-
#include <a_samp>
#include zcmd
#include sscanf2
#define COLOR_GREEN 0x33FF33AA
#define COLOR_RED 0xFF0000AA
new mut;
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SetPVarInt(playerid,\"Muted\",0);
return 1;
}
CMD:mute(playerid,params[])
{
new str[128],indok,id,perc;
if(sscanf(params,\"usd\",id,indok,perc)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat : /mute [iD][indok] [Perc] \");
if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA:Nincs ilyen játékos!\");
if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba:Magadat nem tudod lenémítani!\");
if(GetPVarInt(id,\"Muted\") == 1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba: A Játékos már némítva van!\");
{
perc *= 60000;
mut = SetTimerEx(\"MutedTime\",perc,false,\"d\",id);
SetPVarInt(id,\"Muted\",1);
format(str,sizeof(str),\"%s játékos lenémította %s játékost! Indok : %s Perc : %d\",pName(playerid),pName(id),indok,perc);
SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,str);
}
return 1;
}
CMD:unmute(playerid,params[])
{
new str[128],id;
if(sscanf(params,\"u\",id)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat : /unmute [iD]\");
if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA:Nincs ilyen játékos!\");
if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba:Magadat nem tudod felnémítani!\");
if(GetPVarInt(id,\"Muted\") == 0) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba: A Játékos nincs még lenémítva!!\");
{
SetPVarInt(id,\"Muted\",0);
format(str,sizeof(str),\"%s játékos engedélyezte a beszédet %s játékosnak! \",pName(playerid),pName(id));
SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,str);
KillTimer(mut);
}
return 1;
}
stock pName(playerid)
{
new name[24];
GetPlayerName(playerid,name,24);
return name;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
if(GetPVarInt(playerid,\"Muted\") == 1)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Lenémítva nem tudsz beszélni öcsi!\");
return 0;
}
return 1;
}
forward MutedTime(playerid);
public MutedTime(playerid)
{
SetPVarInt(playerid,\"Muted\",0);
SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Fel lett oldva a némításod legközelebb okosan!\");
return 1;
}
public OnPlayerCommandReceived( playerid, cmdtext[] )
{
if(GetPVarInt(playerid,\"Muted\") == 1)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Lenémítva nem tudsz parancsot használni!\");
return 0;
}
return 1;
}
Van ez a kod de nem müködik ugy ahogy kell ha irok 1 percet akor az üzenetbe 60000 per jön elé de ez a 60000 perc ugy telik le mind ha 1 perc lenne nekem ugy kéne, hogy ha irok 1 percet akor az üzenetbe is 1 percet irjon ki és ugy is tejen le
-
mivel 1000 / 1mp
-
tessék..
illetve kicsit átírtam, idõzítõ nélküli megoldásra.
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#define COLOR_GREEN 0x33FF33AA
#define COLOR_RED 0xFF0000AA
public OnPlayerConnect(playerid) {
SetPVarInt(playerid, \"Muted\", 0);
return 1;
}
CMD:mute(playerid,params[]) {
new str[128],indok,id,perc;
if(sscanf(params,\"usd\",id,indok,perc)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat : /mute [iD][indok] [Perc] \");
if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA:Nincs ilyen játékos!\");
if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba:Magadat nem tudod lenémítani!\");
if(GetPVarInt(id, \"Muted\") < gettime()) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba: A Játékos már némítva van!\");
SetPVarInt(id, \"Muted\", gettime() + (perc*60000));
format(str,sizeof(str),\"%s játékos lenémította %s játékost! Indok : %s Perc : %d\",pName(playerid),pName(id),indok,perc);
SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,str);
return 1;
}
CMD:unmute(playerid,params[]) {
new str[128],id;
if(sscanf(params,\"u\",id)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat : /unmute [iD]\");
if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA:Nincs ilyen játékos!\");
if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba:Magadat nem tudod felnémítani!\");
if(GetPVarInt(id,\"Muted\") > gettime()) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba: A Játékos nincs még lenémítva!!\");
SetPVarInt(id, \"Muted\", gettime());
format(str,sizeof(str),\"%s játékos engedélyezte a beszédet %s játékosnak! \",pName(playerid),pName(id));
SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,str);
return 1;
}
stock pName(playerid)
{
new name[24];
GetPlayerName(playerid,name,24);
return name;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
if(GetPVarInt(playerid, \"Muted\") < gettime()) {
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Lenémítva nem tudsz beszélni öcsi!\");
return 0;
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandReceived( playerid, cmdtext[] ) {
if(GetPVarInt(playerid,\"Muted\") < gettime()) {
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Lenémítva nem tudsz parancsot használni!\");
return 0;
}
return 1;
}
-
De igy em jó ha felmegyek a szervere azt irja le vagyok némitve
és nem tok irni parancsot se meg a csetbe se
-
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#define COLOR_GREEN 0x33FF33AA
#define COLOR_RED 0xFF0000AA
public OnPlayerConnect(playerid) {
SetPVarInt(playerid, \"Muted\", 0);
return 1;
}
CMD:mute(playerid,params[]) {
new str[128],indok,id,perc;
if(sscanf(params,\"usd\",id,indok,perc)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat : /mute [iD][indok] [Perc] \");
if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA:Nincs ilyen játékos!\");
if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba:Magadat nem tudod lenémítani!\");
if(GetPVarInt(id, \"Muted\") > gettime()) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba: A Játékos már némítva van!\");
SetPVarInt(id, \"Muted\", gettime() + (perc*60000));
format(str,sizeof(str),\"%s játékos lenémította %s játékost! Indok : %s Perc : %d\",pName(playerid),pName(id),indok,perc);
SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,str);
return 1;
}
CMD:unmute(playerid,params[]) {
new str[128],id;
if(sscanf(params,\"u\",id)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat : /unmute [iD]\");
if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA:Nincs ilyen játékos!\");
if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba:Magadat nem tudod felnémítani!\");
if(GetPVarInt(id,\"Muted\") < gettime()) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba: A Játékos nincs még lenémítva!!\");
SetPVarInt(id, \"Muted\", gettime());
format(str,sizeof(str),\"%s játékos engedélyezte a beszédet %s játékosnak! \",pName(playerid),pName(id));
SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,str);
return 1;
}
stock pName(playerid)
{
new name[24];
GetPlayerName(playerid,name,24);
return name;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
if(GetPVarInt(playerid, \"Muted\") > gettime()) {
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Lenémítva nem tudsz beszélni öcsi!\");
return 0;
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandReceived( playerid, cmdtext[] ) {
if(GetPVarInt(playerid,\"Muted\") > gettime()) {
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Lenémítva nem tudsz parancsot használni!\");
return 0;
}
return 1;
}
relációsjel hiba, ha átnézted volna, megtaláltad volna. :D
-
De mose jó ha lenémitok valakit mondjuk 1 percre de ha letelik az 1 perc akor nem unmuteza automatikusan
-
Igen mert nemvolt benne a timer hogy automatikusan tudjon irni.
En megprobaltam megcsinalni tesztelve nincs de sztem kell menjen ha megse akkor nemtom. :)
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#define COLOR_GREEN 0x33FF33AA
#define COLOR_RED 0xFF0000AA
new mut[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid) {
SetPVarInt(playerid, \"Muted\", 0);
return 1;
}
CMD:mute(playerid,params[]) {
new str[128],indok,id,perc;
if(sscanf(params,\"usd\",id,indok,perc)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat : /mute [iD][indok] [Perc] \");
if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA:Nincs ilyen játékos!\");
if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba:Magadat nem tudod lenémítani!\");
if(GetPVarInt(id, \"Muted\") < gettime()) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba: A Játékos már némítva van!\");
SetPVarInt(id, \"Muted\", gettime() + (perc*60000));
format(str,sizeof(str),\"%s játékos lenémította %s játékost! Indok : %s Perc : %d\",pName(playerid),pName(id),indok,perc);
SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,str);
mut[playerid] = SetTimerEx(\"MutedTime\",perc,false,\"d\",id);
return 1;
}
CMD:unmute(playerid,params[]) {
new str[128],id;
if(sscanf(params,\"u\",id)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat : /unmute [iD]\");
if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA:Nincs ilyen játékos!\");
if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba:Magadat nem tudod felnémítani!\");
if(GetPVarInt(id,\"Muted\") > gettime()) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba: A Játékos nincs még lenémítva!!\");
SetPVarInt(id, \"Muted\", gettime());
format(str,sizeof(str),\"%s játékos engedélyezte a beszédet %s játékosnak! \",pName(playerid),pName(id));
SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,str);
KillTimer(mut);
return 1;
}
stock pName(playerid)
{
new name[24];
GetPlayerName(playerid,name,24);
return name;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
if(GetPVarInt(playerid, \"Muted\") < gettime()) {
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Lenémítva nem tudsz beszélni öcsi!\");
return 0;
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandReceived( playerid, cmdtext[] ) {
if(GetPVarInt(playerid,\"Muted\") < gettime()) {
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Lenémítva nem tudsz parancsot használni!\");
return 0;
}
return 1;
}
forward MutedTime(playerid);
public MutedTime(playerid)
{
SetPVarInt(playerid,\"Muted\",0);
SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Fel lett oldva a némításod legközelebb okosan!\");
return 1;
}
-
THX
Most menyen rendesen mindenkine ment a + a segitségért
Ennyi zárok