//Létrehozol globálisan egy kétdimenziós float tömböt:
new const Float:g_cowPositions[][6] =
{
//Ezek csak példa koordináták!
// X Y Z RotX RotY RotZ
{321.553, 231.410004, 242.422, 34343.525, 524.24, 52424.52},
{33421.553253, 263.4123, 24862.43422, 0.0, 0.0, 0.0}
};
//+ egy változót a tehén objectnek:
new g_cow = INVALID_OBJECT_ID; //Nem muszáj itt értéket adni neki, de én most megtettem.
//Ha pl. timerrel csinálod, akkor így indítsd el mondjuk OnGameModeInit-nél:
SetTimer(\"timerneve\", randomminmax(1200000, 7200000, false)); //pl. 20-120 percenként szökjön el Riska
//A timerben:
public timerneve()
{
//Itt kiírod hogy elszökött és lerakod random tömbbeli koordinátára:
new pos = random(sizeof(g_cowPositions) - 1);
g_cow = CreateObject(tehénmodell, g_cowPositions[pos][0], g_cowPositions[pos][1], g_cowPositions[pos][2], g_cowPositions[pos][3], g_cowPositions[pos][4], g_cowPositions[pos][5]);
//+ elindítasz egy check timert, ami mondjuk 5000ms-onként meghívódik, amiben majd ellenőrzöd, hogy valamelyik player nincs-e adott távolságra riskától
}
//A check timer:
public checkIsPlayerInRangeOfMoo()
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetObjectPos(g_cow, x, y, z);
for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, x, y, z))
{
//Riska meg lett. Itt megölöd szegényt DestroyObject-el, aztán hálát adsz a megtalálójának és megállítod ezt a timert.
//Aztán elindítod az előző timert újra, ugyan úgy random idővel, ahogy az elején
}
}
}
//random minimummal és maximummal:
randomminmax(const min, const max)
{
return random(9999999999) % (max - min) + min;
}
Semmit nem teszteltem, mert ez csak egy segítség. Szerintem innentől meg tudod csinálni.
Vagy a másik lehetőség, hogy pickuppal csinálod meg, hasonló módon.