Egyelõre ne foglalkozz vele, majd ha az összes objectedet átírtad CreateDynamicObject ill. CreateDynamicObjectEx-re, és a probléma továbbra is fenn áll, akkor a látótávolság növelése csak rontani fog a helyzeten.
Ha a probléma továbbra is fenn marad akkor egyszerûen túl mapolt a szervered azokon a helyeken ahol nehezen jelennek meg az objectek.
Játék közben nyomd le az F5 gombot és tartsd lenyomva keress egy olyan adatsort hogy RWObjects ha ott az érték tartósan 999 vagy 1000 akkor bizony túl van mapolva az adott terület, azokon a helyeken a streamer nem tudja ellátni normálisan a feladatát, gondolom nem tudod ezért leírom hogy a streamer plugin a játékosok helyzetéhez viszonyítva hozza létre illetve törli az objecteket, ahogy mozdul a játékos és elhagyja az objecteket a megjelenítési távolságon kívül akkor törli az adott játékosnak azokat az objecteket ahogy közelít másik felé úgy hozza létre õket, ezzel éri el hogy látszólagosan túl lehet lépni az 1000-es limitet amit valójában sosem tesz meg.
Ezért fontos hogy csak CreateDynamicObject-tel hozd létre õket, mivel azokat folyamatosan tudja törölni illetve létrehozni a játékosok pozíciójához képest.
Ha alap CreateObjecttel hozod létre akkor csökkented az 1000 limitet.
Példaként ha létrehozol 800 darab CreateObjectet akkor a streamer pluginnak csak 200 darab szabad slotja marad amin dolgozhat, ami valójában nagyon kevés.
Mivel a CreateObject és a többi hasonló függvény állandóan létrehozva tartja az objektumokat még akkor is ha képletesen 100 km-re van tõle a játékos és nem is látja azokat.