Szerző Téma: kerékbilincs hiba  (Megtekintve 972 alkalommal)

kerékbilincs hiba
« Dátum: 2011. Május 18. - 14:14:50 »
0 Show voters
naszóval megint sziasztok
van egy kerékbilincses FS-em de nemtudom h abban mi a hiba... már próbáltam mindenhogy de pff
íme
[pawn]#include <a_samp>
//=======================//
#if defined FILTERSCRIPT
//=======================//
new kerekbilincs
//=======================//
#else
//=======================//
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmd, \"/kerékbilincs\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/kerekbilincs\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
      if(Admin(playerid, 1) || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 17 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 17)
      {
               //new veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
               new veh = GetClosestCar(playerid);
               /*if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
          {*/
          if(GetClosestCar(playerid) >= 200)
           {
           if(GetDistanceToCar(playerid, veh) > 3) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A közelben nincs jármû!\");
             new x_nr[256];
            x_nr = strtok(cmdtext, idx);
            if(!strlen(x_nr))
            {
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /kerékbilincs [felrak/leszed]\");
               return 1;
            }
             if(strcmp(x_nr,\"felrak\",true) == 0)
            {
                new nev[32];
               GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
               kerekbilincs[veh] = 1;
               engineOn[veh] = false;
               gEngine[veh] = 0;
                format(string, sizeof(string), \"* %s felszereli a kerékbilincset a kocsira.\",nev);
               ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
               return 1;
            }
            else if(strcmp(x_nr,\"leszed\",true) == 0)
            {
                new nev[32];
               GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
               kerekbilincs[veh] = 0;
               //engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = false;
               //gEngine[playerid] = 0;
               engineOn[veh] = false;
               gEngine[veh] = 0;
                format(string, sizeof(string), \"* %s leszedi a kerékbilincset a kocsiról.\",nev);
               ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
               return 1;
            }
         }
         else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Erre a jármûre nem rakhatsz kerékbilincset!\");
      }
      else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy szerelõ/rendõr!\");
   }
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(kerekbilincs[GetPlayerVehicleID(playerid)] != 0)
             {
        SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Ezen az autón kerékbilincs van! Hívj szerelõt vagy rendõrt és leszedi!\");
        RemovePlayerFromVehicle(playerid);
        TogglePlayerControllable(playerid, 1);
return 1;
}[/pawn]

kerékbilincs hiba
« Válasz #1 Dátum: 2011. Május 18. - 14:52:01 »
+1 Show voters
Idézetet írta: norbee0170 date=1305720890\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8199\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
naszóval megint sziasztok
van egy kerékbilincses FS-em de nemtudom h abban mi a hiba... már próbáltam mindenhogy de pff
íme
[pawn]#include <a_samp>
//=======================//
#if defined FILTERSCRIPT
//=======================//
new kerekbilincs
//=======================//
#else
//=======================//
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmd, \"/kerékbilincs\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/kerekbilincs\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
      if(Admin(playerid, 1) || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 17 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 17)
      {
               //new veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
               new veh = GetClosestCar(playerid);
               /*if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
          {*/
          if(GetClosestCar(playerid) >= 200)
           {
           if(GetDistanceToCar(playerid, veh) > 3) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A közelben nincs jármû!\");
             new x_nr[256];
            x_nr = strtok(cmdtext, idx);
            if(!strlen(x_nr))
            {
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /kerékbilincs [felrak/leszed]\");
               return 1;
            }
             if(strcmp(x_nr,\"felrak\",true) == 0)
            {
                new nev[32];
               GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
               kerekbilincs[veh] = 1;
               engineOn[veh] = false;
               gEngine[veh] = 0;
                format(string, sizeof(string), \"* %s felszereli a kerékbilincset a kocsira.\",nev);
               ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
               return 1;
            }
            else if(strcmp(x_nr,\"leszed\",true) == 0)
            {
                new nev[32];
               GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
               kerekbilincs[veh] = 0;
               //engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = false;
               //gEngine[playerid] = 0;
               engineOn[veh] = false;
               gEngine[veh] = 0;
                format(string, sizeof(string), \"* %s leszedi a kerékbilincset a kocsiról.\",nev);
               ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
               return 1;
            }
         }
         else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Erre a jármûre nem rakhatsz kerékbilincset!\");
      }
      else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy szerelõ/rendõr!\");
   }
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(kerekbilincs[GetPlayerVehicleID(playerid)] != 0)
             {
        SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Ezen az autón kerékbilincs van! Hívj szerelõt vagy rendõrt és leszedi!\");
        RemovePlayerFromVehicle(playerid);
        TogglePlayerControllable(playerid, 1);
return 1;
}[/pawn]
 
Hát igen...A jó öreg DT mod...Kicsit bugos szegény!
Amúgy elvileg mennie kéne...
E.:Most nézem FS bocs!
E2.:[pawn]new kerekbilincs[MAX_VEHICLES] = 0;[/pawn]
« Utoljára szerkesztve: 2011. Május 18. - 14:53:33 írta doni3219 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal