GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: 01ToYoTa01 - 2011. február 05. - 13:24:10

Cím: Pickup
Írta: 01ToYoTa01 - 2011. február 05. - 13:24:10
Létrehoztam egy pickupot és leírtam, hogy jelenítsen meg egy dialógot, amikor valaki felveszi. Ezzel csak az a probléma, hogy nem csinál semmit, amikor belemegyek. Itt az OnPlayerPickUpPickup függvényt:
 

public OnPlayerPickUpPickup(playerid,pickupid)
{
if(pickupid == info)
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_0, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Valami\",\"Valami\\nValami\\n\\nValami\\nValami\\nValami\",\"Oké\",\"Jó\");
}
if(pickupid == info2)
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_1, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Valami\",\"Valami.\\nValami\",\"Oké\",\"Jó\");
}
return 1;
}

 
Hibát nem ír ki.
Cím: Pickup
Írta: DrAkE - 2011. február 05. - 13:30:49
A CreatePickuppokat bemásolnád? Köszi :D
Esetleg nem ütközik a dialog id?
Cím: Pickup
Írta: 01ToYoTa01 - 2011. február 05. - 13:37:26
De csak annyi a hiba, hogy semelyiknél semmit nem hoz be, amikor belemegyek.
Cím: Pickup
Írta: DrAkE - 2011. február 05. - 13:40:25
Mondom lehet dialog id ütközés van.
Cím: Pickup
Írta: 01ToYoTa01 - 2011. február 05. - 13:44:50
Ja igen, mert régebben is csináltam dialógot. De hogy írjam át az ID-ket?
Cím: Pickup
Írta: ►ѕтa - 2011. február 05. - 14:04:22
Mód elején van egy DIALOG_0 és egy DIALOG_1 #define, azt írd át. Ha azt már használja valamelyik dialogod, hozz létre így:
#define DIALOG_2 2311
#define DIALOG_3 3211
És persze a ShowPlayerDialognál is írd át.
Cím: Pickup
Írta: 01ToYoTa01 - 2011. február 05. - 14:16:34
Nem a dialoggal van a hiba, mert sima SendClientMessage-re se hozott be semmit. Nem tudjátok akkor mi lehet?
Cím: Pickup
Írta: DrAkE - 2011. február 05. - 15:35:36
Mutasd a CreatePickup függvényes részt.
Cím: Pickup
Írta: 01ToYoTa01 - 2011. február 05. - 16:43:54
Megvan a hiba! Minden szöveget egy pickupra hoz be.