Szerző Téma: Pickup ami átrak másik Virtual World-be  (Megtekintve 1149 alkalommal)

Pickup ami átrak másik Virtual World-be
« Dátum: 2012. január 05. - 04:06:20 »
0 Show voters
Hát, sziasztok...!
Sehol se találtam rá megoldást, de biztos kell léteznie... :-[
A lényeg ha belemész egy pickup-ba akkor átdob egy másik virtual world-be, van erre megoldás?
Elõre is köszi a segítséget ;D
« Utoljára szerkesztve: 2012. január 05. - 04:25:31 írta redface »

Nem elérhető IXT

  • 2502
  • Steph Curry
    • Profil megtekintése
Pickup ami átrak másik Virtual World-be
« Válasz #1 Dátum: 2012. január 05. - 07:16:51 »
0 Show voters
Be:

else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,3.0,1481.0696,-1771.6183,18.7958)) //itt kell állni,hogy betudjon menni.
            {
                SetPlayerVirtualWorld(playerid, 2); //megváltoztatja a virtualworldot
                SetPlayerInterior(playerid, 3); //interior,amibe befogja rakni a csávót
                SetPlayerPos(playerid, 384.5713,173.6477,1008.3828); //hogy hova rakja
                SetPlayerFacingAngle(playerid, 90.0000);
                GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Welcome to IXT\'s VirtualWorld\", 5000, 1);
                PlayerInfo[playerid][pInt] = 3;
                SetCameraBehindPlayer(playerid);
            }

 

ki:
else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,3.0,384.3424,173.8664,1008.3828)) //hol kell hogy álljon,hogy ki mehessen
            {
            if(GetPlayerVirtualWorld(playerid) == 2) //lekérdezi hogy 2-es e a VirtualWorldje
            {
                SetPlayerInterior(playerid, 0); // interior 0 ba rakja
                        SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0); //vissz*rakja 0-ra
                SetPlayerPos(playerid, 1481.0366,-1769.9780,18.7958); // ez az hogy hova tegye ki a csákót
                PlayerInfo[playerid][pInt] = 0;
                SetPlayerFacingAngle(playerid, 0.0000);
                SetCameraBehindPlayer(playerid);
            }

 
Az Interiort majd írd át. meg a SetplayerPos-t.
« Utoljára szerkesztve: 2012. január 05. - 07:23:39 írta IXT »

Nem elérhető Sheet

  • 1508
  • Támogató
    • Profil megtekintése
Pickup ami átrak másik Virtual World-be
« Válasz #2 Dátum: 2012. január 05. - 07:22:07 »
0 Show voters
IXT, NEM ez volt a kérdés!
Válasz:
[pawn]public OnPlayerPickUpPickUP(playerid, pickupid)
{
if(pickupname == pickupid) return SetPlayerVirtualWorld(playerid, vwid);
return 1;
}[/pawn]

Nem elérhető IXT

  • 2502
  • Steph Curry
    • Profil megtekintése
Pickup ami átrak másik Virtual World-be
« Válasz #3 Dátum: 2012. január 05. - 07:24:20 »
0 Show voters
Tudom,de így is meg lehet oldani

Nem elérhető Sheet

  • 1508
  • Támogató
    • Profil megtekintése
Pickup ami átrak másik Virtual World-be
« Válasz #4 Dátum: 2012. január 05. - 07:27:35 »
0 Show voters
Idézetet írta: IXT date=1325744660\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"15249\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Tudom,de így is meg lehet oldani
 
Meg, de NEM ez volt a kérdés! A kérdésre válaszolj!

Pickup ami átrak másik Virtual World-be
« Válasz #5 Dátum: 2012. január 05. - 07:48:12 »
0 Show voters
A pickup nevet nem nagyon akarja elfogadni(vagy csak én vagyok túlságosan fáradt és ennek hatására béna is), de szerintem megoldóm, ha sikerül akkor zárok! :-\\

Nem elérhető Sheet

  • 1508
  • Támogató
    • Profil megtekintése
Pickup ami átrak másik Virtual World-be
« Válasz #6 Dátum: 2012. január 05. - 07:49:20 »
0 Show voters
Idézetet írta: redface date=1325746092\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"15249\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A pickup nevet nem nagyon akarja elfogadni(vagy csak én vagyok túlságosan fáradt és ennek hatására béna is), de szerintem megoldóm, ha sikerül akkor zárok! :-\\
 
a pickupname-t írd át a saját pickup nevedre, valamint, a vwid-t meg arra a vwr-e amit akarsz

Pickup ami átrak másik Virtual World-be
« Válasz #7 Dátum: 2012. január 05. - 08:03:05 »
0 Show voters
pl.(???)
public OnPlayerPickUpPickUP(playerid, pickupid)
{
if(world1 == 1318) return SetPlayerVirtualWorld(playerid, 1);
return 1;
}
(bocs a fárasztásért, csak ilyet még soha nem csináltam csak paranccsal, viszont az eredeti terv az pickup...)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. január 05. - 08:22:33 )

error 017: undefined symbol \"world1\" ...ennyi a gondom...  :(
« Utoljára szerkesztve: 2012. január 05. - 08:22:33 írta redface »

Pickup ami átrak másik Virtual World-be
« Válasz #8 Dátum: 2012. január 05. - 12:53:07 »
0 Show voters
new vwpickup;
OnGameModeInit();
{
vwpickup = CreatePickup(1242, 2, X,Y,Z, 0);
}
public OnPlayerPickUpPickUP(playerid, pickupid)
{
if(pickupid == vwpickup)
{
SetPlayerVirtualWorld(playerid, 1);
return 1;
}

Pickup ami átrak másik Virtual World-be
« Válasz #9 Dátum: 2012. január 05. - 17:46:49 »
0 Show voters
Köszi mindenkinek!!!!!! :D

Nem elérhető Sheet

  • 1508
  • Támogató
    • Profil megtekintése
Pickup ami átrak másik Virtual World-be
« Válasz #10 Dátum: 2012. január 05. - 18:40:06 »
0 Show voters
[mod]Máskor zárd a témát![/mod]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal