Szerző Téma: pickup gond  (Megtekintve 1248 alkalommal)

Nem elérhető DVS

  • 302
    • Profil megtekintése
pickup gond
« Dátum: 2015. január 29. - 10:02:54 »
0 Show voters
Sziasztok!
Az lenne a problémám hogy az ajtó befelé mutató pickupját nem hozza valamiért létre a saját mappolt szigeten san andreas területén pedig igen :O
« Utoljára szerkesztve: 2015. január 29. - 14:27:48 írta RusH. »

Nem elérhető huhboy

  • 894
  • huhboy
    • Profil megtekintése
pickup gond
« Válasz #1 Dátum: 2015. január 29. - 17:29:52 »
0 Show voters
a san andreas csak egy 5000 egységnyi sugarú körben hozza létre a pickupokat. ha valamelyik koordináta 5000 felett van, nem fogja létrehozni.

Nem elérhető DVS

  • 302
    • Profil megtekintése
pickup gond
« Válasz #2 Dátum: 2015. január 29. - 18:57:05 »
0 Show voters
554.2229,-4717.1987,2.6577
-95.2811,-4712.6924,2.7007
-13.4253,-4619.7700,3.3353

 
Hasonló kordináták vannak.

Nem elérhető huhboy

  • 894
  • huhboy
    • Profil megtekintése
pickup gond
« Válasz #3 Dátum: 2015. január 29. - 19:31:37 »
0 Show voters
akkor lehet, hogy 4000 a határ. nem tudom pontosan, de az lesz neki a sok. mapold arrébb, vagy....tegyél le oda picupos objectet streamerrel, majd egy timerrel ellenőrizheted, ott van-e, és így kiválthatod a pickup tulajdonságait.

Nem elérhető DVS

  • 302
    • Profil megtekintése
pickup gond
« Válasz #4 Dátum: 2015. január 30. - 08:55:55 »
0 Show voters
Milyen streameres pickup objektre gondolsz?

Nem elérhető huhboy

  • 894
  • huhboy
    • Profil megtekintése
pickup gond
« Válasz #5 Dátum: 2015. január 30. - 12:07:36 »
0 Show voters
fogod a picupod objectid-jét, és CreateDynamicObject-tel leteszed. ehhez a koordinátához kötsz egy timert, ami leellenőrzi, hogy a játékos ott van-e.....

Nem elérhető DVS

  • 302
    • Profil megtekintése
pickup gond
« Válasz #6 Dátum: 2015. január 30. - 16:49:20 »
0 Show voters
Így van létrehozva. Viszont a timert kipróbálom.

Nem elérhető huhboy

  • 894
  • huhboy
    • Profil megtekintése
pickup gond
« Válasz #7 Dátum: 2015. január 30. - 17:12:06 »
0 Show voters
én is így használom, működő megoldás.
de kötheted az onplayerupdate-re is.

Nem elérhető Brand

  • 273
    • Profil megtekintése
pickup gond
« Válasz #8 Dátum: 2015. január 30. - 17:25:07 »
0 Show voters
Sziasztok , ne haragudjatok ,hogy belepofátlankodok mást témájába ,de nekem is pickup gondom van.
1 olyan kérdéssel/problémával fordulnék hozzátok amire nem tudom a megoldást.  :hmmm:
1,Szóval ha a pickupot létrehozom aminek a feladata az ,hogy feltöltse az életet akkor miután azt megtette eltűnik. Erre esetleg valami megoldás?
2,Ha létrehozom a \"pickupot\" CreateDynamicObjectként akkor annál ,hogy tudom megoldani azt ,hogy forogjon mint ha egy rendes pickupot raknék le?

Nem elérhető huhboy

  • 894
  • huhboy
    • Profil megtekintése
pickup gond
« Válasz #9 Dátum: 2015. január 30. - 17:56:12 »
+1 Show voters
a CreatePickup második pontja 1 legyen...tehát
 

CreatePickup(1234, 1......);

Nem elérhető Brand

  • 273
    • Profil megtekintése
pickup gond
« Válasz #10 Dátum: 2015. január 30. - 21:23:22 »
0 Show voters
Köszi szépen a segítséget!  :-*

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal