Be:
else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,3.0,1481.0696,-1771.6183,18.7958)) //itt kell állni,hogy betudjon menni.
{
SetPlayerVirtualWorld(playerid, 2); //megváltoztatja a virtualworldot
SetPlayerInterior(playerid, 3); //interior,amibe befogja rakni a csávót
SetPlayerPos(playerid, 384.5713,173.6477,1008.3828); //hogy hova rakja
SetPlayerFacingAngle(playerid, 90.0000);
GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Welcome to IXT\'s VirtualWorld\", 5000, 1);
PlayerInfo[playerid][pInt] = 3;
SetCameraBehindPlayer(playerid);
}
ki:
else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,3.0,384.3424,173.8664,1008.3828)) //hol kell hogy álljon,hogy ki mehessen
{
if(GetPlayerVirtualWorld(playerid) == 2) //lekérdezi hogy 2-es e a VirtualWorldje
{
SetPlayerInterior(playerid, 0); // interior 0 ba rakja
SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0); //vissz*rakja 0-ra
SetPlayerPos(playerid, 1481.0366,-1769.9780,18.7958); // ez az hogy hova tegye ki a csákót
PlayerInfo[playerid][pInt] = 0;
SetPlayerFacingAngle(playerid, 0.0000);
SetCameraBehindPlayer(playerid);
}
Az Interiort majd írd át. meg a SetplayerPos-t.