gethere /tv /tvoff\\n/a /asay /kick /ban /gmx(CSAK ENGEDÉLLYEL!)\", \"Megértettem!\");
return 1;
}*/
CMD:help(playerid, params[])
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"< ==================== HELP ====================\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"< Több parancsot a /commands paranccsal találsz.\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"< A szabályzatot a /rules paranccsal tudod elolvasni.\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"< ==================== HELP ====================\");
return 1;
}
CMD:kill(playerid, params[])
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Öngyilkos lettél..\");
SetPlayerHealth(playerid, 0);
SetPlayerArmour(playerid, 0);
return 1;
}
CMD:updates(playerid, params[])
{
    SendClientMessage(playerid, hiba, \"Technikai okok miatt kiszedve (kihasználható volt), a frissítéseket megtalálod a fórumon! www.bfdm.eu\");
return 1;
}
CMD:hp(playerid, params[])
{
SetPlayerHealth(playerid, 99.9);
GivePlayerMoney(playerid, -10000);
SendClientMessage(playerid, COLOR_PINK, \"< Magadhoz vettél egy kötszercsomagot, amivel bekötözted a sebeid, így teljes életerõvel harcolhatsz tovább!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_PINK, \"< Ez 10000 dollárodba került.\");
return 1;
}
CMD:armor(playerid, params[])
{
SetPlayerArmour(playerid, 99.9);
GivePlayerMoney(playerid, -25000);
     SendClientMessage(playerid, COLOR_PINK, \"< Új páncélt vettél magadhoz, így sértetlen páncéllal harcolhatsz tovább!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_PINK, \"< Ez 25000 dollárodba került.\");
return 1;
}
CMD:setskin(playerid, params[])
{
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
    new target,value;
    if(sscanf(params, \"ud\", target, value)) return SendClientMessage(playerid, szurke, \"< Használat: /setskin [név/id] [skin id]\");
    if(!IsPlayerConnected(target)) return SendClientMessage(playerid, hiba, \"< Hiba: a játékos nem elérhetõ.\");
    if(value < 0 || value == 74 || value > 299) return SendClientMessage(playerid, hiba, \"< Hiba: rossz skin id! Az értéknek 0 és 299 között kell lennie!\");
    new string[64];
    new name_variable[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(target, name_variable, sizeof(name_variable));
    format(string, sizeof(string), \"< Átállítottad %s skinjét erre: %d\", name_variable, value);
    SendClientMessage(playerid, COLOUR_LIME, string);
    GetPlayerName(playerid, name_variable, sizeof(name_variable));
format(string, sizeof(string), \"< A skined át lett állítva erre: %d\", value, name_variable);
SendClientMessage(target, COLOUR_LIME, string);
Save(playerid);
return SetPlayerSkin(target, value);
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, hiba, \"< Nincs jogosultságod a parancs használatához!\");
}
return 1;
}
CMD:givemoney(playerid, params[])
{
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
    new target,value;
    if(sscanf(params, \"ud\", target, value)) return SendClientMessage(playerid, szurke, \"< Használat: /givemoney [név/id] [összeg]\");
    if(!IsPlayerConnected(target)) return SendClientMessage(playerid, hiba, \"< Hiba: a játékos nem elérhetõ.\");
    if(value < 0 || value == 9999999999) return SendClientMessage(playerid, hiba, \"< Hiba: hibás összeg! Az értéknek 0 és 9999999999 között kell lennie!\");
    new string[64];
    new name_variable[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(target, name_variable, sizeof(name_variable));
    format(string, sizeof(string), \"< Hozzáadtál %d$-t neki: %s\", value, name_variable);
    SendClientMessage(playerid, COLOUR_LIME, string);
    GetPlayerName(playerid, name_variable, sizeof(name_variable));
    format(string, sizeof(string), \"< Egy adminisztrátor hozzáadott %d$-t a pénzedhez\", value);
    SendClientMessage(target, COLOUR_LIME, string);
    return GivePlayerMoney(target, value);
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, hiba, \"< Nincs jogosultságod a parancs használatához!\");
}
return 1;
}
CMD:pm(playerid,params[])
{
        if(IsPlayerConnected(playerid))
            {
            new pm[128];
                new id;
                new string[128];
                new nev[20];
                GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
                if(sscanf(params, \"us[128]\",id,pm)) msg(playerid,szurke,\"Használat: /pm [JátékosID] [Üzenet]\");
                else if(id == INVALID_PLAYER_ID) return msg(playerid,hiba,\"< Hiba: a játékos nem elérhetõ.\");
                else {
                format(string,sizeof(string),\"[PM] (%d)%s üzeni: %s\",playerid,nev,pm);
                msg(id,kek,string);
                msg(playerid,narancs,\"Üzeneted elküldve!\");
                }
                }
        return 1;
}
CMD:goto(playerid,params[])  //Játékoshoz teleportálás
{
        if(IsPlayerConnected(playerid))
        {
            {
                new id;
                if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return msg(playerid,hiba,\"< Nincs jogosultságod a parancs használatához!\");
                if(sscanf(params,\"u\",id)) return SendClientMessage(playerid,szurke,\"Használat: /goto [JátékosID]\");
                if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, hiba, \"< Hiba: a játékos nem elérhetõ.\");
                new Float:x,Float:y,Float:z;
                GetPlayerPos(id,x,y,z);
                SetPlayerPos(playerid,x,y,z);
                }
        }
        return 1;
}
CMD:gethere(playerid,params[]) //Egy játékost oda hozni ahol te vagy
{
        if(IsPlayerConnected(playerid))
        {
            {
                new id;
                if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return msg(playerid,hiba,\"< Nincs jogosultságod a parancs használatához!\");
                if(sscanf(params,\"u\",id)) return SendClientMessage(playerid,szurke,\"Használat: /gethere [JátékosID]\");
                if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, hiba, \"< Hiba: a játékos nem elérhetõ.\");
                new Float:x,Float:y,Float:z;
                GetPlayerPos(id,x,y,z);
               SetPlayerPos(id,x,y,z);
                }
        }
        return 1;
}
CMD:tv(playerid,params[])
{
        if(IsPlayerConnected(playerid))
        {
                {
                    new id;
                                        new string[128];
                                        new nev[30];
                                        GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
                                        new pnev[30];
                                        GetPlayerName(id,pnev,sizeof(pnev));
                                        if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return msg(playerid,hiba,\"< Nincs jogosultságod a parancs használatához!\");
                    if(sscanf(params,\"u\", id)) return msg(playerid, szurke, \"< Használat: /tv [id]\");
                    else if(id == INVALID_PLAYER_ID) return msg(playerid, hiba, \"< Hiba: a játékos nem elérhetõ.\");
                    TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
                        PlayerSpectatePlayer(playerid, id);
                        SetPlayerInterior(playerid,GetPlayerInterior(id));
                        SetPlayerVirtualWorld(playerid, GetPlayerVirtualWorld(id));
                        format(string,sizeof(string),\"< %s megfigyeli %s-t!\",nev,pnev);
                        SendAdminMessage(hiba,string);
                        }
        }
        return 1;
}
CMD:tvoff(playerid)
{
        if(IsPlayerConnected(playerid))
        {
            {
                        if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return msg(playerid,hiba,\"< Nincs jogosultságod a parancs használatához!\");
                        TogglePlayerSpectating(playerid,0);
                        SendClientMessage(playerid,szurke,\"< Abbahagytad a TV-zést, tovább jó játékot.\");
                }
        }
        return 1;
}
CMD:a(playerid,params[])
{
        new nev[MAX_PLAYER_NAME];
        GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
        new achat[128];
        new string[128];
        if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return msg(playerid,hiba,\"< Nincs jogosultságod a parancs használatához!\");
        if(sscanf(params, \"s[128]\",achat)) return msg(playerid,szurke,\"< Használat: /a [üzenet]\");
        else {
        format(string,sizeof(string),\"Admin %s: %s\",nev,achat);
        SendAdminMessage(zold,string);
        }
        return 1;
}
CMD:asay(playerid, params[])
    {
        if(IsPlayerAdmin(playerid))
        {
             new szFormat[ 144 + 1 ];
             if(isnull(params)) return SendClientMessage( playerid, szurke, \"< Használat: /asay [üzenet]\");
             format(szFormat, sizeof (szFormat), \"< ADMIN BEJELENTÉS: %s\", params);
             SendClientMessageToAll(COLOR_LIME, szFormat);
        }
        else SendClientMessage(playerid, hiba, \"< Nincs jogosultságod a parancs használatához!\");
        return 1;
    }
CMD:kick(playerid, params[])
    {
            new
                    kickid,
                    indok[24],
                    string[128],
                    JatekosNev[24],
                    AdminNev[24];
            if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, hiba, \"< Nincs jogosultságod a parancs használatához!\");
            if(sscanf(params, \"us[24]\", kickid, indok)) return SendClientMessage(playerid,szurke,\"< Használat: /kick [id] [indok]\");
            if(kickid == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,hiba,\"< Hibás ID!\");
            GetPlayerName(kickid, JatekosNev, sizeof(JatekosNev));
            GetPlayerName(playerid, AdminNev, sizeof(AdminNev));
            format(string, sizeof(string), \"< %s kirúgta a %s nevû játékost | Indok: %s\", AdminNev, JatekosNev, indok);
            SendClientMessageToAll(narancs, string);
            Kick(kickid);
            return 1;
    }
CMD:ban(playerid, params[])
    {
            new
                    banid,
                    indok[24],
                    string[128],
                    JatekosNev[24],
                    AdminNev[24];
            if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, hiba, \"< Nincs jogosultságod a parancs használatához!\");
            if(sscanf(params, \"us[24]\", banid, indok)) return SendClientMessage(playerid,szurke,\"< Használat: /ban [id] [indok]\");
            if(banid == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,hiba,\"< Hibás ID!\");
            GetPlayerName(banid, JatekosNev, sizeof(JatekosNev));
            GetPlayerName(playerid, AdminNev, sizeof(AdminNev));
            format(string, sizeof(string), \"< %s bannolta a %s nevû játékost | Indok: %s\", AdminNev, JatekosNev, indok);
            SendClientMessageToAll(narancs, string);
            Ban(banid);
            return 1;
    }
CMD:gmx(playerid, params[])
{
if (IsPlayerAdmin(playerid))
{
new string[64];
        format(string, sizeof(string), \"~r~SZERVER RESTART!\");
       GameTextForAll(string, 8000, 4);
    SendClientMessageToAll(COLOUR_RED, \"< A szerver újraindul frissítések/bugjavítások miatt!\");
    SetTimer(\"Restart\", 8000, false);
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, COLOUR_RED, \"< Nincs jogosultságod a parancs használatához!\");
}
return 1;
}
// =============================================================================
// PARANCSOK, MÓDOSÍTÁSUKKAL HIBÁS LESZ A MOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
// =============================================================================
stock Name(playerid)
{
new Name2[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, Name2, sizeof(Name2));
return Name2;
}
stock GetName( playerid )
{
new pName[ MAX_PLAYER_NAME ];
GetPlayerName( playerid, pName, sizeof( pName ));
return pName;
}
stock hash(buf[]) {
new length=strlen(buf);
    new s1 = 1;
    new s2 = 0;
    new n;
    for (n=0; n<length; n++)
    {
       s1 = (s1 + buf[n]) % 65521;
       s2 = (s2 + s1)     % 65521;
    }
    return (s2 << 16) + s1;
}
stock PlayerName(playerid) {
new pname[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
return pname;
}
stock PlayerIp(playerid) {
new ip[24];
GetPlayerIp(playerid, ip, sizeof(ip));
return ip;
}
stock IsPlayerFlooding(playerid)
{
if(GetTickCount() - iPlayerChatTime[playerid] < 1000)
    return 1;
return 0;
}

 

már kiírta de nem értem minek nem lehet vissza nézni.. és ez az egész de m1.

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Login rendszer gondom..
« Válasz #17 Dátum: 2013. április 19. - 17:42:41 »
0 Show voters
Idézetet írta: ZyZu date=1366385314\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36316\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 
/*======================
< BattleField Freeroam gamemode >
======================*/
new str[256];
new PlayerName[64];
#include <a_samp>
#include <a_players>
//#include \"../include/gl_common.inc\"
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#include <antiweapon>
#include <streamer>
#if !defined _ALS_OnGameModeInit || !defined SSCANF_Init
    #error You\'re using the wrong include somehow.
#endif
#include <dini>
#include <dudb>
#include <dutils>
#include <fixchars>
#define narancs 0xFF9933AA
#define szurke 0xAFAFAFAA
#define zold 0x33AA33AA
#define feher 0xFFFFFFAA
#define neon 0x00FFFFFF
#define kek 0x0C2EF0AA
#define hiba 0xFF0000FF
#pragma tabsize 0
#define msg SendClientMessage
#define msgall SendClientMessageToAll
#define ALAPOBJECTDISTANCE 100.0
#define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
#define COLOR_LIME 0x00FF00FF
#define COLOR_RED 0xFF0000FF
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
#define COLOR_PINK 0xFF00B9FF
#define COLOR_BLUE 0x1E00FFFF
#define COLOR_LIGHTBLUE 0x0000FF91
#define COLOUR_GREY 0xAFAFAFAA
#define COLOUR_GREEN 0x33AA33AA
#define COLOUR_LIME 0x00FF00FF
#define COLOUR_RED 0xFF0000FF
#define COLOUR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define COLOUR_WHITE 0xFFFFFFAA
#define COLOUR_PINK 0xFF00B9FF
#define COLOUR_BLUE 0x1E00FFFF
#define COLOUR_LIGHTBLUE 0x0000FF91
#define DIALOGID 4320
#define pFile \"Users/%s.ini\"
static iPlayerChatTime[MAX_PLAYERS];
static szPlayerChatMsg[MAX_PLAYERS][128];
forward SendAdminMessage(color,string[]);
forward Restart();
public Restart() return SendRconCommand(\"gmx\");
native WP_Hash( buffer[  ], len, const str[  ] );
enum PlayerInfo {
LoggedIn,
Kills,
Deaths,
AdminSzint,
};
new pInfo[MAX_PLAYERS][PlayerInfo];
//#pragma unused ret_memcpy
forward SzerverNev();
forward Tippek();
// < SPAWNHELYEK - EGYENLÕRE MÉG DMKÖRNYEZETBE >
new Float:RandomSpawns[11][3] = {
{-1035.48,1019.84,1344.00},
{-1016.22,1057.61,1344.00},
{-1040.42,1098.20,1344.00},
{-1104.74,1085.99,1342.50},
{-1135.63,1019.43,1346.50},
{-1101.36,1019.06,1343.00},
{-1054.40,1061.07,1342.00},
{-1008.24,1020.19,1342.00},
{-978.20,1053.60,1345.50},
{-971.40,1099.34,1345.50},
{-992.91,1042.75,1343.00}
};
main()
{
    new Year,Month,Day,Hour,Minute;
gettime(Hour,Minute); getdate(Year,Month,Day);
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" < DeathMatch gamemode by Pedro >\");
printf(\" < %d.%d.%d. - %d:%d >\",Year,Month,Day,Hour,Minute);
print(\"----------------------------------\\n\");
}
public OnGameModeInit()
{
SetGameModeText(\"<< BattleField FreeRoam >>\");
SetWorldTime(5);
ShowPlayerMarkers(1);
ShowNameTags(1);
AllowInteriorWeapons(1);
UsePlayerPedAnims();
SetTimer(\"Checkping\", 1000 * 5, true);
SetTimer(\"SzerverNev\", 5000, 1);
SetTimer(\"Tippek\", 180000, 1);
AddIllegalWeapon(1);
AddIllegalWeapon(2);
AddIllegalWeapon(3);
AddIllegalWeapon(4);
AddIllegalWeapon(5);
AddIllegalWeapon(6);
AddIllegalWeapon(7);
AddIllegalWeapon(8);
AddIllegalWeapon(9);
AddIllegalWeapon(10);
AddIllegalWeapon(11);
AddIllegalWeapon(12);
AddIllegalWeapon(13);
AddIllegalWeapon(14);
AddIllegalWeapon(15);
AddIllegalWeapon(16);
AddIllegalWeapon(17);
AddIllegalWeapon(18);
AddIllegalWeapon(19);
AddIllegalWeapon(20);
AddIllegalWeapon(21);
AddIllegalWeapon(26);
AddIllegalWeapon(27);
AddIllegalWeapon(28);
AddIllegalWeapon(32);
AddIllegalWeapon(35);
AddIllegalWeapon(36);
AddIllegalWeapon(37);
AddIllegalWeapon(38);
AddIllegalWeapon(39);
AddIllegalWeapon(40);
AddIllegalWeapon(41);
AddIllegalWeapon(42);
AddIllegalWeapon(43);
AddIllegalWeapon(44);
AddIllegalWeapon(45);
AddIllegalWeapon(46);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    SendClientMessage(playerid, neon, \"A játékmód betöltése folyamatban....\");
PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://ddl3.data.hu/get/0/6111292/Jomekka_-_Dinosaurs_Love_808s_-_01_-_Roach_attack.mp3\");
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~<~w~ BattleField FreeRoam~b~ >\",10000,3);
pInfo[playerid][Kills] = 0;
pInfo[playerid][Deaths] = 0;
pInfo[playerid][AdminSzint] = 0;
pInfo[playerid][LoggedIn] = 0;
new PlayerFile[128], string[128];
format(PlayerFile,sizeof(PlayerFile),\"Users/%s.ini\",PlayerName(playerid));
if(!fexist(PlayerFile))
{
if(!strcmp(PlayerIp(playerid),dini_Get(pFile,\"IP\"),true)) {
   GivePlayerMoney(playerid, -GetPlayerMoney(playerid) + dini_Int(pFile,\"Pénz\"));
   SetPlayerScore(playerid, dini_Int(pFile,\"Skill\"));
   pInfo[playerid][Kills] = dini_Int(pFile,\"Ölések\");
   pInfo[playerid][Deaths] = dini_Int(pFile,\"Halálok\");
   pInfo[playerid][AdminSzint] = dini_Int(pFile,\"AdminSzint\");
   pInfo[playerid][LoggedIn] = 1;
            SendClientMessage(playerid,narancs,\"IP Egyezés miatt automatikusan beléptettünk, jó játékot!\");
   //SendClientMessage(playerid,narancs,\"Statisztikáid: Pénz: $%d | Skill: %d | Ölések: %d | Halálok: %d\",GetPlayerMoney(playerid),GetPlayerScore(playerid), pInfo[playerid][Kills], pInfo[playerid][Deaths]);
}
else
{
    ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\",\"Írd be a jelszavad a bejelentkezéshez:\",\"Belépés\",\"Mégse\");
}
}
else
{
    ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\",\"A játékhoz regisztráció szükséges! Írd be a jelszavad:\",\"Regisztrálás\",\"\");
}
GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName));
format(str, sizeof(str), \"%s csatlakozott a szerverhez.\", PlayerName);
SendClientMessageToAll(narancs, str);
SetPlayerInterior(playerid,10);
SetPlayerVirtualWorld(playerid,1337);
SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_PISTOL,1001);
    SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_PISTOL_SILENCED,1001);
    SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_DESERT_EAGLE,1001);
    SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_SHOTGUN,1001);
    SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_SAWNOFF_SHOTGUN,-1);
    SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_SPAS12_SHOTGUN,-1);
    SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_MICRO_UZI,-1);
    SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_MP5,1001);
    SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_AK47,1001);
    SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_M4,1001);
SetPlayerSkin(playerid, dini_Int(pFile, \"Skin\"));
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
new PlayerFile[128];
format(PlayerFile,sizeof(PlayerFile),PlayerFile,PlayerName(playerid));
if(dialogid == DIALOGID+1) {
    if(strlen(inputtext) < 5)
        return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Register\",\"Password length must be greater than 4 characters\\n\\nEnter password to register:\",\"Register\",\"\");
dini_Create(pFile);
dini_IntSet(pFile,\"Password_Hash\",hash(inputtext));
dini_Set(pFile,\"IP\",PlayerIp(playerid));
dini_IntSet(pFile,\"Pénz\",GetPlayerMoney(playerid));
dini_IntSet(pFile,\"Skill\",GetPlayerScore(playerid));
dini_IntSet(pFile,\"Ölések\",pInfo[playerid][Kills]);
dini_IntSet(pFile,\"Halálok\",pInfo[playerid][Deaths]);
dini_IntSet(pFile,\"Adminszint\",pInfo[playerid][AdminSzint]);
pInfo[playerid][LoggedIn] = 1;
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"(AccountInfo) Regisztrálva vagy!\");
}
if(dialogid == DIALOGID+2) {
if(dini_Int(pFile,\"Password_Hash\") == hash(inputtext)) {
    GivePlayerMoney(playerid, -GetPlayerMoney(playerid) + dini_Int(pFile,\"Pénz\"));
   SetPlayerScore(playerid, dini_Int(pFile,\"Skill\"));
   pInfo[playerid][Kills] = dini_Int(pFile,\"Ölések\");
   pInfo[playerid][Deaths] = dini_Int(pFile,\"Halálok\");
   pInfo[playerid][AdminSzint] = dini_Int(pFile,\"AdminSzint\");
   pInfo[playerid][LoggedIn] = 1;
   dini_Set(pFile,\"IP\",PlayerIp(playerid));
   format(string,128,\"(Account) You have been loggedin. {FFFFFF}[Money: $%d | Score: %d]\",GetPlayerMoney(playerid),GetPlayerScore(playerid));
   SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN,string);
}else {
    ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\",\"Hibás jelszó, próbáld újra!\\n\\nÍrd be a HELYES jelszavad a belépéshez!:\",\"Belépés\",\"Mégse\");
}
}
if(dialogid == DIALOGID+3) {
    if(strlen(inputtext) < 5)
        return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+3, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Jelszócsere\",\"Az új jelszavadnak 4 betûnél többnek kell lennie,\\n\\nírd be az új jelszavad a megváltoztatáshoz:\",\"Csere\",\"Mégse\");
dini_IntSet(pFile,\"Password_Hash\",hash(inputtext));
format(string,128,\"(Account) You have successfuly changed your password {FFFFFF}\\\"%s\\\"\",inputtext);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN,string);
return 1;
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
new PlayerFile[128];
format(PlayerFile,sizeof(PlayerFile),PlayerFile,PlayerName(playerid));
if(pInfo[playerid][LoggedIn] == 1) {
    dini_IntSet(pFile,\"Pénz\",GetPlayerMoney(playerid));
    dini_IntSet(pFile,\"Skill\",GetPlayerScore(playerid));
    dini_IntSet(pFile,\"Ölések\",pInfo[playerid][Kills]);
    dini_IntSet(pFile,\"Halálok\",pInfo[playerid][Deaths]);
}
}
if(reason == 0) {
GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName));
format(str, sizeof(str), \"%s kilépett. <Oka: crash>\", PlayerName);
SendClientMessageToAll(narancs, str);
}
if(reason == 1) {
GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName));
format(str, sizeof(str), \"%s kilépett.\", PlayerName);
SendClientMessageToAll(narancs, str);
}
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
new rand = random(sizeof(RandomSpawns));
SetPlayerPos(playerid,RandomSpawns[rand][0],RandomSpawns[rand][1],RandomSpawns[rand][2]);
SetPlayerInterior(playerid,10);
GivePlayerWeapon(playerid,24,99999);
GivePlayerWeapon(playerid,30,99999);
StopAudioStreamForPlayer(playerid);
TogglePlayerControllable(playerid,1);
SetPlayerSkin(playerid, dini_Int(pFile, \"Skin\"));
SetPlayerHealth(playerid, 999.0);
SetPlayerArmour(playerid, 999.0);
SetPlayerChatBubble(playerid, \"< Spawn védelem\", 0xFF0000AA, 100.0, 10000);
TogglePlayerControllable(playerid,0);
SetTimerEx(\"Spawnvedelem\",2000,0,\"i\",playerid);
return 1;
}
public SzerverNev()
{
new rand = random(6);
switch(rand)
{
case 0: SendRconCommand(\"hostname < BattleField FreeRoam >\");
case 1: SendRconCommand(\"hostname < Gyere, és játssz velünk! >\");
case 2: SendRconCommand(\"hostname < Folyamatos frissítések, újítások! >\");
case 3: SendRconCommand(\"hostname < Egyedi scriptek, egyedi élmény! >\");
case 4: SendRconCommand(\"hostname < Segítõkész adminteam! >\");
case 5: SendRconCommand(\"hostname < Egyedi, eddig sehol nem publikált mod! >\");
}
return 1;
}
public Tippek()
{
new rand = random(6);
switch(rand)
{
case 0: SendClientMessageToAll(feher,\"< Nem tudod a parancsokat? /commands\");
case 1: SendClientMessageToAll(feher,\"< Lemaradtál a legújabb frissítésekrõl? /updates\");
case 2: SendClientMessageToAll(feher,\"< Nem tudod a szabályzatot? /rules\");
case 3: SendClientMessageToAll(feher,\"< Szeretnél kocsit szerezni, vagy elteleportálni valahova? /tele\");
case 4: SendClientMessageToAll(feher,\"< Szeretnél fejlesztõje/adminja lenni a csapatnak? /elerhetosegek\");
case 5: SendClientMessageToAll(feher,\"< Bugot találtál? Jelentsd az adminnak /pm-mel, vagy írj egy levelet a tulajdonosnak! /elerhetosegek\");
}
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SetPlayerArmour(playerid,0);
TogglePlayerControllable(playerid,0);
GivePlayerMoney(killerid,500);
GivePlayerMoney(playerid,-100);
if(killerid != INVALID_PLAYER_ID) {
    pInfo[playerid][Deaths] ++;
    pInfo[killerid][Kills] ++;
}
public OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[], success)
    {
            if(!success)
            {
               new strin[128];
                format(strin, sizeof(strin), \"Azthiszem valamit elírtál! Ilyen parancs nem létezik: %s!\", cmdtext);
               SendClientMessage(playerid,hiba, strin);
            }
            return 1;
    }
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
if(IsPlayerFlooding(playerid) && !IsPlayerAdmin(playerid))
{
    SendClientMessage(playerid, hiba, \"Ne floodolj! Másodpercenként csak egy üzenetet küldj el!\");
    return 0;
}
if(!IsPlayerAdmin(playerid))
{
if(strlen(text) == strlen(szPlayerChatMsg[playerid]) && !strcmp(szPlayerChatMsg[playerid], text,  false))
{
   SendClientMessage(playerid, hiba, \"Ne Floodolj! Mindig másmilyen szöveget írj be!\");
   format(szPlayerChatMsg[playerid], 128, \"%s\", text);
    return 0;
}
}
format(szPlayerChatMsg[playerid], 128, \"%s\", text);
    iPlayerChatTime[playerid] = GetTickCount();
    return 1;
}
public SendAdminMessage(color, string[])
{
        for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
        {
                if(IsPlayerConnected(i))
                {
                        if(IsPlayerAdmin(i))
                    {
                                SendClientMessage(i, color, string);
                        }
                }
        }
        return 1;
}
public OnWeaponHack(playerid,weaponid)
{
        GameTextForPlayer(playerid,\"~r~HACKEEEEEEEEEEEEEEEER!\",10000,1);
        SendClientMessage(playerid,hiba,\"Így jár aki csal. ;) Soha viszont látásra!\");
        Ban(playerid);
        return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
        Antiweap_ON(playerid);
        return 1;
}
forward Spawnvedelem(playerid);
public Spawnvedelem(playerid)
{
SetPlayerHealth(playerid, 100.0);
SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
SendClientMessage(playerid, szurke, \"< Spawn védelem vége\");
TogglePlayerControllable(playerid,1);
return 1;
}
// =============================================================================
// PARANCSOK, MÓDOSÍTÁSUKKAL HIBÁS LESZ A MOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
// =============================================================================
CMD:jelszocsere(playerid, params[])
{
    if(pInfo[playerid][LoggedIn] == 1) {
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+3, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Password Change\",\"Enter your new password:\",\"Change\",\"Cancel\");
        return 1;
}else return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"You must be loggedin to use this command\");
}
return 1;
}
CMD:stats(playerid, params[])
{
new string[128];
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"You\'re Stats:\");
format(string,128,\"Money: $%d | Score: %d\",GetPlayerMoney(playerid),GetPlayerScore(playerid));
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, string);
format(string,128,\"Kills: %d | Deaths: %d\",pInfo[playerid][Kills],pInfo[playerid][Deaths]);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, string);
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"**************\");
return 1;
}
command(tele, playerid, params[])
{
        if(isnull(params))
        {
            SendClientMessage(playerid, szurke, \"< /tele [LS/SF/LV/CHILIAD]\");
        }
        if(!strcmp(params, \"ls\", true))
        {
            if (GetPlayerState(playerid) == 2)
            {
                SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), 1529.6,-1691.2,13.3);
            }
            else
            {
                SetPlayerPos(playerid, 1544,-1675.6,14);
                if(IsPlayerAdmin(playerid))
      {
          AddStaticVehicle(411, 1536,-1666.5,13.3,0.0,0,1);
          SendClientMessage(playerid, zold, \"(AdminInfo) Mivel Admin vagy, így kaptál egy infernust!\")
      }
      else
      {
          AddStaticVehicle(560, 1536,-1666.5,13.3,0.0,0,1);
      }
            }
            SendClientMessage(playerid, narancs, \"El lettél teleportálva Los Santosba. :)\");
            SetPlayerInterior(playerid,0);
            SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
            ResetPlayerWeapons(playerid);
            TogglePlayerControllable(playerid,0);
   SetTimerEx(\"Spawnvedelem\",2000,0,\"i\",playerid);
        }
        if(!strcmp(params, \"sf\", true))
        {
            if (GetPlayerState(playerid) == 2)
            {
                SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), -1993.62, 99.60, 27);
            }
            else
            {
                SetPlayerPos(playerid, -1993.62, 99.60, 27);
                if(IsPlayerAdmin(playerid))
      {
          AddStaticVehicle(411, -1993.62, 99.60,0,1);
          SendClientMessage(playerid, zold, \"(AdminInfo) Mivel Admin vagy, így kaptál egy infernust!\");
      }
      else
      {
          AddStaticVehicle(560, -1993.62, 99.60,0,1);
      }
            }
            SendClientMessage(playerid, narancs, \"El lettél teleportálva San Fierroba. :)\");
            SetPlayerInterior(playerid,0);
            SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
            ResetPlayerWeapons(playerid);
            TogglePlayerControllable(playerid,0);
   SetTimerEx(\"Spawnvedelem\",2000,0,\"i\",playerid);
}
        if(!strcmp(params, \"lv\", true))
        {
   if (GetPlayerState(playerid) == 2)
            {
                SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), 2161.41, 1683.30, 10.47);
            }
            else
            {
                SetPlayerPos(playerid, 2177.77, 1677.48, 10.82);
                if(IsPlayerAdmin(playerid))
      {
          AddStaticVehicle(411, 2161.41, 1683.30, 10.47, 0.0,0,1);
          SendClientMessage(playerid, zold, \"(AdminInfo) Mivel Admin vagy, így kaptál egy infernust!\");
      }
      else
      {
          AddStaticVehicle(560, 2161.41, 1683.30, 10.47, 0.0,0,1);
      }
            }
            SendClientMessage(playerid, narancs, \"El lettél teleportálva San Fierroba. :)\");
            SetPlayerInterior(playerid,0);
            SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
            ResetPlayerWeapons(playerid);
            TogglePlayerControllable(playerid,0);
   SetTimerEx(\"Spawnvedelem\",2000,0,\"i\",playerid);
}
        if(!strcmp(params, \"chiliad\", true))
        {
   if (GetPlayerState(playerid) == 2)
            {
                SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), -2311.386962, -1642.797851, 483.703125);
            }
            else
            {
                SetPlayerPos(playerid, -2311.386962, -1642.797851, 483.703125);
                if(IsPlayerAdmin(playerid))
      {
          AddStaticVehicle(411, -2311.386962, -1642.797851, 483.703125,0.0,0,1);
          SendClientMessage(playerid, zold, \"(AdminInfo) Mivel Admin vagy, így kaptál egy infernust!\");
      }
      else
      {
          AddStaticVehicle(560, -2311.386962, -1642.797851, 483.703125,0.0,0,1);
      }
            }
            SendClientMessage(playerid, narancs, \"El lettél teleportálva Mount Chiliad tetejére. :)\");
            SetPlayerInterior(playerid,0);
            SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
            ResetPlayerWeapons(playerid);
            TogglePlayerControllable(playerid,0);
   SetTimerEx(\"Spawnvedelem\",2000,0,\"i\",playerid);
        }
        return true;
}
CMD:fixveh(playerid, params[])
{
    if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, hiba, \"Mégis mit akarsz megjavítani? -.-\");
    RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
    GivePlayerMoney(playerid,-500);
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Megjavítottad a kocsidat 500$-ért!\");
    return 1;
}
CMD:crs(playerid,params[])
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, hiba, \"Nem használhatod a parancsot!\");
DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
SendClientMessage(playerid, szurke, \"Kocsi törölve!\");
return 1;
}
CMD:poz(playerid, params[])
{
new Float: X, Float: Y, Float: Z, Float: A;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
GetPlayerFacingAngle(playerid, A);
format(str, sizeof(str), \"Pozíciód: X: %0.2f | Y: %0.2f | Z: %0.2f | A: %0.2f | Int: %d | VW: %d\",X,Y,Z,A,GetPlayerInterior(playerid),GetPlayerVirtualWorld(playerid));
SendClientMessage(playerid, szurke, str);
return 1;
}
/*CMD:rules(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid, 3, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"< ===== Szabályzat ===== >\", \"Mindenféle hack használata tiltott, anticheat rendszerünk 100 százalékos, nem érdemes vele szórakozni!\\nTiszteld a játékosokat és adminokat egyaránt.\\nNe SK-zz(Spawnkill), illetve ne WK-zz!(WriteKill)\\nHa bármilyen bugot észlelsz, azonnal jelentsd az adminok felé, hogy kijavíthassuk!\\nNe hirdess semmilyen fajta szervert!\", \"Megértettem\");
return 1;
}
CMD:commands(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid, 4, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"< ===== Parancsok ===== >\", \"/tele /fixveh /poz /rules /commands /help\\n /kill /updates /hp /armor====================\\nAdmin parancsok:\\n /setskin /givemoney /goto /gethere /tv /tvoff\\n/a /asay /kick /ban /gmx(CSAK ENGEDÉLLYEL!)\", \"Megértettem!\");
return 1;
}*/
CMD:help(playerid, params[])
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"< ==================== HELP ====================\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"< Több parancsot a /commands paranccsal találsz.\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"< A szabályzatot a /rules paranccsal tudod elolvasni.\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"< ==================== HELP ====================\");
return 1;
}
CMD:kill(playerid, params[])
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Öngyilkos lettél..\");
SetPlayerHealth(playerid, 0);
SetPlayerArmour(playerid, 0);
return 1;
}
CMD:updates(playerid, params[])
{
    SendClientMessage(playerid, hiba, \"Technikai okok miatt kiszedve (kihasználható volt), a frissítéseket megtalálod a fórumon! www.bfdm.eu\");
return 1;
}
CMD:hp(playerid, params[])
{
SetPlayerHealth(playerid, 99.9);
GivePlayerMoney(playerid, -10000);
SendClientMessage(playerid, COLOR_PINK, \"< Magadhoz vettél egy kötszercsomagot, amivel bekötözted a sebeid, így teljes életerõvel harcolhatsz tovább!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_PINK, \"< Ez 10000 dollárodba került.\");
return 1;
}
CMD:armor(playerid, params[])
{
SetPlayerArmour(playerid, 99.9);
GivePlayerMoney(playerid, -25000);
     SendClientMessage(playerid, COLOR_PINK, \"< Új páncélt vettél magadhoz, így sértetlen páncéllal harcolhatsz tovább!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_PINK, \"< Ez 25000 dollárodba került.\");
return 1;
}
CMD:setskin(playerid, params[])
{
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
    new target,value;
    if(sscanf(params, \"ud\", target, value)) return SendClientMessage(playerid, szurke, \"< Használat: /setskin [név/id] [skin id]\");
    if(!IsPlayerConnected(target)) return SendClientMessage(playerid, hiba, \"< Hiba: a játékos nem elérhetõ.\");
    if(value < 0 || value == 74 || value > 299) return SendClientMessage(playerid, hiba, \"< Hiba: rossz skin id! Az értéknek 0 és 299 között kell lennie!\");
    new string[64];
    new name_variable[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(target, name_variable, sizeof(name_variable));
    format(string, sizeof(string), \"< Átállítottad %s skinjét erre: %d\", name_variable, value);
    SendClientMessage(playerid, COLOUR_LIME, string);
    GetPlayerName(playerid, name_variable, sizeof(name_variable));
format(string, sizeof(string), \"< A skined át lett állítva erre: %d\", value, name_variable);
SendClientMessage(target, COLOUR_LIME, string);
Save(playerid);
return SetPlayerSkin(target, value);
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, hiba, \"< Nincs jogosultságod a parancs használatához!\");
}
return 1;
}
CMD:givemoney(playerid, params[])
{
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
    new target,value;
    if(sscanf(params, \"ud\", target, value)) return SendClientMessage(playerid, szurke, \"< Használat: /givemoney [név/id] [összeg]\");
    if(!IsPlayerConnected(target)) return SendClientMessage(playerid, hiba, \"< Hiba: a játékos nem elérhetõ.\");
    if(value < 0 || value == 9999999999) return SendClientMessage(playerid, hiba, \"< Hiba: hibás összeg! Az értéknek 0 és 9999999999 között kell lennie!\");
    new string[64];
    new name_variable[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(target, name_variable, sizeof(name_variable));
    format(string, sizeof(string), \"< Hozzáadtál %d$-t neki: %s\", value, name_variable);
    SendClientMessage(playerid, COLOUR_LIME, string);
    GetPlayerName(playerid, name_variable, sizeof(name_variable));
    format(string, sizeof(string), \"< Egy adminisztrátor hozzáadott %d$-t a pénzedhez\", value);
    SendClientMessage(target, COLOUR_LIME, string);
    return GivePlayerMoney(target, value);
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, hiba, \"< Nincs jogosultságod a parancs használatához!\");
}
return 1;
}
CMD:pm(playerid,params[])
{
        if(IsPlayerConnected(playerid))
            {
            new pm[128];
                new id;
                new string[128];
                new nev[20];
                GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
                if(sscanf(params, \"us[128]\",id,pm)) msg(playerid,szurke,\"Használat: /pm [JátékosID] [Üzenet]\");
                else if(id == INVALID_PLAYER_ID) return msg(playerid,hiba,\"< Hiba: a játékos nem elérhetõ.\");
                else {
                format(string,sizeof(string),\"[PM] (%d)%s üzeni: %s\",playerid,nev,pm);
                msg(id,kek,string);
                msg(playerid,narancs,\"Üzeneted elküldve!\");
                }
                }
        return 1;
}
CMD:goto(playerid,params[])  //Játékoshoz teleportálás
{
        if(IsPlayerConnected(playerid))
        {
            {
                new id;
                if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return msg(playerid,hiba,\"< Nincs jogosultságod a parancs használatához!\");
                if(sscanf(params,\"u\",id)) return SendClientMessage(playerid,szurke,\"Használat: /goto [JátékosID]\");
                if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, hiba, \"< Hiba: a játékos nem elérhetõ.\");
                new Float:x,Float:y,Float:z;
                GetPlayerPos(id,x,y,z);
                SetPlayerPos(playerid,x,y,z);
                }
        }
        return 1;
}
CMD:gethere(playerid,params[]) //Egy játékost oda hozni ahol te vagy
{
        if(IsPlayerConnected(playerid))
        {
            {
                new id;
                if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return msg(playerid,hiba,\"< Nincs jogosultságod a parancs használatához!\");
                if(sscanf(params,\"u\",id)) return SendClientMessage(playerid,szurke,\"Használat: /gethere [JátékosID]\");
                if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, hiba, \"< Hiba: a játékos nem elérhetõ.\");
                new Float:x,Float:y,Float:z;
                GetPlayerPos(id,x,y,z);
               SetPlayerPos(id,x,y,z);
                }
        }
        return 1;
}
CMD:tv(playerid,params[])
{
        if(IsPlayerConnected(playerid))
        {
                {
                    new id;
                                        new string[128];
                                        new nev[30];
                                        GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
                                        new pnev[30];
                                        GetPlayerName(id,pnev,sizeof(pnev));
                                        if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return msg(playerid,hiba,\"< Nincs jogosultságod a parancs használatához!\");
                    if(sscanf(params,\"u\", id)) return msg(playerid, szurke, \"< Használat: /tv [id]\");
                    else if(id == INVALID_PLAYER_ID) return msg(playerid, hiba, \"< Hiba: a játékos nem elérhetõ.\");
                    TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
                        PlayerSpectatePlayer(playerid, id);
                        SetPlayerInterior(playerid,GetPlayerInterior(id));
                        SetPlayerVirtualWorld(playerid, GetPlayerVirtualWorld(id));
                        format(string,sizeof(string),\"< %s megfigyeli %s-t!\",nev,pnev);
                        SendAdminMessage(hiba,string);
                        }
        }
        return 1;
}
CMD:tvoff(playerid)
{
        if(IsPlayerConnected(playerid))
        {
            {
                        if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return msg(playerid,hiba,\"< Nincs jogosultságod a parancs használatához!\");
                        TogglePlayerSpectating(playerid,0);
                        SendClientMessage(playerid,szurke,\"< Abbahagytad a TV-zést, tovább jó játékot.\");
                }
        }
        return 1;
}
CMD:a(playerid,params[])
{
        new nev[MAX_PLAYER_NAME];
        GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
        new achat[128];
        new string[128];
        if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return msg(playerid,hiba,\"< Nincs jogosultságod a parancs használatához!\");
        if(sscanf(params, \"s[128]\",achat)) return msg(playerid,szurke,\"< Használat: /a [üzenet]\");
        else {
        format(string,sizeof(string),\"Admin %s: %s\",nev,achat);
        SendAdminMessage(zold,string);
        }
        return 1;
}
CMD:asay(playerid, params[])
    {
        if(IsPlayerAdmin(playerid))
        {
             new szFormat[ 144 + 1 ];
             if(isnull(params)) return SendClientMessage( playerid, szurke, \"< Használat: /asay [üzenet]\");
             format(szFormat, sizeof (szFormat), \"< ADMIN BEJELENTÉS: %s\", params);
             SendClientMessageToAll(COLOR_LIME, szFormat);
        }
        else SendClientMessage(playerid, hiba, \"< Nincs jogosultságod a parancs használatához!\");
        return 1;
    }
CMD:kick(playerid, params[])
    {
            new
                    kickid,
                    indok[24],
                    string[128],
                    JatekosNev[24],
                    AdminNev[24];
            if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, hiba, \"< Nincs jogosultságod a parancs használatához!\");
            if(sscanf(params, \"us[24]\", kickid, indok)) return SendClientMessage(playerid,szurke,\"< Használat: /kick [id] [indok]\");
            if(kickid == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,hiba,\"< Hibás ID!\");
            GetPlayerName(kickid, JatekosNev, sizeof(JatekosNev));
            GetPlayerName(playerid, AdminNev, sizeof(AdminNev));
            format(string, sizeof(string), \"< %s kirúgta a %s nevû játékost | Indok: %s\", AdminNev, JatekosNev, indok);
            SendClientMessageToAll(narancs, string);
            Kick(kickid);
            return 1;
    }
CMD:ban(playerid, params[])
    {
            new
                    banid,
                    indok[24],
                    string[128],
                    JatekosNev[24],
                    AdminNev[24];
            if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, hiba, \"< Nincs jogosultságod a parancs használatához!\");
            if(sscanf(params, \"us[24]\", banid, indok)) return SendClientMessage(playerid,szurke,\"< Használat: /ban [id] [indok]\");
            if(banid == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,hiba,\"< Hibás ID!\");
            GetPlayerName(banid, JatekosNev, sizeof(JatekosNev));
            GetPlayerName(playerid, AdminNev, sizeof(AdminNev));
            format(string, sizeof(string), \"< %s bannolta a %s nevû játékost | Indok: %s\", AdminNev, JatekosNev, indok);
            SendClientMessageToAll(narancs, string);
            Ban(banid);
            return 1;
    }
CMD:gmx(playerid, params[])
{
if (IsPlayerAdmin(playerid))
{
new string[64];
        format(string, sizeof(string), \"~r~SZERVER RESTART!\");
       GameTextForAll(string, 8000, 4);
    SendClientMessageToAll(COLOUR_RED, \"< A szerver újraindul frissítések/bugjavítások miatt!\");
    SetTimer(\"Restart\", 8000, false);
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, COLOUR_RED, \"< Nincs jogosultságod a parancs használatához!\");
}
return 1;
}
// =============================================================================
// PARANCSOK, MÓDOSÍTÁSUKKAL HIBÁS LESZ A MOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
// =============================================================================
stock Name(playerid)
{
new Name2[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, Name2, sizeof(Name2));
return Name2;
}
stock GetName( playerid )
{
new pName[ MAX_PLAYER_NAME ];
GetPlayerName( playerid, pName, sizeof( pName ));
return pName;
}
stock hash(buf[]) {
new length=strlen(buf);
    new s1 = 1;
    new s2 = 0;
    new n;
    for (n=0; n<length; n++)
    {
       s1 = (s1 + buf[n]) % 65521;
       s2 = (s2 + s1)     % 65521;
    }
    return (s2 << 16) + s1;
}
stock PlayerName(playerid) {
new pname[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
return pname;
}
stock PlayerIp(playerid) {
new ip[24];
GetPlayerIp(playerid, ip, sizeof(ip));
return ip;
}
stock IsPlayerFlooding(playerid)
{
if(GetTickCount() - iPlayerChatTime[playerid] < 1000)
    return 1;
return 0;
}

 

már kiírta de nem értem minek nem lehet vissza nézni.. és ez az egész de m1.
 
[/quote]
Hát most nah beleszerkesztette...

Nem elérhető jana4

  • 5929
  • Ex Staff
    • Profil megtekintése
Login rendszer gondom..
« Válasz #18 Dátum: 2013. április 19. - 17:47:32 »
+1 Show voters
[gmod]Dfoglalo, unjuk már a folyamatos OFF-olásodat, kérlek tartsd be a szabályzatot. (OFF = témába nem illõ hozzászólás, beszólás, egyéb...) Ha erre reagálsz, azonnal figyelmeztetlek. S.[/gmod]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal